ویدئو آموزشی دوربین مداربسته؛ آموزش دوربین مداربسته هایک ویژن

دوره آموزش نصب دوربین مداربسته شامل روشهای نصب دوربینهای آنالوگ و آموزش انتقال تصویری و تنظیمات DVR‌ و NVR است. آموزش نصب دوربین مداربسته بصورت کاربردی و عملی روی انواع مختلف دوربین صورت میگیرد. بطوریکه کارآموزان روشهای نصب را عملی زیر نظر نصاب دوربین مداربسته تمرین میکنند.آموزش انتقال تصویر دوربین مداربسته، تنظیمات دی وی آر، نصب هارد دیسک و روش بکاپ گیری دستگاه دی وی آر از جمله سرفصلهای اصلی در کلاس است. برای اینکار بایستی نرم افزارهای مربوط به انتقال تصویر دوربین بر روی موبایل را دانلود و روی گوشی نصب کنید.

  • به همین دلیل طراحی و نصب ابن نوع سیستم ها مثل دوربین های مداربسته دیجیتال ساده نیست و نیازمند دانش تخصصی شبکه می باشد.
  • برای اینکه بتوانید در انواع مکان‌ها، شرکت‌ها، ادارات و غیره، به نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته مشغول شوید، باید با انواع راهکارهای دوربین مداربسته آشنا باشید.
  • در مرحله سوم لازم است ابزار و تجهیزات مورد نظر را متناسب با نقشه، تهیه نمایید.
حتی اگر آشنایی ندارید می توانید از ابزار های آنلاین ترجمه مثل google translate استفاده کنید. چنانچه مشکلی برای دانلود فایل و یا اجرای آن دارید، به صفحه راهنمای سایت مراجعه کنید. اندازه لنز های دوربین از 4، 6 ، 8 ، 12 ، 16 میلی متر می توانند باشند. متقاضیانی که همزمان هر دو دوره را ثبت نام کنند در دوره بعدی 30 درصد تخفیف خواهند گرفت . در انتخاب رمز از کاراکتر‌های خاص استفاده کرده و سعی کنید رمز شما شامل حروف بزرگ و کوچک و اعداد باشد. برای اینکه بتوانید تصویر را با کیفیت بالا و واضح مشاهده کنید، باید سرعت اینترنتتان هم بالا باشد.

آموزش دوربین مداربسته به زبان ساده قسمت سوم

سلام تعمیر مانند یک کارگاه آموزشی فوت و فن تعمیرات را به مخاطبان در هر سطح دانش تعمیرات، بصورت پایه تا پیشرفته تهیه کرده است. تا همه مخاطبان بتوانند استفاده کنند، معمولا آموزش ها در سه بخش آشنایی با ابزار ها و کابرد ها در مرحله دوم عیب یابی و مرحله سوم تعمیرات تخصصی است که با فراگیری فوت و فن تعمیرات شما را یک تعمیرکار حرفه ای می کند. اما arya-cctv.ir تغییر بازه آی پی دستگاه NVR به بازه آی پی شبکه، مهم و ضروری است. زیرا اتصال چند دوربین و دستگاه NVR با آدرس آی پی مجزا باعث تداخل آی پی تکراری خواهد شد. اگر دوربین توسط دستگاه NVR تحت شبکه شناسایی نشود؛ مشکل از کابل شبکه یا برق دوربین یا سوئیچ شبکه است. 2- قبل از نصب دوربین تحت شبکه، استحکام دیوارهای مورد نظر را برای سوراخ کردن بررسی کنید.

در این ویدیو به مفاهیم وضوح تصویر و انواع لنز در دوربین مداربسته، مفاهیم کیفیت ضبط تصویر و فشرده سازی در دستگاه های DVR می پردازیم. انتخاب محل مناسبی برای نصب دوربین کار آسانی نیست پس بی تفاوت از کنار آن نگذرید. گذشته از موقعیت نور در تصویر موقعیت و فاصله شی مورد نظر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

نحوه نصب سرور دوربین مداربسته شبکه

البته تفاوت آنها در نصب، فرق زیادی ندارد و با یادگیری کامل یکی از انواع دوربین های مداربسته می توانید در این زمینه خبره شوید. سیستم های حفاظتی دوربین های مدار بسته به دو صورت آنالوگ و تحت شبکه یا IP نصب و راه اندازی می گردند. در ادامه این آموزش دوربین مدار بسته لازم به ذکر است که بدانیم از دستگاه DVR نیز یک کابل به ورودی مانیتور برای نمایش زنده تصاویر ویدیویی جهت کنترل و نظارت متصل می گردد. آموزش نصب دوربین مداربسته به طور تخصصی برگزاری دوره آموزش دوربین مداربسته با هزینه مناسب آموزش نصب دوربین تحت شبکه در سریع ترین زمان دوره آموزش دوربین مدارب…

با توجه به اینکه در حال حاضر نرخ ارز و طلا در کشور ما بدلیل تحریم های بی رحمانه کشورهای غربی به شدت بالا رفته نیاز به امنیتی در سطح بالاتر برای حفظ دارایی ها بیشتر احساس میشود. موسسه خرد یک موسسه آموزش عالی آزاد تحت نظر وزارت علوم ایران است. هدف این موسسه برگزاری دوره های تخصصی و کاربردی در حوزه های مختلف است. بله، برای تمامی کارآموزان گرامی که جهت شرکت در دوره ها از شهرستان تشریف می آورند، خوابگاه اختصاصی با هزینه بسیار پایین در نظر گرفته شده است.