نورنگار خرید دوربین عکاسی، لنز و لوازم جانبی عکاسی و فیلمبرداری با بیمه و گارانتی طلایی نورنگار

علاوه بر این، داشتن ویژگی های روانی، ذاتی و ظاهری افراد علاقمند به دوربین های مدار بسته نیز تا حد زیادی میتوان تعیین کننده موفقیت این افراد و میزان رشد و توسعه آنها در یک بازه زمانی خاص باشد. قابل ذکر است که نوع مهارت های و توانمندی های این افراد بیشترین تاثیر را در آینده شغلی و کاری شان داشته و میتواند آنها را به جایگاه ها برتر ارتقا دهد. در این مقاله سعی کردیم به طور کامل و جامع آموزش رایگان نصب و راه اتدازی دوربین مداربسته تحت شبکه IP را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

آموزش كامل از 0 تا 100 بدون نياز به پيشنياز

نقشه را روی یک کاغذ کشیده و نقاطی‌که نیاز به نصب دوربین مدار بسته است را مشخص کنید. سپس تک‌تک مکان‌هایی که برای نصب دوربین مداربسته مشخص کرده‌اید را چک کنید تا مطمئن شوید در آن نقطه بهترین تصویر را از دوربین مداربسته می‌گیرید و شیئی مانع ضبط تصویر توسط دوربین مداربسته نیست. نصب دوربین مداربسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث می‌شود با خاطری آسوده هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر ضبط‌شده توسط دوربین های مداربسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR (با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر) بپردازید. انجام سیم کشی، نصب صحیح تجهیزات و اتصال آن ها به هم برای توضیح بهتر روند نصب دوربین مدار بسته، سیستم های امنیتی را به سه دسته کلی آنالوگ، شبکه یا IP و بدون سیم یا وایرلس تقسیم بندی می کنیم.

  • افراد می توانند به راحتی با استفاده از نرم افزار موبایل یا سیستم از راه دور به این دستگاه دسترسی پیدا کنند و بر روی تمامی دوربین ها اشراف داشته باشند.
  • اولین قدم در آموزش دوربین مداربسته، انتخاب یک مرکز یا دوره خوب برای طی کردن مراحل آموزش است.
  • سپس تک تک مکان‌هایی که برای نصب دوربین مدار بسته مشخص کرده‌اید را چک کنید تا مطمئن شوید در آن نقطه بهترین تصویر را از دوربین مداربسته می‌گیرید و شیئی مانع ضبط تصویر توسط دوربین مداربسته نیست.
  • این وسیله برای دوربین‌های آنالوگ یا آی اچ دی مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • ترازنت علاوه بر آموزش نصب و تعمیر دوربین های مداربسته به اجرا و پشتیبانی آن هم می پردازد.
در موقع نصب از همپوشانی تصاویر خودداری کنید و دوربین‌ها را طوری نصب کنید که هر کدام محیطی کامل را که دیگر دوربین‌ها پوشش نمی‌دهند پوشش دهند. در صورتی که حفظ امنیت دوربین‌ها نیز دارای اهمیت باشد دوربین‌ها را معمولا طوری نصب می‌کنند که هر دوربین در دید یک دوربین دیگر قرار گیرد و به وسیله یک دوربین دیگر پشتیبانی شود. نکته بسیار مهم دیگر در زمان جایگذاری دوربین‌ها arya-cctv.ir توجه به امکان کشیدن کابل در محل نصب دوربین است. البته باید سوئیچی که دوربین به آن متصل است و نیز دوربین هر دو این قابلیت را دارا باشند. همانطور که در تصویر نشان داده شده است اغلب دوربین های تحت شبکه برند هایک ویژن هم دارای ورودی برق و هم پورت شبکه پشتیبانی از POE هستند که می توان بسته به نحوه پیاده سازی هم از منبع تغذیه و هم از سوئیچ POE در آنها استفاده کرد.

نصب دوربین مدار بسته در منزل

در این دوره ها می توانید به صورت عملی سرفصل های آموزشی را تمرین کنید و به رفع اشکال بپردازید. یا یک مغازه در زمینه نصب دوربین راه اندازی کرده و به صورت شخصی به فعالیت در این حوزه بپردازید. اولین کاری که باید در نصب دوربین مداربسته آنالوگ انجام دهید تصمیم گیری در مورد محل قرارگیری DVR است. امکان دسترسی مستقیم به واحد اولین نکته قابل ملاحظه نیست زیرا وقتی همه چیز به درستی تنظیم شد ، از طریق هر رایانه ای در هر جای دنیا می توانید از راه دور به آن دسترسی داشته باشید.

در هر سنی هستید می‌توانید با این حیطه شغلی از امنیت شغلی بالایی در آینده برخوردار شوید. به دلیل نبود نیروی کار ماهر و متخصص در این زمینه در بیشتر کشورهای دنیا بسیار پرطرفدار است و این موضوع مختص گروه سنی خاصی نیست. در این مطلب از سایت سروش جاوید شما را با بهترین سن شروع این فعالیت آشنا خواهیم کرد. ارائه خدمات به افرادی که مقیم شهر تهران نیستند در این آموزشگاه با هماهنگی های لازم صورت می پذیرد. اکثر فن آموزانی که تا بدین لحظه از خدمات این آموزشگاه بهره برده اند و مقیم تهران نبوده اند از دوره های فشرده و یا آخر هفته این آموزشگاه استفاده کرده اند.

اموزش نصب دوربین مدار بسته

دستگاه را روشن کرده و تنظیمات اولیه آن از جمله ایجاد رمز و تنظیم تاریخ و زمان را انجام دهید. با استفاده از یک پیچ گوشتی و چهار پیچ و دو کابل هارد دیسک که به همراه NVR شما ارائه می شود هارد را نصب کنید (یکی از کابل ها ممکن است داخل کیس باشد). افراد این کار را اغلب برای کنترل NVR فقط از طریق برنامه ها یا مرورگر وب انجام می دهند. در مرحله بعد جعبه برق را نصب کنید، مطمئن شوید که از بست مناسب برای برنامه خود استفاده می کنید.