پایه آی‌پد Hover Bar Duo 2 به تازگی همه‌کاره‌تر شده است

hoverbarduo-2-white-carousel-3-2800x

تصویر: دوازده جنوبی

یک نقطه اتصال روی گیره و پایه وزنی وجود دارد که می‌توانید بازو را داخل آن بلغزانید و مانند Hover Bar Duo نسل اول آن را در جای خود نگه دارید. اما هنگامی که آماده تغییر مکان هستید، روی زبانه فشار داده و بازو را از محلول نصب جدید خارج کرده و بازو را با خود ببرید. این یک راه حل بسیار هوشمند است.

اوایل این هفته، دوازده جنوبی اعلام کرد به‌روزرسانی برای مانت Hover Bar Duo و مخفف iPad. به روز رسانی یک رنگ جدید – سفید – و یک تب QuickSwitch جدید اضافه می کند.

را 79.99 دلار Hover Bar Duo محصولی است که من از زمان عرضه اولیه آن برای کار روی من استفاده کرده ام آیپد پرو هنگامی که به یک مانیتور خارجی متصل می شود، حتی قبل از iPadOS 16، پشتیبانی واقعی برای اتصال تبلت اپل به نمایشگر اضافه می شود. اما یکی از جنبه‌های مربوط به پایه‌ای که من با آن دست و پنجه نرم می‌کردم این بود که تصمیم بگیرم از کدام پایه – یک پایه گیره برای لبه میز یا میز شما و یک پایه وزن‌دار که روی یک سطح صاف قرار می‌گیرد – و در کجا استفاده کنید.

Hover Bar Duo 2، در حالی که در اصل به عنوان راهی برای نصب iPad شما به بازار عرضه می شود، یک آیفون را برای تماس های FaceTime یا ضبط ویدیو نیز نگه می دارد. در واقع، گیره دستگاه هر وسیله ای را که بین 5 اینچ تا 8.68 اینچ ارتفاع دارد را نگه می دارد. یکی از نمونه‌های دستگاهی که می‌تواند نگه دارد و در وب‌سایت Twelve South ذکر شده است، نینتندو سوییچ (بدون Joy-Cons) است.

را نسل اول Hover Bar Duo در رنگ مشکی با قیمت 59.99 دلار موجود است. را Hover Bar Duo 2 در رنگ مشکی یا سفید مات با قیمت 79.99 دلار موجود است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/the-hover-bar-duo-2-ipad-stand-just-got-more-versatile/#ftag=RSSbaffb68

با وجود Hover Bar Duo 2، Twelve South یک زبانه QuickSwitch اضافه کرده است که به شما امکان می دهد بازو را از پایه جدا کرده و به پایه دوم منتقل کنید. به عنوان مثال، به راحتی می توانید Hover Bar Duo 2 را از دفتر خانه خود به پیشخوان آشپزخانه منتقل کنید. یا می توانید مانند من چندین میز داشته باشید که اغلب بین آنها جابه جا می شوید.