چشم نواز: تصاویر آینده بد سلامتی را برای رانندگان تحویل می دهد

همچنین: چگونه از DALL•E 2 برای تبدیل وحشیانه ترین تخیلات خود به هنر ملموس استفاده کنید

متاسفانه راه حل ساده ای وجود ندارد. یکی از مسائل مربوط به عقب راندن اکوسیستم نیروی کار راننده این است که کاملاً شکسته شده است. آمازون، برای استفاده از یک مثال عمده، اکثر رانندگانی را که می بینید در کامیون های خود به کار می برند، استفاده نمی کند. در عوض، با بیش از 3000 شرکت تحویل در سراسر جهان، که نزدیک به 300000 راننده در سراسر جهان دارد. این امر سازماندهی رانندگان را برای لابی کردن مزایا و استانداردهای بهداشتی بسیار دشوار می کند.

جریان، شرکتی که نرم افزار برنامه ریزی مسیر آخرین مایل را تولید می کند، 1000 راننده تحویل را بررسی کرد در مورد سلامتی و عادات آنها سپس این تیم از هوش مصنوعی استفاده کرد تا به صورت بصری نشان دهد که اگر عادات بهبود نیابد، این رانندگان در 25 سال آینده چگونه خواهند بود.

درایور تحویل هوش مصنوعی

جریان

این عادت های بد چیست؟ بیایید با این واقعیت شروع کنیم که بیش از 50 درصد از رانندگان تحویل کالا از سلامت کلی خود ناراضی هستند. این تعجب آور نیست زیرا از هر چهار نفر یک نفر گزارش می دهد که هر روز بیش از هفت ساعت را در جاده می گذراند.

همه اینها به فرهنگ یکبار مصرف در بین رانندگان تحویل منجر می شود. برای کسانی که به آن پایبند هستند، آینده تلخی در انتظار است.

Circuit از هوش مصنوعی استفاده کرد تا به صورت بصری به تصویر بکشد که رانندگان تحویل کالا اگر عادت‌های ناسالم خود را تغییر ندهند، چه شکلی می‌شوند. این نرم افزار بیماری هایی مانند “ناسالم، چاق، شانه های گرد، چشم های گشاد، ناراضی” را برای ایجاد یک تصویر تصادفی تفسیر کرد.

همچنین: روش شماره 1 هوش مصنوعی خرید مواد غذایی را متحول می کند

چهار درایور تحویل هوش مصنوعی

جریان

اقتصاد گیگ، همراه با همه چیز بر اساس تقاضا، مزایای خود را دارد. اما اگر به عنوان راننده حمل و نقل کار می کنید، احتمالاً سلامتی شما به هم می خورد.

کمردرد (47%)، کمبود خواب (37%) و قوز پشت (36%) شایع ترین بیماری هایی هستند که رانندگان زایمان با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما مسائل قلبی و عروقی و چاقی چندان عقب نمانده است، با توجه به اینکه بیش از 50 درصد از رانندگان زایمان آمریکایی در حین کار از فست فود استفاده می کنند، تعجب آور نیست. بیش از 20 درصد از پاسخ دهندگان مشکلات مربوط به فشار خون، کلسترول و مشکلات تنفسی را گزارش کردند.

نتایج ارائه شده توسط هوش مصنوعی، یک ضربه واقعی را به همراه دارد.

آنها همچنین نقش بازنمایی بصری را برجسته می‌کنند – که اکنون به لطف آن در حوزه هوش مصنوعی است DALL-E از OpenAI و سایر موتورهای تولید تصویر هوش مصنوعی — می توانند متقاعدسازی مبتنی بر داده را داشته باشند.

بیش از یک نفر از هر سه راننده نیز کمبود خواب را گزارش کردند که عامل مهمی در سلامت روان و تندرستی است (از یک فاکتور ایمنی مهم در مورد رانندگان حرفه ای چیزی نگوییم).

Circuit نکاتی در مورد راه هایی دارد که شرکت های توزیع کننده و لجستیک می توانند برای رانندگان خود بهتر عمل کنند. برای کسانی که برای یک کارفرمای وظیفه‌شناس کار نمی‌کنند، احتمالاً بهترین گزینه این است که در صورت توانایی، به یک رشته جدید بروید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/eye-popping-images-project-grim-health-future-for-delivery-drivers/#ftag=RSSbaffb68

به طور مشابه، کارگران گیگ که برای سرویس‌های مبتنی بر برنامه مانند DoorDash و UberEats ارائه می‌کنند، مزایای انعطاف‌پذیری را با خواسته‌های شغلی بدون شبکه ایمنی متعادل می‌کنند. از آنجایی که رانندگان Uber و Lyft طبق قانون پیمانکاران مستقل هستند، آنها حق عضویت در اتحادیه را ندارند بر اساس مقررات شورای ملی روابط کار.

درایور تحویل هوش مصنوعی

جریان