پرداخت هزینه زندگی در بریتانیا توضیح داد: چقدر، چه زمانی و چه کسی واجد شرایط است؟

پرداخت‌ها و کمک‌های بلاعوض در دسترس هستند، و در اینجا چیزی است که باید در مورد آنها بدانید.

هزینه های زندگی در انگلستان توضیح داده شده است

از آنجایی که بریتانیا افزایش تورم بیش از 9 درصد را تجربه می کند، هزینه سوخت به طرز خطرناکی نزدیک به 2 پوند در لیتر است، و هزینه کلی سفر، کالا، غذا و خدمات همچنان در حال افزایش است، اکثر شهروندان بریتانیا احساس سوزش می کنند. .

با این حال، اگر شما فقط دريافت كردن اعتبارات مالیاتی، برنامه متفاوت است. اولین پرداخت در پاییز و به دنبال آن پرداخت دیگری در حوالی کریسمس انجام می شود، اما تاریخ ها هنوز به صورت عمومی اعلام نشده است.

پرداخت دوم در راه است

یک تخفیف 150 پوندی دیگر در مالیات شورای شهر چندین ماه پیش به املاک در باندهای مالیاتی شورای شهر A تا D پرداخت شد، اگرچه برخی شوراها ممکن است همچنان این تخفیف ها را پردازش کنند. بسیاری از شوراهای محلی نیز برای کمک به شما بودجه احتیاطی دارند، اما شما باید با آنها تماس بگیرید به طور مستقیم در نظر گرفته شود.

در ابتدا، ریشی سوناک، صدراعظم سابق بریتانیا، 200 پوند تخفیف در قبوض انرژی خود در سال جاری به مردم ارائه کرد. با این حال، این طرح به طور گسترده به عنوان یک “وام-نه-وام” محکوم شد که نمی توانستید از آن انصراف دهید و باید سالانه 40 پوند بازپرداخت کنید – حتی اگر آن را دریافت نمی کردید.

اگر هنگام پرداخت هزینه های زندگی، اضافه برداشت داشته باشید، این فرصت را دارید که از بانک خود بخواهید تا قبوض خاصی را قبل از پرداخت اضافه برداشتی که به بانک خود دارید بپردازد. این به عنوان اولین حق تصرف شناخته می شود.

دولت می گوید 300 پوند دیگر ممکن است از پاییز به عنوان پرداخت یکبار به بازنشستگان ارائه شود. طرح تخفیف سوخت زمستانی معمولاً از 250 پوند تا 600 پوند بسته به واجد شرایط بودن متغیر است.

اولین پرداخت 326 پوندی در حال حاضر به طور خودکار در حساب های بانکی ظاهر می شود – هم واضح و هم در انتظار. باید تا 31 جولای آن را ببینید، اما تماس بگیرید شورای محلی شما برای کمک اگر این کار را نکنید پرداخت انجام شده در حساب بانکی خود را تحت مرجع DWP Cost of Living مشاهده خواهید کرد.

در صورت دریافت مستمری دولتی، پرداخت به صورت خودکار انجام می شود. متناوبا، باید درست کنید ادعا اگر فکر می کنید موردی برای کمک اضافی دارید.

هر کسی که از مزایای تست شده استفاده می کند باید به طور خودکار پرداخت 650 پوندی را دریافت کند. این شامل:

  • اعتبار جهانی
  • کمک هزینه شغلی مبتنی بر درآمد (JSA)
  • کمک هزینه اشتغال و پشتیبانی مرتبط با درآمد (ESA)
  • پشتیبانی درآمد
  • اعتبار مالیاتی کار
  • اعتبار مالیاتی کودک
  • اعتبار بازنشستگی

اولین پرداخت هزینه زندگی

وقتی صحبت از انرژی به میان می آید، مارتین لوئیس، کارشناس مالی هشدار داده است افزایش بعدی سقف صرفه جویی انرژی را می توان یک “فاجعه مالی ملی” برای نخست وزیر بعدی در نظر گرفت. 400 پوند یک شروع است، اما وقتی برآوردها نشان می دهد که مصرف کنندگان هزاران پوند بیشتر در طول سال پرداخت خواهند کرد، در تاثیر واقعی، می توانید درک کنید که چرا لوئیس پیشنهاد کرده است که “فضاهای گرم” ممکن است در زمستان امسال در کنار بانک های مواد غذایی باز شوند.

معمولاً برای درخواست باید در تاریخ 25 سپتامبر 1956 یا قبل از آن متولد شده باشید.

اگر مشکل دارید و نیاز فوری به کمک دارید، منابع زیر را بررسی کنید:

150 پوند اضافی برای کسانی که از مزایای ناتوانی استفاده می کنند وجود دارد که در ماه سپتامبر پرداخت می شود. برخی از خانواده ها واجد شرایط ترکیبی از کمک های ارائه شده خواهند بود و بیش از یک نوع پرداخت دریافت خواهند کرد.

اکنون، هر خانواده در انگلستان، اسکاتلند و ولز بخشی از “طرح حمایت از قبوض انرژیبرخلاف هزینه های زندگی، این مبلغ به حساب بانکی شما واریز نمی شود. در عوض، 400 پوند اعتبار مستقیماً به حساب تامین کننده انرژی شما اضافه می شود. اما به عنوان یک جایزه، نیازی به پرداخت آن نخواهید داشت. یک عقب

سازمان رقابت و بازار (CMA) است در حال بررسی رکورد قیمت سوخت در بریتانیا که علیرغم کاهش تعرفه سوخت همچنان به افزایش خود ادامه می دهد. سازمان دیده بان در حال تجزیه و تحلیل خواهد بود که آیا این پس انداز به رانندگان در پمپ ها منتقل می شود یا خیر.

برای درخواست، از این استفاده کنید نامه نمونه.

اجاره کنندگان نیز پیچیده هستند. برای مثال، اگر برای مصرف انرژی به صاحبخانه خود پول پرداخت کنید، لزوماً سودی نخواهید داشت. همچنین مواردی وجود دارد که کنتورهای انرژی فردی در خانه‌های چند نفره (HMOs) نصب می‌شوند – و هنوز هیچ صحبتی درباره نحوه برخورد با این چالش‌ها وجود ندارد.

پرداخت سوخت زمستانی

با توجه به اینکه دولت بریتانیا درگیر تغییرات رهبری و بحث‌های مختلف است، اعلامیه‌های بیشتر در مورد کمک در آینده نزدیک بعید است.

دولت انگلستان اعلام کرد یک 37 میلیارد پوند بسته حمایتی، از جمله کاهش عوارض سوخت و پرداخت های حمایتی. در موج اول، 650 پوند به حساب بانکی افراد واجد شرایط واریز خواهد شد. پرداخت ها بدون مالیات است.

آره. برای دریافت مبلغ 650 پوند، باید اعتبار جهانی را برای یک دوره ارزیابی که بین 26 آوریل تا 25 مه به پایان رسیده است، درخواست کرده و دریافت کرده باشید. مدعیان JSA مبتنی بر درآمد، ESA مرتبط با درآمد، حمایت درآمد یا اعتبار بازنشستگی نیز هستند. محدود به دوره 26 آوریل تا 25 می.

نمونه-تصویر-16-9-red.jpg

ZDNet
به ویژه هزینه انرژی برای بسیاری به موضوعی دردناک تبدیل شده است. Cornwall Insight پیش‌بینی می‌کند که سقف قیمت – که در ابتدا برای محافظت از مصرف‌کنندگان در برابر نوسانات کوتاه‌مدت قیمت طراحی شده بود – با 65 درصد افزایش به 3240 پوند خواهد رسید، مقداری که تعداد کمی بدون کمک قادر به مدیریت آن خواهند بود.

شما نیازی به درخواست برای این کمک مالی ندارید و انتظار می رود در پاییز در حساب شما ظاهر شود. اگر از یک متر پیش پرداخت استفاده می کنید، احتمالاً به جای آن یک کوپن دریافت خواهید کرد، اگرچه جزئیات هنوز در حال بحث است.

پرداخت سوخت زمستانی برای کمک به بازنشستگان و گروه کوچکتری از افراد با درآمد ثابت برای مقابله با هزینه اضافی گرمایش خانه های خود در ماه های سردتر معرفی شدند.

پرداخت دوم 324 پوند در پاییز انجام می شود، اگرچه هنوز تاریخ مشخصی برای فرود آن وجود ندارد.

کمک هزینه قبض انرژی

دولت بریتانیا برای کمک به ساکنان خود برای مقابله با افزایش هزینه های زندگی، پرداخت هایی ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که می توانیم امسال انتظار داشته باشیم و چگونه تورم باعث هرج و مرج در سراسر جهان می شود، راهنمای ما را بررسی کنید:


منبع: https://www.zdnet.com/finance/uk-cost-of-living-payments-explained-how-much-when-and-who-is-eligible/#ftag=RSSbaffb68