چرا تکنولوژی ممکن است زندگی جام جهانی را از بین ببرد؟

جام جهانی فوتبال. جام جهانی فوتبال. جام جهانی که بیش از هر رویداد ورزشی دیگری برای مردم جهان اهمیت دارد. جام جهانی که بر خلاف ورزش های آمریکایی، در واقع تاج قهرمانی جهان را به ارمغان می آورد.

مشکل اینجاست هنگامی که به چیزی در حرکت آهسته شدید نگاه می کنید – به خصوص یک انسان که انسان دیگری را لگد می زند – می تواند بسیار دراماتیک تر و افراطی تر از آنچه در زندگی واقعی انجام می شود به نظر برسد، زمانی که یک بازیکن به طور مبهم لمس می شود، اما در عذاب نمایشی به اطراف می چرخد.

دیکته ناامید کننده داده ها

بسیاری از بازیکنان حتی نمی توانند هنگام گلزنی به درستی جشن بگیرند، زیرا همچنان منتظر VAR هستند تا بگوید گل باید بایستد. طرفداران فریاد می زنند، فقط برای اینکه فریادهایشان شاید بیهوده باشد زیرا این فناوری یک na-na-nana-na را ارائه می دهد.

همچنین: چرا YouTube TV را به سایر سرویس‌های پخش زنده تلویزیونی انتخاب کردم

برخی از خودانگیختگی انسان به نفع دقت مورد انتظار از بین می رود. (این شما را به یاد کار می اندازد؟)

اینطور نیست که فیفا، نهاد حاکم بر ورزش، اغلب شهرت بی نقصی داشته است. به نظر می رسد، برای مثال، به برخی از قوانین بحث برانگیزتر کشور میزبان اهمیتی نمی دهد.

همچنین: 5 بهترین سرویس پخش ورزشی

خلاقیت تکنولوژیکی ضروری که مورد علاقه یا نفرت بسیاری از مردم خواهد بود VAR نامیده می شود. کمک داور ویدیویی اولین حضور خود در جام جهانی 2018 را انجام داد، زمانی که این رویداد در اوه، روسیه برگزار شد.

داور VAR به دنبال این است که ببیند آیا چیزی ناراحت کننده وجود دارد که داور داخل زمین ممکن است از دست داده باشد. این فناوری همچنین از خطوط هوشمندانه برای تجزیه و تحلیل آفساید بودن بازیکن استفاده می کند.

آنها وارد کل رویداد یک ماهه می شوند. آنها کشورها و بازیکنان مورد علاقه خود را انتخاب می کنند، حتی اگر کشورهای خودشان واجد شرایط نشده باشند. (ببخشید، ایتالیا. شما چنین فوتبال کسل کننده ای بازی می کنید.)

VAR-y خوب نیست؟

اما بعد می ایستم و کمی بیشتر فکر می کنم. من هنوز می توانم از داوری که ماشین را مدیریت می کند متنفرم. و یک جایزه وجود دارد. همچنین می‌توانم از داوری که بعد به صفحه نمایش خیره می‌شود و تصمیم اشتباهی می‌گیرد متنفرم.

با این حال، این جام جهانی خواهد بود که در آن فناوری احتمالاً به یک شبح (حتی بیشتر) آزاردهنده، خشمگین و در نهایت تسلط برانگیز تبدیل خواهد شد. علیرغم اینکه همه چیز، همانطور که اغلب در فناوری به نظر می رسد، با نیت خوب تزئین شده است.

در اینجا یک نکته مثبت فنی دیگر وجود دارد. فناوری آفساید نیمه خودکار دارای سنسوری در وسط توپ خواهد بود تا در هنگام قضاوت برای آفساید، تصور دقیق تری از زمان ضربه زدن به توپ ارائه دهد. (اگر شما غافل باشید یا فقط اهمیتی ندهد، قانون آفساید مربوط به زمانی است که توپ زده می شود. اگر یک بازیکن مهاجم در آن لحظه فقط یک بازیکن حریف مقابل خود داشته باشد، بازیکن مهاجم در آفساید است.)

و به هر حال، احساسات سرکوب شده قطعا نماد این جام جهانی خواهد بود، اینطور نیست؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/why-technology-may-suck-the-life-out-of-the-world-cup/#ftag=RSSbaffb68

بینندگان تلویزیون متعاقباً آنچه را که داوران ویدیو دیدند، می بینند. حتی پس از آن، آنها از برخی از تفسیرهای مضحک شواهد عینی خشمگین هستند.

نه، من در مورد رتروگراد بودن جیوه صحبت نمی کنم.

همچنین: 5 بهترین برنامه فوتبال فانتزی

واقعا روی پایش ایستاده بود؟ یا کسی اینجا نقش آفرینی می کرد؟

همچنین: آنچه توسعه دهندگان هوش مصنوعی باید در مورد اخلاق هوش مصنوعی بدانند

پنالتی یا بدون پنالتی؟ هدف یا بدون هدف؟ یا، همانطور که بیشتر توسط هواداران فداکار فوتبال به آن اشاره می شود، زندگی یا مرگ.

من در مورد جام جهانی صحبت می کنم که در زمستان برگزار می شود که از 20 نوامبر آغاز می شود.

چیزی که در واقع تاج قهرمانی جهان را به ارمغان می آورد

این فقط این نیست که بازیکنان براساس برخی از برنامه های داده عمیقاً در نظر گرفته شده ارزیابی، آموزش داده می شوند، به آنها دیکته می شوند و حتی انتخاب می شوند. این است که برخی از مهمترین تصمیمات در دستان فناوری خواهد بود. یا بهتر است بگوییم، تفسیر انسانی از آنچه فناوری در خدمت است.

اگر با این فناوری آشنایی ندارید، تصاویری از بازی را به یک به اصطلاح کمک داور ویدیویی می‌فرستد که در یک اتاق بسته با دوستان نشسته است، اما آبجوی ظاهری ندارد.

با این حال، برای بسیاری، جام جهانی تنها ارتباط منظم آنها با فوتبال است. (میشه هنوز اسمشو فوتبال بذارم؟)

و روزنامه نگارانی از دانمارک و ایالات متحده قبلا مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند برای کارهایی که به نظر می رسد عادی هستند، مثل عکس گرفتن در یک مکان عمومی

چرا یک سفیر قطر در جام جهانی اخیراً به این موضوع پرداخت که همجنس گرایی – غیرقانونی در قطر – نشان دهنده “آسیب در ذهن” است.

جام جهانی که همیشه در تابستان برگزار می‌شود، زمانی که فصل‌های ملی به پایان می‌رسد و بازیکنان وقت استراحت دارند.

اوه، و در مورد آن خطوط آفساید. فیفا اعلام کرد برای کمک به آنها از فناوری آفساید نیمه خودکار استفاده خواهد کرد [referees] تصمیمات آفساید سریع‌تر، دقیق‌تر و تکرارپذیرتر را در بزرگ‌ترین مرحله از همه بازی‌ها بگیرید.”

من در مورد ماه کامل صحبت نمی کنم که باعث می شود شما زوزه بکشید.

همچنین: تجربه هوش مصنوعی تجربه شما را در رویدادهای ورزشی کاملاً تغییر خواهد داد

ما به چیزی مشابه در ورزش ایالات متحده عادت کرده ایم. همه (مهم‌ها) اکنون به مربیان اجازه می‌دهند تا با مراجعه به شواهد ویدیویی، تماس‌های انجام شده در زمین را به چالش بکشند.

VAR آن تلاش نادر برای به دست آوردن فناوری برای اجرای عدالت است. یا کمی عدالت بیشتر. فقط این است که همیشه اینطور کار نمی کند و بسیاری از مربیان اکنون نحوه استفاده از آن را محکوم می کنند.

به نوعی، من همیشه به جای فحش دادن به ماشین، نفرت از داوران را ترجیح می دادم.

با این حال، اکنون، حضور VAR در فوتبال باشگاهی فراگیر، تهاجمی و برای بسیاری مثبت تهاجمی شده است.

نمای پشت سر دو مرد که روی یک کاناپه نشسته اند و در حال تماشای یک مسابقه فوتبال در تلویزیون LG NanoCell 80 Series هستند.

ال جی

میدونم نباید بترسم من قبلاً به VAR عادت کرده ام. می دانم که باید سپاسگزار باشم که فناوری بسیار باهوش است.

اگرچه مشکل VAR – و بسیاری در تجارت ممکن است بگویند مشکل همه داده ها است – تظاهر به عینیت است.

هی به داده ها نگاه کن فکر نمی کنید ممکن است کمی هندبال در آنجا باشد؟

همچنین: بخش ورزشی Roku بازی ها و برنامه های زنده را مستقیماً در صفحه اصلی شما قرار می دهد

چرا، آنتونیو کونته، مربی مشهور ایتالیایی اخیرا ادعا کرد او در تصمیم VAR علیه تیمش “صداقت” ندید. یورگن کلوپ مربی مشهور آلمانی یک بار متهم داور ویدیویی “پشت سر” همتای خود در زمین بازی.

در هر لحظه، داور VAR می‌تواند از داور داخل زمین بخواهد بازی را متوقف کند، روی صفحه‌ای نزدیک خط لمسی حرکت کند و یک بازی خاص را در حرکت آهسته شدید از چندین زاویه مختلف مشاهده کند.

این فناوری به طور فعال بر رفتار داور تأثیر می گذارد. اگر داور ویدیویی از داور در زمین بخواهد که یک بازی را مرور کند، داور دوم می‌داند که انتظار دارد تصمیم خود را لغو کند.

نیروهای آسمانی در این سال در جهات پیچیده ای تلاش می کنند.

این بار این یک مزخرف بزرگ است، با پول در دل آن. قطر به عنوان کشور میزبان انتخاب شد زیرا، خوب، من مطمئن هستم که شما می توانید از اینجا به آنجا برسید.

با این حال، آنچه هرگز بازتاب داده نمی شود، گفتگوی واقعی با داور است – برخلاف ورزش هایی مانند کریکت و راگبی. در عوض، داور به صفحه نمایش خیره می شود و با علامت دست حکم خود را می دهد، که اغلب می تواند بسیاری از هواداران را به ارائه علامت دست خود تحریک کند.

من خیلی منفی هستم، می دانم. من خیلی به فوتبال اهمیت می دهم، می دانم. من همچنین می‌دانم که VAR اجازه می‌دهد تا بی‌عدالتی‌های واقعی – البته علیه تیم من – اغلب معکوس شود.

اما باز هم همه تماشا خواهند کرد. خب اکثر مردم

اما در دل آن سرکوب وجود دارد.

عدالت توسط (نوعی) ربات. همه ما باید برای آن آماده شویم.

این چیز خوبی است. یا آن؟