هدفون‌های بی‌سیم جدید Anker VR P10 آزادی بازی را بدون تأخیر می‌دهند


دو سری هدفون Anker's VR P10

شما می توانید یک محفظه کوچک برای نگهداری دانگل موجود در داخل درب کیس ببینید.

ژوئن Wan/ZDNET

هدفون‌های جدید معرفی شده Soundcore VR P10 Anker که به زودی در دسترس هستند، پاسخی است که میلیون‌ها گیمر واقعیت مجازی به دنبال آن بودند. تاکنون گزینه‌های استفاده از هدفون‌های بی‌سیم واقعی با کنسول‌های VR (مانند PSVR) و هدست (مانند خانواده متا کوئست) تقریباً وجود نداشته است.

در حالی که برخی از سخت‌افزارهای VR از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کنند که اکثر هدفون‌های بی‌سیم واقعی به آن متکی هستند، تاخیری که اتصال بلوتوث به تجربه بازی اضافه می‌کند، صدایی خارج از همگام‌سازی ایجاد می‌کند.

به عنوان مثال، ممکن است صدای انفجاری در نزدیکی شما را نشنید مگر اینکه قبلاً شخصیت درون بازی شما را کشته باشد.

برای جلوگیری از این امر، هدفون های VR P10 از بلوتوث و اتصال کم تأخیر 2.4 گیگاهرتز از طریق دانگل همراه خود پشتیبانی می کنند. در حالی که این گزینه هیبریدی در ایربادها نادر است، قبلاً در چند مدل انجام شده است، مانند هدفون EPOS GTW 270 که اخیراً در یک بررسی امتیازهای بسیار بالایی داده‌ام.

همچنین: Soundcore Liberty 4 با صدای فضایی می تواند ضربان قلب شما را در داخل گوش شما ردیابی کند

به همان اندازه که آن هدفون‌ها عالی بودند، یک مورد را که هدفون‌های Anker VR P10 انجام می‌دهند را شامل نمی‌شدند که ممکن است بیشترین چیزی باشد که «چرا به آن فکر نکردند؟» ویژگی که من دیده ام: یک محفظه برای دانگل در جعبه شارژ. با این کار احتمال گم شدن دانگل بسیار کمتر می شود و زمانی که یک هدست جدید را به برق وصل می کنید، آن را در اختیار خواهید داشت.

هدفون های جدید همچنین از پروتکل LC3 (کدک ارتباطی با پیچیدگی کم) پشتیبانی می کنند، یک پروتکل ارتباطی بی سیم که می تواند تأخیر بلوتوث را در سراسر اتصالاتی که از آن پشتیبانی می کنند، به میزان قابل توجهی کاهش دهد و این امر به بهای وفاداری صوتی می انجامد.

همچنین: مشکل خواب دارید؟ هدفون Sleep A10 Soundcore مانع از حواس پرتی می شود

در مورد اینکه این مدل از کدام هدست بین دو فناوری بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، Anker بسیار کم‌کم باقی مانده است. هنگامی که اخیراً دانگل 2.4 گیگاهرتزی همراه با هدفون EPOS GTW 270 فوق الذکر را آزمایش کردم، در من ممنوع بود. تلاش 2 پورت USB-C هدست اگر Anker بتواند پشتیبانی 2.4 گیگاهرتزی را برای Quest 2 یا Meta Quest Pro منتشر شده ارائه دهد، واقعاً می تواند یک تغییر بازی برای دارندگان یکی از محبوب ترین انواع هدست در بازار باشد.

اگرچه پشتیبانی خاص از هدست و چند سوال دیگر درباره هدفون‌های امیدوارکننده VR P10 بی‌پاسخ باقی مانده‌اند، Anker «خبر واقعاً هیجان‌انگیزی» درباره آن‌ها منتشر کرد که «در هفته‌های آینده» فاش خواهند شد. این یک بازه زمانی است که اتفاقاً با Meta Connect 2022، رویداد 11 اکتبر که در آن اکثر مردم انتظار رونمایی از Meta Quest Pro را دارند، همخوانی دارد. جالب هست…


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/ankers-new-vr-p10-wireless-earbuds-promise-gaming-freedom-without-lag/#ftag=RSSbaffb68