پخش زنده انویدیا را در SIGGRAPH تماشا کنید: چرا ممکن است محوری ترین از سال 1993 باشد

سه‌شنبه، Lebaredian یکی از مدیران Nvidia است که در آن شرکت می‌کند سخنرانی اصلی در SIGGRAPH از جنسن هوانگ، بنیانگذار و مدیرعامل انویدیا، از ساعت 9 صبح به وقت اقیانوس آرام شروع می شود.

سال 1993 یک سال مهم برای چند پیشرفت بزرگ در فناوری بود. سال پذیرش گسترده یک فناوری اینترنتی جدید به نام وب جهانی بود و سالی بود که فیلم “پارک ژوراسیک” اکران شد و نوید ظهور گرافیک سه بعدی کامپیوتری بود.

این هفته، کنفرانس SIGGRAPHگردهمایی سالانه فن‌آوران و هنرمندان سه بعدی، از پدیده جدیدی استقبال می‌کند که برخی می‌گویند به اندازه پیشرفت‌های سال 1993 بزرگ است.

تمرکز سخنرانی اصلی Metaverse و فناوری‌های توانمند برای آن است، از جمله آنچه Nvidia آن را فناوری Omniverse خود می‌نامد یا آنچه Nvidia به عنوان پلتفرمی برای ساخت و اتصال جهان‌های متاورس بر اساس آنچه “USD” یا “Universal Scene Description” نامیده می‌شود، ارائه می‌کند. استاندارد صنعتی که توسط غول های متعددی از جمله انویدیا، اپل و بسیاری دیگر توسعه یافته است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/watch-nvidias-livestream-at-siggraph-why-it-may-be-the-most-pivotal-since-1993/#ftag=RSSbaffb68

Rev Lebaredian، نایب رئیس Omniverse و فناوری شبیه سازی انویدیا در یک نشست خبری گفت: “امسال، من معتقدم، SIGGRAPH ویژه ای است، احتمالاً به عنوان یکی از مهم ترین SIGGRAPH ها و نقطه عطف در تاریخ ثبت خواهد شد.” قبل از کنفرانس

Lebaredian گفت که “فناوری های بنیادی” متاورس، “همه چیزهایی هستند که افراد SIGGRAPH ده ها سال است که روی آن کار می کنند.”

همچنین: Omniverse انویدیا: متاورس یک شبکه است نه یک مقصد

لباردیان گفت: «1993 یک SIGGRAPH بزرگ بود که همه در آن جشن می گرفتند. امسال شاهد عطف مشابهی هستیم، دورانی که ما شاهد عصر جدیدی از اینترنت هستیم که متاورس نامیده می شود.

Lebaredian اشاره کرد که سال 1993 همچنین سال تاسیس انویدیا بود و امروز، “انویدیا احتمالا مهم ترین و بزرگترین شرکتی است که به طور کلی بر روی گرافیک های کامپیوتری سه بعدی تمرکز دارد.”