پایه تلفن، شارژرها و کابل ها را با یک ایستگاه اتصال بی سیم با 36 دلار جایگزین کنید

Charge and Fold را می توان حتی تا کرد تا در خانه از میز تا میز کنار تخت جابجا شود یا هنگام سفر با خود همراه داشته باشید. همچنین دارای تعدادی ویژگی ایمنی داخلی است، بنابراین دستگاه شما از گرم شدن بیش از حد، شارژ بیش از حد، ولتاژ بیش از حد و جریان بیش از حد جلوگیری می کند. ایستگاه داک حتی قادر به تشخیص وجود اجسام خارجی است.

شارژ بی‌سیم 5 واتی برای سایر گوشی‌های استاندارد Qi و همچنین اپل واچ سری 1 تا 5 پشتیبانی می‌شود. این ایستگاه برای هدفون‌های بی‌سیم مختلف اپل، شیائومی و غیره نیز مناسب است. حتی از شارژ هیبریدی بین اندروید و اپل نیز پشتیبانی می کند.

چه یک عشایر دیجیتال با فضای محدود در کیف خود باشید یا از خانه با فضای محدود روی میز خود کار کنید، یک چیز مسلم است. دیگر نیازی به تحمل شلوغی آزاردهنده کابل های شارژ نیست. اکنون می‌توانید از راحتی شارژ بی‌سیم سه دستگاه به طور همزمان با ایستگاه اتصال 3 در 1 شارژ و تاشو لذت ببرید.

شروع به لذت بردن از راحتی شارژ کردن سه دستگاه به طور همزمان به صورت بی سیم. گرفتن یک ایستگاه اتصال 3 در 1 شارژ و تاشو امروز در حالی که فقط 35.99 دلار در فروش است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/replace-phone-stand-chargers-and-cables-with-a-wireless-docking-station-for-36/#ftag=RSSbaffb68حالت شارژ سریع 7.5 واتی برای انواع آیفون از جمله 8/8 پلاس و مدل های سری 11 و 12 وجود دارد. شارژ بی سیم 10 واتی برای تعدادی از مدل های نوت و گلکسی گوشی های سامسونگ امکان پذیر است. Charge and Fold همچنین می تواند شارژ بی سیم سریع 15 واتی را برای برخی از گوشی های هواوی فراهم کند.

دیگر هرگز نگران نیاز به چندین کابل و شارژر نخواهید بود. به سادگی هدفون، تلفن و ساعت هوشمند خود را روی نقاط مشخص شده خود قرار دهید. طراحی این ایستگاه اتصال به شما این امکان را می‌دهد که گوشی خود را در حین اتصال کج کنید تا بتوانید بدون توجه به قرار گرفتن آن به صورت افقی یا عمودی، آن را مشاهده کنید. سادگی هرگز به این راحتی نبوده است.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

کاربران از شارژر بی سیم تاشو خود کاملاً راضی هستند، یکی از کاربران به خصوص از این که تنظیم آن آسان است و “…چراغ لمسی/LED خوب است” راضی است.