نصب و پشتیبانی دوربین مداربسته انواع دوربین مداربسته قیمت نصب دوربین مدار بسته

این دوربین ها در مقابل تابش مستقیم نور خورشید مقاوم اند و به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته کاربرد دارند. نقاط قوت دوربین مداربسته پاناسونیک ( دید در شب فوق العاده ، زاویه باز دوربین ، سنسور تصویر با حساسیت بالا ، تصویر برداری با 60 فرم بر ثانیه باکیفیت عالی ) می باشد. دوربین پین هول که به دوربین مخفی نیز معروف است، به خاطر اندازه کوچکش قابلیت اریا سی سی تی وی نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارد. یک تکنولوژی کاملا پیشرفته که می‌تواند امکانات و ویژگی‌های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. هر دوربین تحت شبکه دارای یک IP خاص است که به مرکز کنترل مورد نظر متصل می‌شود. بدین وسیله با تنظیم دوربین، و تعریف یک IP خاص، از طریق شبکه و اینترنت، تصاویر خود را از هر مکانی می‌توانید دریافت و مشاهده کنید.

معمولا از دوربین های مینیاتوری به عنوان دوربین های مخقی استفاده می شود. زمانی که نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم باشد این دوربین ها ضعف بزرگی از خود نشان میدهند. اگر قرار باشد تصاویر به همان صورت آنالوگ انتقال یابند باید از محدوده فرکانس امواج آنالوگ استفاده شود و این مسئله کیفیت تصویر را بیش از پیش تحت تاثیر امواج نویز و تداخلی قرار می دهد.

نصب و فروش دوربین های مداربسته در تهران وعمده فروش مداربسته در تهران و تهرانپارس موردی است که ارسال بار تجهیزات حفاظتی و نظارت تصویری را به سایر نقاط ایران میسر می کند. دوربین هایی که با کمک کابل کواکسیال نصب می شوند، دوربین های آنالوگ نام دارند. به طوری که می توان گفت که قیمت آن ها دو برابر سیستم های آنالوگ است. با این حال قیمت دوربین مدار بسته WIFI به سبب کاهش هزینه های سیم کشی و عدم نیاز به دستگاه DVR از سایر مدل ها می تواند کمتر باشد. علاوه بر آن قابلیت تشخیص چهره، زوم و چرخش از دیگر موارد موثر در قیمت می باشد که بر اساس نیاز مصرف کننده تعیین می شوند. این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست از طریق اینترنت به شکل بی سیم به سرور مرکزی متصل می شوند و نیازی به سیم کشی پیچیده و طولانی ندارد به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی نیز دارند.

از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا تنها دوربین های مداربسته آنالوگ (غیر دیجیتال) ساخته شده بودند که کیفیت پایین تصاویر و عدم دسترسی به شبکه از معایب آن به شمار می رفت. تا اینکه در سال 1996 شرکت AXIS ایالات متحده آمریکا اقدام به ساخت دوربین های مداربسته تحت شبکه با استاندارد HTTPS بر بستر سیستم عامل Linux نمود. امروزه در سرتاسر دنیا نیاز به امنیت بیش از پبش احساس می شود به همین علت از کارخانه های بزرگ صنعتی تا منازل مسکونی، مشتاق به نصب دوربین مداربسته جهت حفظ و برقراری امنیت در محیط کار و یا محل زندگی خود هستند. پوشش ضد آب و ضد گرد و غبار دوربین مدار بسته بولت را برای کار در شرایط بد محیطی آماده کرده است. حتی با نصب دوربین مداربسته در شرایط کم نور نیز می توانید تصاویر را با کیفیت نسبتا خوبی داشته باشید.

در جهت بالا بردن امنیت دوربین های مداربستهبه مقاله مورد نظر در سایت ایمن نت مراجعه نمایید،بهترین دوربین مداربسته بیسیم هم اگر که این نکات ایمنی را انجام ندهد ممکن است هک شود. واحد نمایشگر برای سیستم دوربین مداربسته شما می تواند از یک صفحه نمایش تک رنگ ساده تا یک مانیتور رنگی HD باشد. اگر دوربین IP دارید، می توانید از طریق تلفن هوشمند یا رایانه از راه دور تصاویر را مشاهده کنید. با بسیاری از انواع مختلف دوربین های حفاظتی در بازار خرید و فروش دوربین مداربسته، اکنون راه‌ حل‌ های گوناگونی برای هر صنعت وجود دارد. در نتیجه این گستره عظیم خرید دوربین مدار بسته، انتخاب کدام نوع دوربین مداربسته برای کسب‌ و کار شما کمی دشوار است.

انواع دوربین مداربسته صنعتی یا box type

قیمت دوربین مداربسته دام چقدر است؟ در واقع تعیین بودجه و اطلاع از قیمت دوربین مداربسته یکی از مهمترین مواردی است که پیش از خرید باید به آن توجه کنید. طبیعتا هرچه قیمت بالاتر باشد، قابلیت های دوربین مداربسته دام نیز بیشتر است. دوربین دام جزو پرکاربرد ترین دوربین مداربسته داخلی به حساب می آید، اما پیش از خرید لازم است تا با کاربرد، مشخصات و انواع آن آشنا شوید.

در نتیجه این محدوده عظیم، انتخاب دوربین مدار بسته مناسب برای کسب و کار شما می تواند دشوار باشد. دوربین‌های 4 IN 1 برایتون قادر به ارائه خروجی تمام تکنولوژی‌های موجود در بازار می‌باشند، به عنوان مثال یک دوربین UVC برایتون دارای خروجی AHD وCVIوTVI و آنالوگ می‌باشد. دستگاه‌های ضبط‌کننده UVR برایتون قابلیت اتصال به دوربین‌های AHD,TVI,CVI و آنالوگ و IP را به طور هم‌زمان دارند. این تکنولوژی جدیدترین تکنولوژی سیستم‌های مداربسته HD می‌باشد که توسط شرکت داتیس در تولید دوربین‌های مداربسته استفاده شده است.

دستگاه NVR همان ضبط‌کننده تصاویر است که داده‌ها را در خود ذخیره و نگهداری می‌کند. ولی با این تفاوت که این داده‌ها و تصاویر به صورت دیجیتالی ذخیره می‌شوند. یک از رشته کابل‌ها برای انتقال تصویر و صدا است و دیگری برای کاهش میزان پارازیت‌های ناشی از عوامل مختلف، به کار گرفته می‌شود. رایج‌ترین کابل تصویر برای دوربین‌های آنالوگ، کابل کواکسیال rg59 است. اما بر حسب توان مالی و نیاز خود می‌توانید از دیگر کابل‌ها نیز استفاده کنید. دوربین مداربسته چرخشی یا ptz در شرایط محیطی بسیار سخت قابلیت کارکرد را دارد و از نظر قیمت بسیار گران‌ تر از دوربین‌ های ساده هستند.

نظر در “انواع دوربین‌ مداربسته و کابرد های آن”

به همراه این موارد لازم است تا اتصالات و کابل دوربین مداربسته نیز در پکیج موجود باشد. به همین امر، دوربین مدار بسته آنالوگ در بین مردم دنیا از شهرت زیادی برخوردار می باشد و معمولا همه ی مردم دنیا تا به حال حتی یک بار هم که شده اسم دوربین مداربسته آنالوگ را شنیده اند. دوربین های مداربسته آنالوگ با توجه به اینکه از تکنولوژی بسیار ضعیفی پشتیبانی میشد در نهایت بعد از مدتی جای خود را به دوربین های مداربسته اچ دی دادند. دوربین مداربسته تحت شبکه یا دوربین IP جدیدترین و به روز ترین دوربین های مدار بسته می باشد که بر خلاف دوربین های آنالوگ برای انتقال تصاویر آنها از کابل CAT تکنولوژی های شبکه کامپیوتری استفاده می شود. از انواع دوربین مداربسته بولت دید در شب در محوطه‌های داخلی بزرگ، سوله‌ها، کارگاه‌ها، سالن‌ها، و محوطه‌های نه چندان وسیع بیرونی استفاده می‌شود.

به دلیل قیمت پایین تر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال این دوربین ها به عنوان دوربین های مداربسته رایج در بازار ایران شناخته می شوند. گرچه اخیرا بازار به سمت دیجیتال شدن پیش می رود و بسیاری از سازمان ها به سوی دوربین های ip متمایل شده اند اما هنوز سرعت جایگزینی این نسل قبلی دوربین ها با نسل جدید دوربین های دیجیتال کند است. لنز فیکس یکی از نمونه های دوربین مداربسته است که از لحاظ لنز با دیگر دوربین های مداربسته تفاوت دارد. زاویه دید این دوربین به انواع مختلفی مثل ۲،۴،۶،۸ و ۱۲ میلیمتری و غیره تقسیم بندی می شود. دوربین های مدار بسته آنالوگ اولین نسل از دوربین ها بوده و به دلیل قیمت پایین، سادگی نصب، تنوع زیاد در بازار محبوبیت بسیاری دارند.

  • از ضعف های دوربین آنالوگ می توان کیفیت پایین فیلمبرداری و عدم اتصال به شبکه را اشاره نمود.
  • اجزای تشکیل دهنده دوربین دیجیتال عبارت است از لنز، سنسور تصویر، پردازشگر تصویر، چیپ فشرده سازی و چیپ شبکه.
  • صاحبان شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند رفت و آمد و عملکرد پرسنل فعال در شرکت را کنترل نموده و به بهبود بازدهی نهایی شرکت کمک نماید.
  • کارت dvr یک کارت کامپیوتری است که در دو حالت داخلی (اینترنال) یا خارجی (اکسترنال) بر روی کامپیوتر نصب می گردد.
  • در باکس این سیستم های مداربسته لنز وجود ندارد و امکان نصب لنز از مهم ترین ویژگی های این مدل ها است و می توان لنز ثابت یا وریفوکال را روی آن ها نصب کرد.