هدفون جدید Soundcore Liberty 4 با صدای فضایی می تواند ضربان قلب شما را ردیابی کند

عمر باتری هدفون Liberty 4 تا 9 ساعت زمان پخش و 28 ساعت با جعبه شارژ را فراهم می کند. این کیس را می توان با کابل USB-C یا شارژر بی سیم شارژ کرد. با شارژ 15 دقیقه ای می توانید تا 3 ساعت گوش کنید.

ردیابی ضربان قلب

همچنین: دستگاه های قدیمی خود را با کارت های هدیه آمازون معامله کنید. در اینجا چگونگی آن است

حمل دریایی

هدفون Soundcore Liberty 4

جیسون هینر/ZDNET

هدفون Liberty 4 در Midnight Black برای ارسال فوری در وب سایت Soundcore در دسترس خواهد بود. هدفون‌های Cloud White قبل از 20 اکتبر عرضه می‌شوند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/soundcores-liberty-4-earbuds-arrive-with-spatial-audio-and-heart-rate-monitor/#ftag=RSSbaffb68

آنها همچنین چیزی را که این شرکت به عنوان صدای فضایی غوطه‌ور 360 درجه توصیف می‌کند معرفی می‌کنند: این ویژگی به صدا اجازه می‌دهد شما را از همه جهات احاطه کند و حرکت سر شما را از طریق ردیابی پویا سر دنبال کند.

در نهایت، هدفون ها دارای HearID ANC هستند که به طور خودکار حذف نویز را برای سطوح مختلف نویز اطراف شما تنظیم می کند. همچنین می‌توانید از فناوری HearID برای سفارشی کردن تنظیمات EQ بر اساس اولویت‌های صوتی خود برای صدای شخصی‌شده استفاده کنید.

عمر باتری

همچنین: هدفون Sleep A10 جدید Anker مانع از حواس پرتی می شود

این هدفون ها اولین گوشی های Soundcore هستند که شامل ردیابی ضربان قلب می شوند. به لطف سنسورهای تعبیه شده، با هدفون های گوش در گوش، می توانید ضربان قلب خود را در برنامه Soundcore دنبال کنید.

صدای فضایی بسته به محتوایی که مصرف می‌کنید، صدایی را که در هدفون می‌شنوید سفارشی می‌کند، بنابراین برای مثال حالت‌های مختلفی برای فیلم و موسیقی وجود دارد.

این هدفون‌ها اولین‌هایی را برای این برند به ارمغان می‌آورند که شامل صدای فضایی و نمایشگر ضربان قلب می‌شود.

هدفون Liberty 4 در دو رنگ مختلف موجود است: مشکی نیمه شب و سفید ابری. امروز برای پیش‌سفارش در دسترس هستند 149.99 دلار در وب سایت Soundcore، از جانب بهترین خرید، و از آمازون.

صدا

ردیابی ضربان قلب در برنامه تلفن و زن خندان با هدفون

صداگذاری

این هدفون‌ها دارای سیستم صوتی کواکسیال ACAA 3.0 و دو درایور پویا هستند که در یک محور قرار دارند، که به گفته شرکت، صدای Hi-Res با وضوح سه برابر بیشتر در حالت LDAC تولید می‌کند.

ساوندکور، برند صوتی Anker Innovation، از ایربادهای بی‌سیم واقعی Liberty (TWS) جدید خود به نام Liberty 4 رونمایی کرد.

ویژگی صوتی فضایی علاوه بر گزینه سنتی حذف نویز تطبیقی ​​(ANC) و شفافیت (که به همه صدای اطراف شما اجازه می دهد) ارائه شود.