هکرها به اطلاعات مشتریان سامسونگ دسترسی پیدا کردند

سامسونگ بلافاصله به سؤالات مربوط به تعداد مشتریانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند پاسخ نداد.

سامسونگ گفت که هکرها به شماره های تامین اجتماعی یا شماره کارت اعتباری یا کارت نقدی دسترسی پیدا نکرده اند. اطلاعات تحت تأثیر شامل نام، اطلاعات تماس و اطلاعات جمعیتی، تاریخ تولد و اطلاعات ثبت محصول بود. سامسونگ همچنین خاطرنشان کرد که دستگاه های مصرف کننده در این حادثه تحت تأثیر قرار نگرفته اند و مشتریان می توانند طبق معمول به استفاده از محصولات و خدمات سامسونگ ادامه دهند.

این شرکت در اطلاعیه کوتاهی که به صورت آنلاین منتشر شد، گفت: ما اقداماتی را برای ایمن کردن سیستم‌های آسیب‌دیده انجام داده‌ایم و یک شرکت پیشرو در امنیت سایبری خارجی را درگیر کرده‌ایم و در حال هماهنگی با مجریان قانون هستیم.

در اوایل سال، گروه هک آمریکای جنوبی Lapsus$ به کد منبع دستگاه‌های گلکسی دسترسی پیدا کرد، اما هیچ اطلاعات شخصی مشتری در آن حادثه به خطر نیفتاد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/hackers-gained-access-to-samsung-customer-data/#ftag=RSSbaffb68سامسونگ همچنین گفت که مستقیماً با مشتریان آسیب دیده در مورد این موضوع ارتباط برقرار کرده است. در صورتی که شرکت مشتریان متاثر دیگری را کشف کند، آنها را مطابق با آن مطلع خواهد کرد.

samsung-logo-mwca.jpg

کورین رایشرت/ZDNET

هکرها به سیستم های آمریکایی سامسونگ دسترسی پیدا کردند و اطلاعات مشتریان، غول تلفن همراه را به سرقت بردند گفت جمعه. نقض امنیت سایبری در اواخر جولای رخ داد و تا 4 آگوست، سامسونگ متوجه شد که اطلاعات مشتری گرفته شده است.