هدفون بلوتوث Skullcandy Indy ANC در فروش جمعه سیاه تنها 50 دلار است

در قسمت جلویی صدا، این هدفون‌ها صدای سطح بالایی را با باس پررونق و سه‌بلند فوق‌العاده ارائه می‌کنند. عالی برای موسیقی، فیلم، پادکست و کتاب های صوتی.

اول، راحتی. من تمایل دارم تا چندین ساعت در یک زمان از هدفون استفاده کنم، و این به این معنی است که اگر آنها ناراحت هستند، فقط نمره را نمی گیرند. هدفون‌های Indy ANC دارای 3 ژل گوش و 2 ژل گوش پایدار است تا بتوانید در حین حرکت در جای خود قرار بگیرید.

به دنبال یک جفت هدفون مناسب با حذف نویز خوب برای رفت و آمد یا ورزشگاه هستید، اما این کار مانند ایرپادهای اپل انجام دادن؟ را هدفون بلوتوث Skullcandy Indy ANC کیفیت صدای عالی، راحتی، عمر باتری فوق العاده و طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهند و در حال حاضر با قیمتی باورنکردنی پایین در دسترس هستند.

همچنین: 22 بهترین پیشنهاد جمعه سیاه با قیمت کمتر از 30 دلار

در مورد هدفون های Indy ANC چیزهای زیادی وجود دارد که دوست دارم، و آنها به هدفون های غیر اپل مورد علاقه من تبدیل شده اند.

هدفون بلوتوث حذف نویز Skullcandy Indy ANC

اگر قصد استفاده از هدفون Indy ANC در باشگاه، پس IPX4 مقاومت در برابر تعریق و آب به این معنی است که شما اطمینان دارید که آنها یک همراه تمرین طولانی مدت خواهند بود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/the-skullcandy-indy-anc-bluetooth-earbuds-are-only-50-in-the-black-friday-sale/#ftag=RSSbaffb68

عمر باتری نیز باورنکردنی است، با جوانه ها و کیس 32 ساعت کارکرد (9 ساعت در جوانه ها و 23 ساعت در کیس) با حذف نویز خاموش، و 19 ساعت (5 در جوانه ها و 14 ساعت در کیس) با حذف نویز روشن

هدفون بلوتوث Skullcandy Indy ANC

آبنبات اسکلتی