نورنگار خرید دوربین عکاسی، لنز و لوازم جانبی عکاسی و فیلمبرداری با بیمه و گارانتی طلایی نورنگار

نتیجه این توضیحات این است که اگر به دنبال یادگیری حرفه ای هستید که از ابتدا فاز آموزش را با قدرت سپری کنید، تحقیق کرده و بعد تصمیم بگیرید. برای دانلودفایلها بایدواردپنل کاربریتان شویدوبعددرقسمت سفارشات من بروید ودرآنجا میتوانیدفیلمهای آموزشی رادانلودنمایید. دراین مجموعه هم ipولید وهم p2pبه طور کامل آموزش داده شده وبرندهای معتبر هم نام برده شده.احتمالا همه فیلم ها رادانلود نکردید. و مشتاقانه منتظر آموزش در مورد نصب و تعمیرات کولر گازی ایشون هستم و اولین خریدار پکیجشون هستم اگر در این زمینه قصد اموزش گذاشتن داشته باشن.

آموزش اتصال دوربین مداربسته به اینترنت

برای نصب آسان‌تر و انعطاف‌پذیری بیشتر، به سراغ دوربین‌های بی‌سیم، مخصوصا دوربین‌هایی که با باتری تغذیه می‌شوند بروید، در حالی‌که برای داشتن یک سیگنال شبکه پایدارتر بهتر است که از دوربین‌های مداربسته استفاده کنید. شما می‌توانید به تعدادی که دستگاه DVR ورودی دوربین مداربسته دارد ( 4 کانال – 8 کانال – 16 کانال و …) به آن دوربین مدار بسته متصل کنید، دستگاه DVR بطور اتوماتیک تصویر هر دوربین مداربسته ای که به آن متصل کنید را ضبط می‌کند. توجه کنید که باید فیش BNC را به درگاه ورودی دی وی آر متصل کنید تا تصویر دوربین مداربسته را ببینید. این دوربین ها اولین نسل دوربین های مداربسته و همچنین رایج ترین آن ها به حساب می آیند. دوربینهای آنالوگ با توجه به قیمت کم، سیستم کوچک و نصب آسان یکی از انتخاب های کاربران خانگی و حتی کسب و کار های کوچک به شمار می روند.

مهم نیست که دوربین خریداری شده توسط شما چقدر با کیفیت یا پیشرفته باشد اگر محل نصب مناسبی انتخاب نکنید به مشکل بر می‌خورید. چند فاکتور در انتخاب محل نصب دوربین مدار بسته اهمیت فراوانی دارند. فاکتور اول تلاش برای به صفر رساندن نقطه کور است؛ شما باید تلاش کنید تا زاویه‌بندی دوربین‌ها را به شکلی تعیین کنید که نقطه کوری در طول فضای اریا سی سی تی وی پوشش داده شده وجود نداشته باشد. این نکته در آپارتمان‌ها و محیط اطرافشان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند چون شما باید بتوانید نقاطی را تحت نظر قرار دهید که هیچکس بدون گذر از آن‌ها نتواند به درون مجموعه منازل ورود یا از آن خروج کند.. آموزش نصب سیستم دوربین مدار بسته برای شما می تواند بسیار مفید باشد زیرا نصب آن بسیار هزینه بر است.

این دستگاه تمام دوربین های مدار بسته متصل را ضبط می کند و در نهایت به وسیله نمایشگر، تصویر این دوربین های مدار بسته را به صورت مجزا و تک تک، و یا به صورت ترکیبی و یک جا نمایش می دهد. عموما بهترین زاویه در هر اتاق، در گوشه ای از دیوار است که به سقف متصل می شود. به این نکته توجه داشته باشد که دوربین باید همه ورودی ها و همه خروجی های اتاق را تحت پوشش قرار دهد. همچنین سعی کنید دوربین به یک منبع برق نظیر پریز برق نزدیک باشد تا به این انرژی دسترسی آسان داشته باشد. نکته دیگر این که در صورتی که می خواهید دوربین مدار بسته را در محیط بیرون نصب کنید، حتما توجه کنید که ارتفاع آن بیش تر از ۳ متر باشد تا از دسترس افراد دور باشد.

جلسه اول – مزایای دوربین های مداربسته ip و معرفی اجزا

در مرحله بعدي كالاهاي خريداري شده براي شما ارسال و براي نصب دوربين ها زماني تعيين مي گردد. در زمان مشخص شده تيم نصب زرین سیستم به محل شما مراجعه کرده و سیستم دوربين مداربسته را نصب کرده و تحويل مي دهد. در صورت اجبار در نصب دوربین مداربسته بر روی سطح فلزی حتما از عایق پلاسیتکی به ضخامت کافی استفاده نمایید.

گاهی اوقات این اولین کاری است که ما انجام می دهیم – سیستم را برای ۱۰-۲۰ ثانیه خاموش کرده و دوباره تنظیمات خود را وارد کنید. اگر دوربین را در شبکه مشاهده کردید ، سعی کنید با استفاده از مرورگر خود متصل شوید. که آیا دستگاه مورد استفاده شما در همان شبکه دوربین شما قرار دارد یا خیر. اگر نور فضای شما کم است و نیاز به دید در شب رنگ دارید از دوربین های نور ستاره starlightاستفاده فرمایید.

  • دوربین هایی هستند که شما می توانید تصاویر را بدون داشتن دستگاه ضبط کننده تصاویر داشته باشید.
  • که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر دوربین‌های خود را به 3 روش دریافت کنید.
  • DVR مخفف Digital Video Recorder و NVR مخفف Network Video Recorder است.
  • این در‌حالی است که تسلط به تکنولوژی‌های جدیدی مانند نصب دوربین‌های‌ دیجیتال و یا دوربین‌های آی‌پی، دوربین‌های دام‌ و‌ صنعتی بیشتر احساس می‌شود.

همچنین لازم است کارآموزان انتقال تصویر به موبایل و کامپیوتر را به خوبی بیاموزند. از این رو نیازی نیست تا هزینه ای برای اجاره مغازه پرداخت کنید مبالغی که برای ورود به این شغل باید در نظر بگیرید ابتدا هزینه دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته بوده و سپس خرید ابزارهای مورد نیاز این حرفه مانند نردبان، دریل، تستر دوربین و غیره می باشد. در ابتدا باید از نوع دوربین مدار بسته آنالوگ خود اطمینان حاصل کنید و توجه کنید که آیا از فناوری CVBS استفاده میکند یا نه. مکان دوربین را مشخص کنید برای اتصال دوربین به منبع تغذیه از کانکتور P4 استفاده کنید.

پشتیبانی آنلاین توسط مدرسین دوره

یکی دیگر از راه های داشتن دوربین بدون دستگاه dvr، استفاده از دوربین های بی سیم است. برای این منظور، می توانید دوربین بی سیم را با کابل به مودم وصل کرده و بعد از وارد کردن پسورد روی لپ تاپ یا کامپیوتر، دوربین را به آن ها وصل کنید. البته باید نرم افزار دوربین را نیز روی کامپیوتر یا لپ تاپ نصب کنید.