پیشنهاد هدفون جمعه سیاه 2022: Google Pixel Buds Pro 25 درصد تخفیف دارد

هدفون حذف نویز Google Pixel Buds Pro

آمازون

می‌توانید به راحتی بین دستگاه‌های سازگار، از جمله تلفن، تبلت، رایانه و موارد دیگر جابه‌جا شوید و می‌توانید از حذف نویز فعال با امضای Silent Seal Google استفاده کنید تا مطمئن شوید که می‌توانید تمرکز کنید یا فقط به آهنگ‌های عالی گوش دهید.

در داخل هدفون، یک جفت درایور اسپیکر 11 میلی‌متری و Volume EQ وجود دارد که صدای زیبایی را در هدفون شما ارائه می‌کند. همچنین از فناوری بادگیر استفاده می کند تا مطمئن شود که نه تنها می توانید موسیقی خود را بشنوید بلکه می توانید هنگام تماس تلفنی نیز بشنوید و شنیده شوید. آنها همچنین دارای مقاومت IPX4 در برابر آب هستند.

اگر تمایلی به انتخاب یک جفت از آن ندارید AirPods Pro 2، ممکن است نسخه اخیر دیگری را پیشنهاد کنیم که برای اولین بار از زمان انتشار آن در فروش است؟ را Google Pixel Buds Pro فقط 50 دلار کاهش یافت، و بنابراین شما می توانید یک جفت برای فقط 149 دلار.

همانطور که قبلاً گفتیم، این اولین بار است که قیمت آنها تا این حد پایین است. حتما امروز آنها را به سبد خرید خود اضافه کنید برای به دست آوردن این معامله بزرگ


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-2022-headphone-deal-google-pixel-buds-pro-sale-promo-code-coupon/#ftag=RSSbaffb68

این اولین بار از زمان عرضه آنها است که قیمت آنها کاهش یافته است، و اگر به دنبال یک جفت هدفون حذف نویز عالی هستید، اینها یک گزینه عالی هستند. شما می توانید از بین چهار رنگ انتخاب کنید – زغال چوبی، مرجان، مه، و علف لیمو – و دارای یک کیف شارژ هستند که تا 31 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. خود هدفون ها می توانند تا 11 ساعت دوام بیاورند و تنها پنج دقیقه شارژ می تواند یک ساعت دیگر زمان پخش را برای شما به ارمغان بیاورد.