وقتی مردم مجبور به استفاده از ربات‌ها می‌شوند، ارزش بیشتری از آن‌ها دریافت می‌کنند (واقعا)

اما همه اینها به نفع خود شماست. نویسندگان این مطالعه توضیح می‌دهند: «نیاز به هوش مصنوعی ممکن است منجر به استفاده ناخوشایند شود، اما زمانی که سازمان‌ها از آن‌ها بخواهند از هوش مصنوعی استفاده کنند، در مقایسه با افراد سازمان‌هایی که استفاده از آن را الزامی نمی‌کنند، ۱.۴ برابر بیشتر احتمال دارد که از هوش مصنوعی استفاده کنند.»

با این حال، به نظر می رسد که زمان تفاوت های ظریفی را به تفکر ما تزریق کرده است. ما ربات ها را همان طور که هستند پذیرفته ایم. ما حتی گاهی اوقات به آنها گوش می دهیم.

همچنین: هدف واقعی هوش مصنوعی ممکن است دیگر هوش نباشد

می ترسم عده ای از این موضوع نتیجه گیری های سیاسی-اجتماعی بگیرند. می ترسم نتیجه گیری کنم که نشان می دهد پیاده سازی هوش مصنوعی کاملاً از دستورالعمل های مدیریت همدلانه امروزی پیروی نمی کند.

من فقط می پرسم زیرا به نظر می رسد رابطه نفرت انسان ها با روبات ها به پایان رسیده است.

آیا احساسات خود را نسبت به دشمن خود بررسی کردید و به این نتیجه رسیدید که شاید ناعادلانه، بیش از حد خشن یا حتی کاملاً اشتباه کرده اید؟

آیا تا به حال دشمنی دوست شما شده است؟

بیشتر از نظر فنی نادرست است

آن می تواند. لطفا تصور کنید که 64 درصد از کسانی که زندگی آنها توسط روبات ها بهبود یافته است، واقعاً در محل کار خوشحال هستند. آنها ادعا می کنند که دقیقاً 3.4 برابر بیشتر از شغل خود راضی هستند زیرا کسانی که می گویند ربات ها اصلا به آنها کمک نمی کنند.

این بیشتر یک ماجرای ترس بود. روبات‌ها بد، ترسناک و بدون احساس به نظر می‌رسند. ربات ها باهوش تر از ما هستند. روبات ها شغل ما را خواهند گرفت و ما را به حیوانات خانگی خود تبدیل خواهند کرد. مطمئناً استیو وزنیاک بنیانگذار اپل فکر کرد که ممکن است این مورد باشد.

ببینید، این گزارش ارائه می‌دهد: «ایجاد اعتماد به هوش مصنوعی احتمال استفاده منظم از هوش مصنوعی را دو برابر می‌کند، در حالی که اجباری کردن استفاده از آن این احتمال را سه برابر می‌کند».

فکر نمی‌کنم کسی واقعاً بگوید: “من 3.4 برابر بیشتر از شما راضی هستم”، اما این لذتی است که داده‌ها این نتیجه را برای ما به ارمغان می‌آورند.

ربات Astro در یک خانه

آمازون

خوب، 60 درصد از این بیش از 1700 پاسخ دهندگان در سطح مدیریت به این نتیجه رسیده اند که روبات ها همکاران آنها هستند.

ارزش متوسط ​​شما ممکن است ارزش افراطی من باشد. آیا ممکن است روبات‌ها بالاخره جایگاه خود را در جامعه ما پیدا کنند و یاد بگیرند که با عیوب ما با خوشحالی همزیستی کنند؟

با این حال این نظرسنجی نکته جالب دیگری را نشان می دهد. این نشان می‌دهد که این 60 درصد از کمپینگ‌های شاد ممکن است در واقع دچار توهم باشند. آنها ممکن است خود را به یک موقعیت قابل اعتماد گول زده باشند، در حالی که در واقع آنها را به سمت راه آهن هدایت می کنند.

آنها در واقع ازدواج های ترتیب داده شده ای هستند که شرکت یا والدین شما بهتر می دانند چگونه شما را خوشحال کنند.

به این نتیجه نرسید: “شصت و چهار درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی شخصاً حداقل ارزش متوسطی را از استفاده از هوش مصنوعی دریافت می کنند.”

آیا بخشیدی، فراموش کردی و به این نتیجه رسیدی که دشمن سابق واقعاً آنقدرها هم بد نبود؟

من این را از یک گزارش جدیدبا حسن نیت از MIT Sloan Management Review و گروه مشاوره بوستون.

همچنین: بهترین اسباب بازی های رباتی برای بچه ها

طبیعی است که کمی اغراق می کنم.

همچنین: تست تورینگ جدید: آیا شما انسان هستید؟

و شما خوشحال خواهید شد. یا یه چیز دیگه.


منبع: https://www.zdnet.com/article/people-get-more-value-out-of-robots-when-theyre-forced-to-use-them-really/#ftag=RSSbaffb68

با این حال، مطمئناً آنها خودشان را گول می زنند. این روبات‌ها کارشان را آسان‌تر می‌کنند، در حالی که مخفیانه برنامه‌ریزی می‌کنند تا کارشان را از آنها بگیرند.

بنابراین، در اصل، ربات ها دوستانی هستند که والدینتان به شما تحمیل کردند زیرا فکر می کردند برای شما خوب هستند. آنها افراد مجردی هستند که والدین و دوستان شما به مهمانی های شام دعوت می کنند، به این امید که شما موفق شوید.