والدین: نسخه Kindle Kids 45٪ تخفیف در آمازون دارد

با 59 دلار، این یک معامله بزرگ برای یک کتاب خوان الکترونیکی برای خوانندگان جوان است. حتما امروز آن را بردارید، یا اگر کیندل بزرگسال می خواهید، حتما آن را بردارید Kindle Paperwhite Signature Edition و 40 دلار صرفه جویی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/kindle-kids-edition-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68 آمازون Kindle Kids

علاوه بر مطالعه، بچه‌ها می‌توانند از کتاب‌های صوتی برای مطالعه خود نیز در این دستگاه لذت ببرند و با اتصال بلوتوث کار می‌کند. بچه‌ها همچنین می‌توانند بین چهار رنگ مختلف روکش انتخاب کنند و قاب‌های مورد تأیید کودک در برابر تصادف، ضربه، خراش و موارد دیگر محافظت می‌کنند.

8 گیگابایت نه تنها هزاران کتاب را در خود جای می دهد، بلکه همراه با یک سال Amazon Kids+ برای مطالعه، بازی، ویدیو، برنامه و غیره بدون آگهی است. پس از یک سال، اشتراک به طور خودکار با 4.99 دلار در ماه به اضافه مالیات تمدید می شود. علاوه بر Kids+، کنترل‌های والدین را می‌توان توسط Parent Dashboard کنترل کرد، یک برنامه همراه که می‌تواند به تنظیم فیلترهای سنی، افزودن کتاب به کتابخانه Kindle و تعیین اهداف خواندن روزانه کمک کند.

اگر منتظر فروش دیگری در Kindle Kids Edition بوده اید، این نسخه با پایین ترین قیمت خود بازگشته است. Kindle یک صفحه نمایش 6 اینچی بدون تابش نور و 4 چراغ LED تعبیه شده است تا بچه ها بتوانند قبل از خواب بخوانند که آیا در سفر جاده ای هستند یا مطالعه می کنند. بچه‌ها کلمات شفاف را روی صفحه نمایش با 167ppi می‌خوانند، و اگر کودک شما هنوز در حال ساختن مهارت‌های خواندن خود است، Kindle فونت‌های زیادی از جمله فونت OpenDyslexic را ارائه می‌کند تا مطمئن شود که می‌تواند از خواندن لذت ببرد.

مدرسه دوباره شروع شده است و چه تازه به آن معاملات بازگشت به مدرسه برسید یا فقط به معاملات اولیه روز کارگر توجه کنید، می توانید پیشرفت خواندن فرزندتان را با یک Kindle Kids Edition. بهترین بخش این است که در حال حاضر، Kindle Kids Edition بازگشته است به قیمت 59 دلار به فروش می رسد.