پشتیبانی شبکه در تهران ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبانی و نگهداری شبکه

لذا در صورت نیاز به دریافت مشاوره شبکه ، راه اندازی شبکه های اکتیو و پسیو ، خدمات امنیت شبکه، پشتیبانی و نگهداری شبکه ، رفع عیب و ایرادات شبکه و به طور کلی نیاز به خدمات شبکه، استفاده از شرکت و تیمی که تخصص و تجربه ی کافی در این زمینه را داشته باشد ملزم و حیاتی است. خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شامل مجموعه ای از فعالیت ها در جهت حفظ، نگهداری و رفع مشکلات شبکه کامپیوتری میباشد. این مشکلات ممکن است به طور کلی در سطح نرم افزار شبکه مانند نرم افزارهای کلاینت و سرور، سرویس های شبکه و همچنین سیستم عامل روی دهد و یا ممکن است در سطح سخت افزار شبکه مانند کابل کشی، کیستون، پچ پنل و تجهیزات نصب شده در اتاق سرور و رک به وجود آید.

بهتر نیست یک متخصص شبکه استخدام کنیم ؟

پشتیبانی شبکه در تهران ۲۴ ساعت شبانه روز پشتیبانی و نگهداری شبکه این شبکه‌ها با توجه به نوع کابل و تجهیزاتی که در کنارشان استفاده می‌شود دارای سرعت انتقال دیتا و پهنای باندهای متفاوتی هستند. این موضوع امری مهم و کاربردی در آینده یک شبکه می‌باشد.که در صورت عدم توجه به این امر مشکلات غیر قابل جبران ایجاد می‌کند. از بابت خدمات اجرایی شبکه و ارتباطات با خارج و پشتیبانی های بعدی که مجموعه ترازسامانه ارائه داد رضایت مند بودم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با شماره تماس زیر ارتباط برقرار کنید.

اگر کارشناسان شبکه مختص به شما در محل شرکت حضور نداشته باشند، ما می‌توانیم مشکل شما را با کارشناسی دیگر مطرح کرده و سریعا آن را برطرف مجموعه خدمات شبکه ترازنت کنیم. در موارد که نیاز به کارشناس اصلی پروژه باشد از طریق ریموت این مشکل را حل خواهیم کرد. ما بهترین راه حل را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که هم از لحاظ هزینه برای کسب و کار شما به صرفه باشه و هم بهترین کارایی را برای مجموعه شما داشته باشه. وظیفه پشتیبانی شرکت شبکه نه تنها اطمینان از صحت این مشکلات است، بلکه شامل مواردی همچون دیدی روشن به آینده و حفظ اطلاعات است.

در بسیاری از موارد نیاز است تا کارشناسین ما به صورت حضوری در سازمان یا نهاد شما برای ارائه خدمات بهتر و مثمر ثمرتر در محل شرکت حضور پیدا کرده و مشکلات رخ داده را به صورت حضوری بر طرف نمایند. در این روش مشتریان، عیوب و مشکلات را از طریق سیستم جامع ارسال تیکت یا همان CRM، به صورت کتبی و یا با آلارم با کارشناسین ما در میان می‌گذارند و متخصصین در زمینه مربوط به مشکل پیش آمده در سریع ‌ترین زمان به صورت آنلاین و 24 ساعته آماده پاسخگویی از خواهند بود. در حال حاضر کلیه خدمات مرتبط به پشتیبانی شبکه و نگهداری از تجهیزات کامپیوتری، در گروه کهن شبکه پارسیان در تمامی نقاط کشور می‌باشد.

خدمات شبکه کامپیوتری در تهران شامل چه مواردی است؟

خدمات شبکه جهت شرکت‌ها و موسسات از اولویت‌های خدمات شرکت هورداد سیستم نوین می‌باشد. در خدمات شبکه کامپیوتری در تهران بیش از 300 پروژه چه در بخش پسیو شبکه و چه در بخش اکتیو شبکه داشته‌است. در نگاه اول کلمه پشتیبانی کامپیوتر ساده به نظر می رسد ولی در واقع مجموعه کامپیوترهایی که نیاز به نگهداری و پشتیبانی دارند یک شبکه کامپیوتر را تشکیل می دهند که نیاز به رفع عیب و بروزرسانی سخت افزاری و نرم افزاری دارند.

  • کسپرسکی آنتی ویروس در پشت صحنه و با اسکن هوشمندانه ویروس ها و با روزآمدسازی های کوچک، وظیفه حفاظت از رایانه شما را برعهده دارد.
  • این اصطلاح برای طیف وسیعی از نرم افزارها و سخت ها افزارها استفاهده می شود که در قالب یک شبکه به هم متصل شده اند و نیاز به خدماتی برای پشتیبانی و نگهداری دارند.
  • تیم‌ های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی می ‌توانند مسائل مربوط به شبکه سازمانی را که شامل پشتیبانی فنی، عیب یابی، یکپارچه سازی و تنظیم خط مشی است را مدیریت کنند.
  • شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی شبکه مسولیت همچون نگهداری ، بروزرسانی و اجرای شبکه‌های کامپیوتری دارند.