چمبرز با استارتاپ بازگشته تا شرکت قدیمی خود، سیسکو سیستمز را مختل کند

سطوح عملکرد شبکه را بر اساس نتایج مهم – در دسترس بودن، ظرفیت و پوشش تضمین می کند. و

  • با ارائه مدیریت کامل چرخه عمر بدون مدیریت، با تجربه مشتری شبکه خودگردان که با استفاده گسترده از نظارت، تجزیه و تحلیل، و اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی/ML پشتیبانی می‌شود، سربار عملیاتی را حذف می‌کند و ریسک را کاهش می‌دهد.

  • نایل اتصال پاتل گفت: برای شبکه های LAN و WLAN دانشگاه اکنون در ایالات متحده و کانادا در دسترس است و بازارهای بین المللی در ماه های آینده به صورت آنلاین در دسترس هستند.


    منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/networking/chambers-returns-with-startup-to-disrupt-his-old-company-cisco-systems/#ftag=RSSbaffb68چمبرز، سرمایه‌گذار و عضو هیئت‌مدیره، که به‌مدت ۲۲ سال به‌عنوان مدیرعامل یا رئیس اجرایی سیسکو خدمت کرد و شرکت را از طریق خریدهای متعدد و به‌روزرسانی‌های محصولات رشد داد، ادعا کرد که نایل نشان‌دهنده مهم‌ترین تغییر در شبکه در بیش از یک دهه است.

    نایل خود سیسکو را – که بیش از هر شرکت دیگری تجهیزات شبکه‌ای قدیمی در سراسر جهان دارد – به عنوان یکی از این شرکت‌ها می‌بیند.

    امنیت صفر اعتماد قبلاً ساخته شده است

    پاتل گفت: “در حالی که جهان تغییر کرده است، شبکه سازی تا حد زیادی تغییر نکرده است.” ما تخمین می زنیم که از ۲۵ میلیارد دلار سخت افزاری که هر سال برای فناوری دسترسی سیمی و بی سیم هزینه می شود، ۷۵ میلیارد دلار دیگر صرف عملیات می شود. پایه نصب شده برای محافظت و آنها باید به طور کامل سیستم عامل های موجود خود را مهندسی مجدد کنند. نیل تغییراتی در آن ایجاد می کند – اکنون شاهد رشد ما باشید.

    به گفته پاتل، Nile Connect همچنین شامل عملکردهای زیر در منوی پلتفرم خود است:

    • یک بانک ابرداده/داده از اطلاعات کاربر ایمن نگهداری می‌کند که توسط حسگرهای نظارت دائمی نایل برای پیش‌بینی مشکلات مربوط به جریان شبکه و دسترسی جعلی از قبل استفاده می‌شود.
    • پاتل گفت، طراحی ابری نیل شامل ابزار دقیق فیزیکی و مجازی است که نظارت مستمر، تجزیه و تحلیل گسترده و اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی/ML را ارائه می‌کند. او گفت که نتیجه یک شبکه خودگردان است که همیشه برای حداکثر کارایی بهینه می شود. به گفته پاتل، ارتقای نرم‌افزار و وصله‌های امنیتی از طریق اتوماسیون برای جلوگیری از اختلال در کاربران و دستگاه‌ها تنظیم و ارائه می‌شوند و نایل مسئولیت کامل مدیریت شبکه را بر عهده می‌گیرد.

      مدل مبتنی بر مصرف

      پاتل گفت که رویکرد نایل اولین شبکه بدون اعتماد خارج از جعبه را بدون نیاز به عملیات شبکه ارائه می دهد. هر کاربر و دستگاه به طور خودکار بخش بندی می شود و هر درخواستی باید قبل از اعطای دسترسی احراز هویت و ارزیابی شود. نتیجه، خطر گسترش جانبی سارقان سایبری برای انجام حملات باج افزار را کاهش می دهد. علاوه بر این، بدون هیچ گونه پیکربندی پیچیده، تیم های امنیتی می توانند اطمینان حاصل کنند که همه اتصالات بدون توجه به جایی که در شبکه هستند، دیده و کنترل می شوند.

      شرکت جدیدشان که مستقر در سانتا کلارا در کالیفرنیا است، امروز از حالت مخفی‌کاری بیرون آمد و محصول نسل بعدی شبکه‌ای را به‌عنوان سرویس ارائه می‌کند که مدیرعامل پاتل ادعا می‌کند برای اجرا به مداخله انسانی کم یا بدون نیاز است و از هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده برای جلوگیری از جریان داده برخوردار است. مشکلات قبل از وقوع

      جان چمبرز و پانکاج پاتل، دو مردی که به ایجاد سیسکو سیستم در غول شبکه‌های اینترنتی امروزی کمک کردند، دوباره با یکدیگر همکاری کردند تا نیل، استارت‌آپی را تشکیل دهند که به‌سرعت قصد دارد مادر سابقشان، سیسکو را مختل کند. هر دو مدیر شش سال پیش شرکت نمادین را ترک کردند.

      پاتل به ZDNet گفت: «من ما را به عنوان شرکتی توصیف می‌کنم که با چشم‌اندازی بسیار جسورانه تعریف می‌شود. “از روز اول، هدف ما حذف این وابستگی حیاتی انسانی از مدیریت شبکه بوده است. ما انتظار داریم که برای همیشه نحوه طراحی، طراحی، کسب، استقرار، پیکربندی، ایمن و حفظ اتصال شرکت ها را تغییر دهیم. این امر پویایی را تغییر خواهد داد. از نگرانی‌های امنیتی، ما می‌خواهیم این شبکه را به اولین شبکه بدون اعتماد تبدیل کنیم که نیازی به عملیات شبکه ندارد.”

      چمبرز در لینکدین گفت: “نیل به عنوان اولین پلتفرم شبکه خودگردان، بر “سادگی مخل” متمرکز شده است. پست. ما چشم اندازی جسورانه برای نوآوری و تغییر وضعیت موجود داریم.

      اتصال SaaS نایل به جای روش معمولی که شرکت‌ها برای حدس زدن میزان سخت‌افزار و نرم‌افزار شبکه‌ای که نیاز دارند، وای‌فای درجه یک سازمانی را تامین می‌کند.

      «در صنعتی که از لحاظ تاریخی به خاطر افزونه‌ها و ویژگی‌های جدید برای تعریف رشد شناخته می‌شود، تیم نیل به تابلوی نقشه‌کشی بازگشت تا سیستم جدیدی را ارائه کند که به طور منحصربه‌فردی نحوه کسب، استقرار، مصرف، پشتیبانی، ایمن کردن، و مشتریان را تغییر می‌دهد. شبکه‌های خود را رشد دهند و سادگی بسیار مورد نیاز، کاهش ریسک و هزینه کل مالکیت را فراهم کنند.

      تامین وای فای شرکتی با کیفیت بالا

      پاتل گفت که نیل قصد دارد همان مزایایی را که از ذخیره‌سازی و نرم‌افزار مبتنی بر ابر مشاهده می‌کنند، به مشتریان خود ارائه دهد. پاتل گفت که این رویکرد طراحی، سخت افزار، نرم افزار، نصب، نگهداری و مدیریت مداوم را در یک مدل ساده پرداخت به اندازه شما ترکیب می کند. سازمان‌ها دیگر نیازی به سرمایه‌گذاری‌های بزرگ اولیه ندارند، در حالی که در تلاش برای پیش‌بینی نیازها در 5، 7 یا حتی 10 سال آینده هستند. پاتل گفت که نایل به سادگی ظرفیت و پوشش را با تغییر نیازها برای هر مشتری اضافه یا تغییر خواهد داد.

      CIO ها و CISO ها مدت هاست که شبکه ها را به عنوان یکی از بزرگترین منابع مخاطره امنیتی، درگیری و حجم کاری در سازمان می شناسند. اندی گودنو، مدیر ارشد فناوری در دانشگاه میسوری-کانزاس سیتی، در یک رسانه گفت: «اعتماد صفر مدت‌ها هدف بسیاری از سازمان‌ها بوده است، هدفی که به زمان و تمرکز مهندسی شبکه زیادی نیاز داشت و هنوز به ندرت به پتانسیل کامل خود دست می‌یابد. مشاوره ای رویکرد جامع نیل به امنیت، حلقه مفقوده گسترش Zero Trust به شبکه را حل می کند.

      مدیریت کامل چرخه عمر – بدون مدیریت

      یک مدل مصرف کل نگر و پرداخت به اندازه شما که صرفاً با کاربران در شبکه هماهنگ می شود.