نمایش بهترین رستوران های وان ترکیه در لیست همگردی

نمایش بهترین رستوران های وان ترکیه در لیست همگردی

مسافران حین صرف غذا آرامشی غیر‌قابل‌وصف را در تماشای منظره زیبای دریای مدیترانه حس می‌کنند. بیشتر غذا‌های این ‌رستوران به‌صورت گریل‌شده سرو می‌شوند و شامل انواع ماهی و کباب هستند. اگر به رستوران مرمرلی رفتید، حتما از کتلت گریل‌شده و کباب سیخی گوشت آن امتحان کنید. استارباکس نیز مانند دیگر کافه‌های زنجیره‌ایی در شهر وان ترکیه شعبه داشته و خدمات خوبی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

  • می توانید صبحانه خود را در میزهایی که در بیرون رستوران چیده شده صرف کنید و همزمان با محیط اطراف و توریستهای دیگر و مردم بومی معاشرت کنید.
  • در این رستوران علاوه بر فست‌فود، غذاهای ترکی و برگرهای بین المللی هم طبخ می‌شود.
  • صبحانه های ویژه و انواع آب میوه های طبیعی که در ویتامین بار رستوران الیت سرو می شود آن را در بین توریست ها بسیار محبوب و پرطرفدار کرده است.
  • این مرکز خرید نزدیک رستوران های معروف به نام تامارا گریل و بیرکوک واقع شده است.

در دنیای ما زیبایی و حیرت آور بودن گونه های مختلفی دارند، از عجایب طبیعی گرفته تا مواردی که توسط انسان ساخته شده اند، آثاری که هنوز پایدار هستند و یا اینکه به ویرانه تبدیل شده رستوران خوب در وان ترکیه اند. در اطراف این رستوران مغازه هایی وجود دارند که در کنار و حتی روبرویشان مردانی را می توانید ببینید که در حال بازی تخت نرد با یکدیگر می باشند. چنانچه به وان سفر کردید لطفا در قسمت نظرات در پایین صفحه نظر خود را به بقیه به اشتراک بگذارید . دکوراسیون این رستوران بسیار زیبا و مدرن می باشد و رفتار پرسنل آن نیز خوب است و در این رستوران احساس راحتی می کنید.

رستوران دمک کباب وان | Damak Kebap Restaurant

یکی دیگر از رستوران های که برای شما لذت سفر را بیشتر می کند رستوارن Kebabistan است این رستوران با داشتن غذاهای بومی و کباب های خوشمزه بسیار معروف است. اگر دنبال آن دسته از رستوران های وان هستید که بتوانید غذاهایی مانند لاهماجون و پیده با طعم اصیل را تجربه کنید، رستوان دولی را به شما پیشنهاد میکنیم. رستوران دولی در امتداد خیابان ماراش و در نزدیکی هتل تاپ مای سوئیت قرار دارد. در این رستوران علاوه بر غذاهایی مثل لاهماجون و پیده، انواع کباب نیز سرو می‌شود که هم کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و هم قیمت بسیار مناسبی. کافه و رستوران Martı واقع در ساحل زیبای دریاچه وان ، با نمای بی نظیر از دریا و اسکله و دکوراسیونی جذاب، منوی متنوع و غذاهای با کیفیت لحظات فراموش نشدنی را برای میهمانان خود رقم می زند.

هزینه سفر به وان

در میان رستوران های وان، برخی از آنها با سرو غذای کردی، تجربه ای متفاوت را برای شما رقم می زنند. رستوران Firavîn که نام آن در کردی این منطقه به معنی ناهار است، منوی روزانه متغیری دارد و می توانید هر روز غذاهای متفاوت و لذیذی را در این رستوران سفارش دهید. غذاهای محلی این رستوران و کاربرد نعناع، نخود، گندم، تره فرنگی، لوبیا و فلفل دلمه ای و گیاهان تازه بومی به همه مشتریان بخصوص افراد گیاه خوار انتخاب های متنوعی ارائه می دهد. شهر وان میتواند یکی از مقصدهای پر طرفدار گردشگری در سفر به کشور ترکیه باشد. با تهیه این تور و سفر به وان شما یک سفر لذت بخش و ارزان قیمت را تجربه خواهید کرد چرا که سفر به این شهر دارای هزینه های زیادی نیست و مسافران ایرانی میتوانند با یک نرخ پایین به وان مسافرت کنند.

که توانسته‌اند بیشترین امتیاز را از کاربران گوگل و سایت Foursquare کسب کنند. سایر رستوران‌هایی که در بخش قبل معرفی شدند هم از شهرت خوبی برخوردار هستند. Merkez Et Lokantasi، یکی از برترین رستوران های وان، از 636 نقد در گوگل امتیاز 4.0 و از 473 نقد در فوراسکوئر، امتیاز 7.9 را دریافت کرده است. در زمستان فقط در داخل رستوران غذا سرو می‌شود اما در تابستان در فضای باز نیز امکان صرف غذا وجود دارد. غذاهای سالم با ریشه های آسیایی در طبقه مثبت یک ساختمانی تاریخی سرو می شود و مناظر خیره کننده ای از شهر را برای شما فراهم می‌کند. گوشت های خشک شده و همچنین بستنی و پاستای این رستوران برای هر مشتری تجربه ای اصیل از غذا خوردن در استانبول را خلق می‌کنند.

از جمله رستوران های معروف که به شما پیشنهاد میکنیم برای صرف صبحانه به آن مراجعه کنید رستوران Sütçü Fevzi می باشد. منوی این رستوران به قدری هیجان انگیز است که شما میتوانید یک صبح به یادماندنی را رقم بزنید . این رستوران برای شما این امکان را گذاشته است که شما وعده غذایی خود را در بیرون از محیط رستوران نیز تجربه کنید که علاوه بر برخورداری از فضای باز بیرون با افراد بومی نیز معاشرت داشته باشید. رستوران تامارا اجاق باشی – قاره پیمااین رستوران با محیطی زیبا و خاطره انگیز در هتلی به همین نام در شهر وان کشور ترکیه واقع شده است. البته قیمت غذاهای فست فود وان ترکیه که در این قسمت گفته شد، قیمت غذاهای وان در رستوران‌های متوسط و فودکورت‌هاست. اگر تصمیم داشته باشید در رستوران‌های گران قیمت همین غذاها را امتحان کنید، قطعا قیمت غذاها گرانتر می‌شوند.

اگر بخواهیم قیمت غذا در وان را با ایران مقایسه کنیم، می‌توان گفت قیمت غذاها در یک سطح است. زیرا اگر متوسط قیمت غذا در وان را با ایران در نظر بگیریم، تقریبا همان میزان در می‌آید. همانطور که دیدید، خوشبختانه قیمت غذا در وان در سطح ارزان قرار می‌گیرد و شما نیاز به پرداخت هزینه‌های چندین برابری برای غذا ندارید.

رستوران تپه اوکاکباسی وان، یک رستوران بسیار مجلل است که کباب های خوشمزه ای سرو می کند. کباب های فوق العاده این رستوران، معمولا به همراه سالاد و دوغ محلی سرو می شود، که بسیار لذیذ هستند. در این رستوران غذاهای ترکی، ایتالیایی، اسپانیایی و فرانسوی سرو می شود. تمام جزئیات، از ذبح بره ها گرفته تا آماده سازی و سرو کردن، با دقت مورد بررسی قرار می گیرد و به میهمانان ما ارائه می شود. مواد اولیه گوشت ما و کلیه محصولاتی که تهیه می کنیم با دقت انتخاب شده و بهداشتی بوده و برای سلامتی مناسب است.

ابتدا تعدادی از رستوران‌های آنتالیا را نام خواهیم برد تا شما در سفر با تور آنتالیا یا به‌صورت شخصی به این ‌شهر زیبا با آن‌ها آشنایی داشته باشید. اگر دوست داشته باشید بعد از غذا یا به عنوان عصرانه، باقلوا و چای سفارش دهید، قیمت باقوا و چای در وان ترکیه حدودا ۱۶ لیر است که چیزی در حدود ۳۰ هزار تومان می‌شود. امّا می‌توان گفت قیمت حدودی آن همین میزان است، مگر اینکه تصمیم بگیرید در جای ویژه‌ و گران‌قیمتی چای و باقلوایتان را امتحان کنید.