هدست SteelSeries Arctis 9x: 40 دلار صرفه جویی کنید

هدست بازی Arctis 9x دارای طراحی بی سیم است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی در مورد سیم های مزاحم، از کنسول ایکس باکس خود در سراسر اتاق بنشینید. زیر یک هدبند فولادی بیرونی یک هدبند الاستیک قرار گرفته است که برای ایجاد حداکثر راحتی در زمانی که ساعت ها در مقابل صفحه تلویزیون خود سپری می کنید طراحی شده است.

این میکروفون یک میکروفون حذف نویز ClearCast تخصصی است که با استفاده از همان فناوری مورد استفاده خدمه عرشه ناو هواپیمابر، یک میکروفون دوطرفه را به شما ارائه می‌دهد، بنابراین صدای شما کاملا شفاف به تیم بازی شما می‌رسد. یک هدست برنده جایزه برای صدایش، مزیت صوتی را در حین بازی ارائه می کند.

اگر می‌خواهید ساعت‌ها به بازی بپردازید، به باتری 20 ساعته نیز مجهز شده است، بنابراین می‌توانید از اجرای بازی‌های مورد علاقه خود بدون وقفه غیرمنتظره باتری لذت ببرید. حتی با دانگل هم عرضه نمی شود — فقط باید آن را به Xbox XS یا Xbox One خود متصل کنید و می توانید در عرض چند دقیقه بازی را شروع کنید.

همچنین: 5 بهترین هدست بازی کامپیوتری

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که اینطور نیست فقط برای کنسول های بازی ایکس باکس – اگر یک گیمر رایانه شخصی هستید، می توانید آن را از طریق بلوتوث نیز به بازی متصل کنید.

گیمرهای ایکس باکس که به یک هدست جدید نیاز دارند – یا صرفاً به دنبال ارتقاء هدست فعلی خود هستند – باید به این نکته توجه داشته باشند. هدست بازی SteelSeries Arctis 9x. در حال حاضر، آن را دارد با 40 دلار کاهش به تنها 159 دلار رسید.

با 40 دلار تخفیف، این بهترین معامله ای نیست که دیده ایم – در گذشته شاهد کاهش آن به 99 دلار بوده ایم – اما این معامله هنوز هم خوب است زیرا معامله 99 دلاری نادر است. اگر به دنبال اضافه کردن آن به سبد خرید خود هستید، باید اکنون آن را اضافه کنید از آنجایی که نمی دانیم فروش کی به پایان می رسد. اگر هنوز 100٪ در این مدل خاص فروخته نشده اید، بهترین انتخاب های ما برای هدست های بازی را بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/steelseries-arctis-9x-gaming-headset-deals-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68

هدست گیمینگ بی سیم سری SteelSeries Arctis 9X

آمازون