چگونه آواتارها و یادگیری ماشینی به این شرکت کمک می کنند تا تحول دیجیتال را سریع دنبال کند

ببینید: چهار راه برای جلب توجه در دنیای در حال تغییر کار

lner-azuma-york

تصویر: LNER

وقتی صحبت از فعالیت‌های عملیاتی پشت صحنه می‌شود، LNER سرمایه‌گذاری زیادی در فناوری یادگیری ماشینی انجام می‌دهد. تیم گونزالس چند مفهوم تاثیرگذار را اجرا کرده است که اکنون در حال تولید هستند.

دنی عکس

ارائه به آن دستور کار کار آسانی نیست. گونزالس می‌گوید سفر ریلی «کاملاً پر» از عناصری است که ممکن است برای مسافران اشتباه پیش برود، از خرید بلیط، رسیدن به ایستگاه قطار، تجربه تأخیر در هواپیما، و تلاش برای دور شدن از ایستگاه. به مقصد خود برسند.

این به عنوان طرحی عمیق برای تحول دیجیتال ظاهر می شود، که گونزالس از آن به عنوان ستاره شمالی LNER یاد می کند: “این به همه تمرکز می کند روی کارهای مهمی که باید انجام دهند.”

او می‌گوید: «اولویت‌ها را بدانید و کسب‌وکار را با خود همراه کنید. بسیار مهم است که کسب‌وکار فرصت‌هایی را که دیجیتال می‌تواند از نظر نحوه کار شما به عنوان یک سازمان به ارمغان بیاورد را درک کند.

دیدن: تحول دیجیتال چیست؟ همه چیزهایی که باید در مورد اینکه چگونه فناوری در حال تغییر شکل کسب و کار است بدانید

دنی گونزالس، مدیر ارشد دیجیتال و نوآوری (CDIO) در راه آهن شمال شرق لندن (LNER)، می گوید که پاسخ این است که فناوری را در قلب هر کاری که کسب و کار شما انجام می دهد قرار دهید.

این شرکت همچنین در حال کار بر روی چیزی است که گونزالس از آن به عنوان یک برنامه کاربردی جابجایی درب به درب به عنوان یک سرویس یاد می کند، که مشتریان را در مورد وضعیت سفر به روز نگه می دارد و قلاب هایی را در اختیار سایر ارائه دهندگان، مانند شرکت های تاکسیرانی قرار می دهد. یا متخصصان کرایه اتومبیل و دوچرخه.

گونزالس می‌گوید: «ما با بیان مشکلات کلیدی در سراسر کسب‌وکار بیرون می‌رویم و از نوآوران می‌خواهیم که بیایند و به ما در حل چالش‌هایمان کمک کنند – و این منجر به تأثیرگذارترین کارهایی شده است که ما به عنوان یک تجارت انجام داده‌ایم.»

گونزالس می گوید که کار شامل تمرکز بر روش هایی است که می توان از فناوری برای بهبود نحوه عملکرد کسب و کار و ارائه خدمات به مشتریان خود استفاده کرد.

“خوشبختیم که هیئت مدیره ای داریم که درک کرده است که راه آهن از نظر پیشنهاد دیجیتالی آن جایی که لازم است نیست. راه‌حل‌هایی که برای رقابت در آینده به آن‌ها نیاز داشتیم.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-avatars-and-machine-learning-are-helping-this-company-to-fast-track-digital-transformation/#ftag=RSSbaffb68

یکی از این مفاهیم، ​​آواتار درون ایستگاهی است که در کنار شرکت راه آهن ملی آلمان Deutsche Bahn AG توسعه یافته است.

افق یک بر روی “محصولات گوشتی بزرگ” تمرکز دارد که برای عملیات روزمره ضروری هستند، مانند سیستم های رزرو و رزرو، در حالی که افق دو شامل فرصت های نوظهوری است که در حال حاضر توسط کسب و کار در حال انجام است.

او می‌گوید: «ما قویاً معتقدیم که دیجیتال کاملاً حیاتی است. “ما باید تجربیاتی را ارائه دهیم که انتظارات مشتریان را برآورده کند یا فراتر از آن باشد.”

هدف LNER رفع نقاط درد در سفرهای مشتری است، اما باید این تغییرات را در بخشی ایجاد کند که سیستم‌ها و فرآیندهای قدیمی هنوز در حال گسترش هستند. گونزالس می گوید که برخی از فناوری های مورد استفاده اغلب بیش از 30 سال قدمت دارند.

او می‌گوید: “کوانتوم از یادگیری ماشین برای یادگیری درس‌های گذشته استفاده می‌کند. به تصمیم‌هایی که در طول تاریخ گرفته شده‌اند و تاثیری که بر خدمات قطار گذاشته‌اند نگاه می‌کند.”

تحول دیجیتال همه چیز در مورد ایجاد تغییر است، بنابراین چگونه می‌توانید این کار را در صنعتی انجام دهید که به طور سنتی با زیرساخت‌های مقیاس بزرگ و فرآیندهای عملیاتی تعبیه‌شده مرتبط است؟

LNER به جستجوی الهام جدید ادامه می دهد و به تازگی گروه سوم شتاب دهنده خود را اجرا کرده است. استارت‌آپ‌های منتخب فرصت‌های راهنمایی و بودجه برای توسعه و افزایش راه‌حل‌های فناوری دریافت می‌کنند.

نگاه کنید به: تحول دیجیتال: روندها و بینش های موفقیت

او می‌گوید: «این در مورد این است که مطمئن شوید کل سفر به‌طور یکپارچه یکپارچه شده است. “به عنوان یک مشتری، شما احساس می‌کنید که کنترل دارید و می‌دانید که ما مطمئن هستیم که – اگر مشکلی در فرآیند پیش می‌رود – آن را اصلاح می‌کنیم.”

FutureLabs در حال حاضر نتایج پیشگامی را تولید کرده است. هر دو ابزار یادگیری ماشین کوانتومی و سرویس تحرک “در به در” به ترتیب در کنار شرکای راه اندازی JNCTION و IOMOB توسعه یافته اند.

از سال 2020، اداره دیجیتال – در ترکیب با اکوسیستم شرکای سازمانی و استارتاپی خود – بیش از 60 ابزار را راه اندازی کرده و 15 اثبات مفهوم را آزمایش کرده است.

یکی از این فناوری‌ها، فناوری به نام کوانتوم است که حجم عظیمی از داده‌های تاریخی را پردازش می‌کند و به کارکنان LNER کمک می‌کند تا در صورت بروز اختلال، مسیر خدمات قطار را تغییر داده و تأثیر آن را بر مشتریان به حداقل برسانند.

او می‌گوید: «این کاملاً غیرعادی است که یک شرکت راه‌آهن اجازه بیشتری به مردم بدهد تا کارها را امتحان کنند و شکست بخورند.

برای این کار بسیار مهم است شتاب دهنده ای به نام FutureLabs، جایی که LNER با جامعه استارتاپی کار می کند تا ببیند آیا آنها می توانند به ایجاد تحول دیجیتال در جهت های جدید و هیجان انگیز کمک کنند.

گونزالس به دیگر متخصصان توصیه می‌کند که در مورد مشکلاتی که می‌خواهند از طریق تحول دیجیتال حل کنند، شفاف باشند.

برای شناسایی و بهره برداری از فناوری های جدید، تیم گونزالس از آن استقبال می کند مدل سه افق مشاور مک کینزی، ایجاد تحول در سه حوزه کلیدی است که به LNER اجازه می دهد تا فرصت های بالقوه برای رشد را بدون نادیده گرفتن عملکرد در حال حاضر ارزیابی کند.

LNER آزمایشی را در نیوکاسل انجام داد که به مشتریان اجازه می داد در مکالمات آزادانه با یک آواتار در یک غرفه اختصاصی در ایستگاه تعامل داشته باشند. آواتار به موتور رزرو LNER متصل شد، بنابراین مشتریان می‌توانند اطلاعات به‌روز در مورد در دسترس بودن خدمات را دریافت کنند. پس از آزمایش موفقیت آمیز، LNER اکنون به دنبال تهیه راه حل نهایی برای عرضه گسترده تر است.

کار ما در مورد بررسی این است که چگونه چیزهایی مانند یادگیری ماشینی، اتوماسیون و سیستم های یکپارچه می توانند واقعاً آنچه را که انجام می دهیم و مشتریان دریافت می کنند تغییر دهند.

گونزالس: “ما قویاً معتقدیم که دیجیتال بسیار مهم است.”

تصویر: LNER

او می‌گوید: «هنوز مقدار باورنکردنی کاغذ و صفحه‌گسترده در بخش‌های وسیعی از صنعت ریلی استفاده می‌شود».

“این صدها هزار احتمال احتمالی را محاسبه می کند که ممکن است در هنگام اتخاذ تصمیمات خاص چه اتفاقی بیفتد. این روشی است که تیم های ارائه خدمات ما قطارها را در هنگام اختلال در خدمات مدیریت می کنند.”

او می‌گوید که این فرآیند شامل دادن آزادی بسیار زیادی به تیم‌ها می‌شود تا کارها را امتحان کنند، اثبات مفاهیم را اجرا کنند و در واقع بفهمند که این فناوری کجا کار می‌کند.

گونزالس می‌گوید بسیاری از فعالیت‌های تیمش اکنون بر روی افق سه متمرکز شده است، که مک‌کینزی پیشنهاد می‌کند شامل ایده‌های خلاقانه برای رشد سودآور بلندمدت است.

به عنوان CDIO، او یک اداره دیجیتال 38 نفره متشکل از متخصصان ماهر ایجاد کرده است که از فرآیندها و حکمرانی راه آهن سنتی خارج می شوند و به نوآوری و تولید راه حل های خلاقانه برای چالش های غیرقابل حل می پردازند.

او می‌گوید: «این مثل جایی نیست که من در جاهای دیگر دیده‌ام، جایی که ابتکارات نوآوری شامل «اسپری و دعا» است. استارت‌آپ‌هایی که ما با آن‌ها کار می‌کنیم مشکلاتی را که می‌خواهند حل کنند مشخص می‌کنند، که منجر به نرخ موفقیت بسیار بیشتر می‌شود.»

گونزالس می‌گوید این رویکرد هدفمند ساختار تعاملات و سرمایه‌گذاری LNER را در جامعه استارت‌آپ‌ها به ارمغان می‌آورد – و این مزیت رقابتی را به همراه دارد.