ویندوز 11 با این ویجت جدید پنجره ای به بازی می دهد

ببینید: 4 بهترین کنسول بازی: کدام آن را از پارک خارج می کند؟

مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی امکان ورود به نمایه Xbox و تغییر به بازی‌های اخیراً بازی‌شده است. همچنین روی توصیه های شخصی کار می کند.

“این ویجت پنجره ای به کتابخانه گسترده PC Game Pass است – آخرین موارد اضافه شده، بازی هایی که به زودی خارج می شوند و موارد دیگر را از دسته های هایلایت شده نشان می دهد و سپس شما را به برنامه Xbox می برد، جایی که می توانید آنها را نصب کنید، نظرات را مشاهده کنید، و همه چیز را مشاهده کنید. مایکروسافت گفت.

در همین حال، مایکروسافت در حال پر کردن کاتالوگ Game Pass است. مایکروسافت در ماه ژوئن از همکاری با Riot Games برای آوردن چندین عنوان League of Legends به Game Pass خبر داد.

این بیلد همچنین اصلاحاتی را برای File Explorer، نوار وظیفه و تنظیمات به ارمغان می آورد.

ویجت جدید Game Pass در حال انتشار است بیلد 25174 پیش نمایش Windows 11 Insider برای Dev Channel، یک میانبر بصری برای بازی های ایکس باکس در پنل ویجت ویندوز 11 ارائه می دهد.

مایکروسافت در حال آزمایش یک ویجت جدید PC Game Pass در آخرین پیش نمایش ویندوز 11 است تا به سرویس اشتراک بازی ایکس باکس خود در دسکتاپ جلوه ای بصری بدهد.

PC Game Pass برای ویندوز 10 و 11 برادر ویندوز Xbox Game Pass برای کنسول های Xbox است که کاتالوگی از بازی های قابل دانلود را با قیمت 9.99 دلار / 9.99 یورو / 7.99 پوند در ماه ارائه می دهد. مایکروسافت اشتراک رایانه شخصی را در سال 2019 پیش از راه اندازی سرویس اشتراک بازی Stadia توسط گوگل منتشر کرد.. اشتراک چند پلتفرمی بزرگ، Xbox Game Pass Ultimate، ماهانه 14.99 دلار هزینه دارد و بازی‌های با کیفیت بالا را برای بازی در ایکس‌باکس، مرورگر، دستگاه‌های iOS و اندروید، و از ژوئن، تلویزیون‌های سامسونگ ارائه می‌دهد.

pcXbox Game Pass محبوبیت خود را نشان داده است. مایکروسافت فاش کرد که داشته است 25 میلیون مشترک در ماه ژانویه اعلام کرد که اکتیویژن بلیزارد، سازنده Call of Duty را به ارزش 68.7 میلیارد دلار خریداری کرده است.

برای امتحان ویجت جدید Game Pass در ویندوز 11، کاربران باید برد ویجت را از نوار وظیفه باز کنند یا Win + W را فشار دهند:

  • برد ویجت ها را باز کنید.
  • کلیک کنید روی + نماد کنار نمایه کاربری شما
  • کلیک کنید روی + نماد در کنار Game Pass
  • پنجره تنظیمات ویجت را ببندید.
  • ویجت Game Pass اکنون باید در صفحه ابزارک شما ظاهر شود.
xgp-widget-m-copy

تصویر: مایکروسافت


منبع: https://www.zdnet.com/article/windows-11-gets-a-window-into-gaming-with-this-new-widget/#ftag=RSSbaffb68 شبکه اجتماعی بازی