چرخه حیات دارایی Frigcorp | فناوری های ساختمانی فریگ کورپ

نگهداری از دارایی های شما بسیار مهم است و بنابراین به عنوان بخشی از خدمات چرخه حیات دارایی Frigcorp ارائه می شود. یک برنامه تعمیر و نگهداری کامل می تواند برای کمک به محافظت از دارایی های شما تنظیم شود، خواه یک سیستم کنترل دسترسی کاملاً یکپارچه از طریق DSX باشد، یا سیستم های سفارشی مانند دوربین مدار بسته یا کنترل دسترسی درها یا دروازه ها، سیستم های مدیریت ساختمان یا مدیریت محیطی.

راه‌حل‌های سیستم‌های کنترل محور ما نظارت، مدیریت و گزارش‌دهی بی‌درنگ در مورد تمام رویدادهایی که در ملک شما رخ می‌دهند، ارائه می‌کنند. قابلیت ویرایش از راه دور به شما این امکان را می دهد که فوراً امتیازات دسترسی را برای هر فرد یا گروهی مجاز، تغییر دهید یا لغو کنید.

به عنوان بخشی از برنامه نگهداری پیشگیرانه سیستم‌های کنترل محور، همه این سیستم‌ها، نرم‌افزارها و سخت‌افزارها در صورت لزوم بررسی، تنظیم و به‌روزرسانی می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که دارایی‌های شما همچنان عملکرد بهینه و محافظت از دارایی شما را ارائه می‌کنند.


منبع: https://frigcorp.com.au/frigcorp-asset-lifecycle/اجازه دهید تیم Axess Control Systems به محافظت از طول عمر مداوم و عملکرد موثر دارایی های شما کمک کند.

چرخه حیات دارایی Frigcorp شامل موارد زیر است:
• کنترل دسترسی
• مدیریت امنیت
• دوربین مدار بسته و مانیتورینگ از راه دور
• مدیریت انرژی
• تهویه مطبوع – طراحی و نصب
• اتوماسیون آب و هوا
• کنترل محیط
• نگهداری

سیستم کنترل محور شما دارای ویژگی‌های پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات است که تضمین می‌کند نه تنها افراد و دارایی‌های شما ایمن هستند، بلکه سخت‌افزار، نرم‌افزار و داده‌ها کاملاً محافظت می‌شوند. سابقه ای از هر رویداد در سیستم های میزبانی ما ضبط، ذخیره و پشتیبان گیری می شود. پرونده‌های تاریخچه رویداد و حادثه یک مسیر حسابرسی کامل را ارائه می‌دهند و امکان تولید گزارش‌های مدیریتی موقت یا استاندارد را فراهم می‌کنند.

Frigcorp Building Technologies به طور منحصر به فردی در بخش مدیریت تعمیر و نگهداری برون سپاری شده با تمرکز استراتژی بر ارائه طیف کاملی از خدمات فنی تعمیر و نگهداری اموال برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما قرار دارد. Frigcorp پیچیدگی و عملکرد روزافزون فناوری را به عنوان بیشترین تأثیر را بر مشتری و مستاجران آنها می‌داند. به این ترتیب Frigcorp یک راه حل منحصر به فرد برای مدیریت چرخه عمر کامل یک تاسیسات ایجاد کرده است. این «چرخه حیات دارایی Frigcorp» به مشتریان Frigcorp یک «یک توقفگاه» برای تمام نیازهای تعمیر و نگهداری دارایی فنی ارائه می‌کند، و به مشتریان ما این امکان را می‌دهد تا با اطمینان از عملکرد دارایی‌های خود، آزادانه روی تجارت اصلی خود تمرکز کنند.