پیش‌نمایش جدید ویندوز 11 22H2 اصلاحات و تاریخچه استفاده غنی‌تر از منابع را به ارمغان می‌آورد

کاربران همچنین می توانند اطلاعات تاریخچه استفاده بیشتری را از صفحه تنظیمات مشاهده کنند. منابع تحت پوشش شامل دوربین، میکروفون، تماس‌های تلفنی، پیام‌رسانی، مخاطبین، تصاویر و برنامه‌ها و کتابخانه موسیقی است. کاربران می توانند از طریق Settings > Privacy & Security به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

انتظار نمی‌رود که نسخه 22H2 ویندوز 11 یک به‌روزرسانی بزرگ باشد، اما دارای تعدادی ویژگی جدید است، از جمله ویژگی‌های قابلیت دسترسی به شرح زنده و دسترسی صوتی، اقدامات پیشنهادی، یک Task Manager بازطراحی‌شده، فایل اکسپلورر تب دار، ادغام OneDrive با فایل. کاوشگر، و بیشتر.

این به‌روزرسانی شامل همان ویژگی‌های جدیدی است که مایکروسافت در پیش‌نمایش‌های اخیر ویندوز 11 و ویندوز 10 ارائه کرده است، مانند دفاع از باج‌افزار پیشرفته Defender for Endpoint، و اکنون یک فایل را بدون توجه به اندازه آن برای کسانی که فشرده‌سازی SMB (Server Message Block) را فعال کرده‌اند، فشرده می‌کند.

پوستر ویندوز 11

گتی ایماژ

مایکروسافت به جزئیات پرداخته است لیست کامل اصلاحات در یک پست وبلاگ.

مایکروسافت بیلد 22621.457 (KB5016695) ویندوز 11 را برای Insiders در کانال پیش‌نمایش انتشار منتشر کرده است.

مایکروسافت چندین باگ را که در این به‌روزرسانی برطرف شده است فهرست می‌کند، مشکلات مربوط به حالت تبلت، مشکلات پیش‌نمایش Task View، کپی کردن فایل‌ها از درایوهای شبکه، کار نکردن توکن‌ها از سرویس سرور امنیتی محلی (LSASS)، استفاده بیش از حد از CPU، Edge در حالت IE کار نمی کند، نشت حافظه App-V، آدرس های اینترنتی با بیش از 2084 کاراکتر از کار افتاده است، مشکلات Windows Hello for Business و موارد دیگر.

این بیلد برای اینسایدرها در ویندوز 11، نسخه 22H2 است، که برای انتشار اصلی در 20 سپتامبر – یک هفته بعد از Patch Tuesday آن ماه (که در دومین سه شنبه هر ماه قرار می گیرد) توصیه می شود. کانال پیش‌نمایش پایدارترین پیش‌نمایش پشت کانال Dev و کانال بتا است.

پس از انتشار اصلی ویندوز 11 22H2، اما قبل از به‌روزرسانی ویژگی بعدی، انتظار می‌رود که مایکروسافت به‌روزرسانی «Moments» را منتشر کند. همانطور که مری جو فولی از ZDNET اخیرا توضیح داده است، “Moments” اصطلاح مایکروسافت برای ارائه ویژگی های جدید خارج از به روز رسانی های اصلی سیستم عامل است. هنوز مشخص نیست که آیا انتشار Moments باعث ایجاد یک ساعت شمارش معکوس پشتیبانی جدید می شود یا خیر.


منبع: https://www.zdnet.com/article/new-windows-11-22h2-preview-brings-fixes-and-richer-resource-usage-history/#ftag=RSSbaffb68