پایگاه اطلاع رسانی پرشین آموزش پکیج آموزش دوربین مداربسته و شبکه

انجام POE لینک ها و در صورت نیاز، تعویض کردن آن ها در ازای ارائه یک فاکتور مجزا (امکان دارد در برخی موارد نیاز شود). کاور به عنوان پوشش یا محافظی است که لنز و دوربین در داخل آن قرار می گیرند. مدرک ها بین المللی هستن و تحت لیسانس آلمان و یا انگلستان ارائه میشه و کد رجیستری و قابلیت استعلام دارن شما میتونید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با واحد پشتیبانی ما تماس حاصل نمائید. بعد از گذراندن تمامی مراحل بالا دیگر نیازی به آی‌پی ثابت یا استاتیک نیست. از آی‌پی استاتیک فقط برای اتصال به دستگاه از راه دور استفاده می‌شود.

  • 4- در گوشه ساختمان نصب شود تا کابل های متصل به آن دید نداشته باشند.
  • پس پرداخت لینک دانلود کتاب، حداکثر طی 12 ساعت آماده و در اختیار شما قرار می گیرد.
  • عملکرد این قسمت به نحوی که در نور با شدت زیاد صفحات در هم جمع شونده، در یکدیگر جمع شده و روزنه میانی کوچک شده و نور کمتری به حسگر دوربین می‌رسد.
  • جهت هرگونه سوال در زمینه نصب و تعمیر دوربین مداربسته در رشت و دوربین مداربسته در گیلان با ما تماس بگیرید.

گروهامنیت شاپزیر مجموعه شرکت پویا وب پرداز طراح و مجری سیستم‌ های نظارت تصویری است. اینگروهمفتخر است که در طول مدت زمان فعالیت خود بیش از ۱۰۰۰ پروژه مختلف در سراسر کشور به انجام رسانیده است که در حدود ۵۰ نوع صنف و کاربری مختلف در محیط‌ های آموزشی، بیمارستانی، بانک‌ ها، مراکز نظامی و … را شامل می‌شود. گروهامنیت شاپبا توجه به رعایت حقوق کار فرمایان گرامی و ارائه خدمات و پشتیبانی به ‌موقع، فروش کالا با ضمانت ‌نامه و گواهی اصالت کالا صورت می ‌پذیرد. شما همراه با نصب می توانید مواردی را که به عنوان هوزینگ نیز از آن ها یاد می شود را نیز تهیه کنید که به عنوان پوششی برای دوربین های مدار بسته عمل کرده و از آن در برابر باران، قرار گرفتن در معرض نور و حرارت و غیره محافظت می کند. جهت نصب این دوربین ها مطابق تصویر ، دوربین را در محل مورد نظر قرار داده و آن را به پریز برق یا هر منبع تغذیه دیگری متصل می کنیم.

قبل از پاسخ به این سوال، ابتدا باید سطح توانایی ها و اطلاعات فنی خود را ارزیابی کنید. البته همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که با صرف هزینه بیشتر، امکان به خدمت گرفتن یک نصاب حرفه ای وجود دارد و شما می توانید از یک نصب اصولی، استاندارد و مرتب بهره ببرید. با این حال، با خواندن ادامه این مطالب، عموما قادر خواهید بود در کوتاه ترین زمان و به مناسب اریا سی سی تی وی ترین شکل ممکن، دوربین های مدار بسته خود را نصب کنید. آموزش نصب انواع دوربین های مداربسته از جمله ptz را به همراه تنظیمات dvr و nvr داریم و انتقال تصویر روی موبایل و لپ تاپ به صورت کامل و عملی آموزش داده میشود. آموزش نصب دوربین مدار بسته با توجه به نیاز تمامی اماکن و مراکز مختلف به وجود دوربین های مدار بسته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در سال 1990 دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت ” ضبط بعد از شناسایی حرکت” وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مدار بسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد. تا قبل از آن، دستگاه های ضبط تصاویر از نظر میزان حجم ذخیره و قابلیت ها بسیار محدود بودند. نمونه کیفیت دوربین مدار بسته نمونه کیفیت دوربین مداربسته، نمونه تصویر دوربین مداربسته انواع دورب…

انواع دوربین های مدار بسته

برای ضبط تصاویری که دوربین های ip میگیرند، از دستگاه nvr استفاده می شود. دستگاه ضبط کننده nvr داده های دیجیتال را از دوربین تحت شبکه دریافت و بعد از پردازش، ذخیره می کند. بر خلاف دستگاه dvr که به صورت فیزیکی باید به دوربین وصل باشد، دستگاه nvr فقط کافی ست با دوربین ها در یک شبکه قرار گرفته باشند. در مرحله اول برای راه اندازی یک سیستم دوربین مدار بسته باید دوربین مناسب با توجه به نیاز خود و مکانی که قرار است دوربین در آن جای بگیرد را انتخاب کنید و سپس سایر مراحل را انجام دهید. بعد از بررسی فنی عملکرد تک تک دوربین ها، نوبت به تست نرم افزاری نمایشگر، سیستم ضبط تصاویر، مموری یا حافظه و منبع تغذیه می گردد.

انواع سیستم های حفاظتی دوربین های مدار بسته در آموزش نصب دوربین مدار بسته

کابل های مورد استفاده ، کواکسیال نامیده میشوند که برای ممانعت از تداخل الکترومغناطیسی و انتقال سیگنال ها کارایی دارند. از اون جایی که تولید فیلم و ویدیو آموزشی زمان بر بوده بیشتر سعی کردیم محتوا رو در قالب متن و عکس منتقل کنیم. اما درآینده نزدیک حتما ویدیو های آموزشی هم برای سایت دیجیرانو تهیه میکنیم.

به طور کلی هر دستگاه الکترونیکی که بخواهد خدمتی را برای ما انجام دهد باید توان الکتریکی آن تامین شود. تامین توان الکتریکی یعنی وصل کردن دستگاه مورد نظر به یک منبع تغذیه یا آداپتور جهت روشن شدن و ارائه خدمات. مقاومت اهمی کابل کواکسیال مورد استفاده در سیستم‌های نظارت تصویری برابر با 75 اهم است. و بر اساس متراژ مورد نظر برای انتقال تصاویر به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند. وظیفه این قسمت درسیستم‌های نظارتی تامین انرژی کلیه ادوات موجود درمدار(قسمت تغذیه) وانتقال تصاویر از دوربین به DVR (قسمت کابل ها و اتصالات) است. کاربرد این دستگاه‌ها در سیستم های آنالوگ بوده و تصاویر را بر روی هارددیسکH.D.D ذخیره می کنند.

دوره‌های آنلاین نیاز به نرم افزار خاصی دارند؟

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید. سوالات خود را در قسمت دیدگاه ها بنویسید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم. کسانی که در زمینه فروش دوربین های IP فعالیت دارند بدلیل اینکه با داشتن اطلاعات فنی بالا توانایی فروش تا چندین برابر افزایش خواهد یافت.