وکیل کیفری وکیل شاه مرادی ۷۵۹ ۳۹ ۳۹ ۰۹۱۲

از این جهت تمام شهروندان در داخل کشور حق انتخاب وکیل را نیز دارا هستند. زیرا بنا بر حساسیت موضوع در جرایم کیفری می تواند دارای خسارت های جبران ناپذیری برای هر یک از طرفین باشد. در مقالات مختلف سایت درباره وکیل کیفری خوب مطالب و نکات کاربردی مطرح شده است.

داوری در قرارداد های داخلی

پس از اینکه تحقیقات پرونده به اتمام رسید پرونده به یکی از شعب بازپرسی یا دادیاری ارجاع می شود تا نسبت به شکایت مطروحه اظهار نظر گردد. در نهایت با سه کیفیت قرار مجرمیت، منع تعقیب و موقوفی تعقیب مواجه خواهیم بود. طرح شکایت باید خطاب به ریاست محترم دادسرا و مشتکی عنه یا متشاکی (کسی که از او شکایت دارید) با اسم و مشخصات مشتکی عنه نوشته شود. بعد از آن عنوان مجرمانه، محل وقوع جرم، زمان وقوع جرم و همچنین ادله اثبات دعوی خود و مشروح شکایت را بنویسید و پیوست شکوائیه به دادسرا تحویل دهید.

همه ی این اقدامات، در کنار تخصص و آگاهی وکیل کیفری به پرونده های کیفری و قوانین کیفری، موجب حصول رأی مطلوبتر از دادگاه و احقاق حقوق موکل میشود. زمانی که افراد به عنوان متهم یا شاکی، یکی از طرفین درگیر در پرونده ی کیفری هستند که باید در دادگاه کیفری مربوطه مطرح گردد یا اینکه از پیش در جریان است. به دلیل اهمیت زیاد بحث دعاوی کیفری و این مسئله که هر دعوای کیفری، تنها یک بار توسط دادگاه مورد بررسی قرار میگیرد و با صدور حکم نهایی، امکان شکایت دوباره و رسیدگی دوباره به پرونده، حتی در صورتی که مدارک جدیدی ارائه شود، وجود ندارد. دعاوی کیفری به آن دسته از دعاوی گفته می شود که در خصوص اعمال و رفتارهایی مطرح می گردد که قانون آنها را جرم دانسته و در قوانین کیفری برای آنها مجازات تعیین نموده است.

  • همچین تحقیقاتی معمولا پیچیده و طولانی است پس آنها نیاز به تلاش و هماهنگی های پیچیده بین محققان و دادستان ها و تلاش های زیاد متخصص دفاعی را از سمت وکلای مدافع کیفری تهران دارند.
  • وکیل متخصص کیفری می تواند با طرح یک شکایت مناسب پیگیر مسئله شود و با توجه به مهارت استدلال و تبحری که در این زمینه دارد می تواند حق موکل خود را به بهترین شکل بگیرد.
  • تمایز دیگری که بهترین وکیل کیفری در اصفهان میان دعاوی حقوقی و کیفری بیان می کند این است که نتیجه و اثر حاصل از هرکدام از این دعاوی متفاوت می باشد.
  • امور کیفری از جمله اموری هستند که دارای حساسیت بالایی می باشند و در آنها چگونگی طرح شکایت از وکیل، تنظیم شکایت، زمان تنظیم و تقدیم شکایت و بهره گیری از مستندات در روند رسیدگی به گونه ای است که بدون استفاده از وکلای متخصص روند پرونده دچار خلل خواهد شد.
  • وی با ۱۵ سال سابقه در عرصه وکالت پرونده های موفق بسیاری در زمینه کیفری، قضایی و خانوادگی داشته است.
  • همچنین توانایی به انجام رساندن همه ی دفاعیاتی که احتیاج است را در موارد مختلف به‌ صورت کاملاً تخصصی وکیل کیفری داشته باشد .
وکیل کیفری وکیل شاه مرادی ۷۵۹ ۳۹ ۳۹ ۰۹۱۲

به روز بودن و تحقیق و مطالعه برای وکیل کیفری با تجربه هم امری ضروری و لازم است. البته این را هم باید در نظر داشت که زن و مردی که با اطلاع خانواده برای آشنایی ازدواج با یکدیگر در ارتباط تلفنی و حضوری هستند ، مشمول جرم رابطه نامشروع نخواهد بود . قانون گذار با ذکر هر عملی به غیر زنا ، دامنه جرم رابطه نامشروع را بسیار گسترده کرده است .

قرار ترک تعقیب + 5 نکته مهم حقوقی

در نتیجه استفاده از بهترین وکیل پایه یک دادگستری کیفری در دعاوی کیفری بسیار راهگشاست. آیدا پرندین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق و دارای مجوز به شماره ۳۲۶۶ از کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشد. او با مشاوره به مراجعان خود در دفتر به صورت حضوری و تلفنی، آنها را راهنمایی میکند.