نصب دوربین مدار بسته در تهران

شما با پرداخت هزینه برای خرید دزدگیر و نصب آن خود را در برابر هزینه های گزاف سرقت از محل کار و زندگی و همچنین ترس و ضربه روحی ناشی از این تجربه شرکت نصب دزدگیر اماکن بیمه می کنید. پاسخی که برای این سوال ارائه می گردد با اینکه ممکن است خیلی واضح باشد ولی باید دقت کنید شرکت های دارای تجربه بلا به شما جواب مثبت را نمی دهد بلکه باید به رزومه و و تاریخچه کاری خود مراجعه نموده تا پروژه مشابه با پروژه شما را پیدا کنند شرکت های متقلب اغلب بلا جواب بله را به شما خواهند داد .

پس اسپیکر دزدگیر که صدای هشدار را پخش میکند باید با دقت و در مکان مناسب نصب گردد و به پنل مرکزی اتصال داشته باشد. سیستم دزدگیر سیمکارتی تلفن کننده خط ثابت پس از به صدا در آمدن سیستم دزدگیر به شماره هایی که کابر در حافظه ی آن ذخیره کرده تماس گرفته و پیام ضبط شده ای را پخش می کند. همان طور که میبینید بین سنسورها و پنل مرکزی سیمی برای اتصال وجود دارد این مدل کارایی خوبی دارد و افراد زیادی خواهان خرید آن هستند. به طور کلی دوربینهای wifi را به دو دسته اصلی تقسیم می کنند. مشخصاً با توجه به نوع واردات این نوع سیستمهای نظارتی در کسور، شاید خیلی از برندهای تولیدکننده نتوانند در ایران جایی را برای خود پیدا کنند. دزدگیر اماکن همانطور که از نامش پیدا است، یکی دیگر از انواع محصولات حفاظت در ساختمان ها به شمار می رود. در ابتدا بهتر است بدانید منظور از دوربین ایرانی چیست و آیا میتوان دوربین مدار بسته کاملا ایرانی پیدا کرد؟ شرکت الکامپ که دارای ۱۷ سال سابقه درخشان در این زمینه می باشد بمشتریان توصیه می کند که در صورت نصب سیستم دوربین های مداربسته، اول از هرکاری بررسی کنند که شرکت یا فروشگاه تجهیزات مدار بسته مورد نظر دارای جواز معتبر در این زمینه باشند تا هم تجهیزاتی که خریداری می کنند دارای کیفیت ،قیمت و پشتیبانی مطلوب باشد و دوم اینکه از نصاب های مطمئن استفاده کنند تا تمام فرایند تهیه و راه اندازی دوربین های مداربسته بدون هیچ مشکلی انجام شود.

برای داشتن یک خرید خوب و رضایت بخش بهتر است به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. نمایندگی های معتبر و شرکتهای نصب دوربین مداربسته در تهران با تعرفه های مشخص و کارکنان متخصص و مجرب در این زمینه فعال هستند. در نصب دوربین مداربسته چند نکته حائز اهمیت است. موقعیت متناسب نصب دوربین مدار بسته بسیار مهم است. هرگاه از سیستم دزدگیر اماکن صحبت می شود، اولین چیزی که در ذهن نقش می بندد صدای آژیر آن است چراکه این قابلیت در تمامی دستگاههای دزدگیر اماکن و حتی خودرو ها وجود دارد و آلارم یا هشدار سرقت را با صدای بسیار بالایی پخش می کند. دزدگیر اماکن به عنوان یکی از مهمترین محصولات حفاظتی در ساختمان کارکرد بسیار ساده ای دارد و با تشخیص تردد های غیر مجاز، با اعلام آن شما را آگاه می کند. اگر از دوربین های مداربسته شرکت Hikvision در مکان مورد نظر خود استفاده می نمائید شایان ذکر است که این شرکت دست به ادغام کد گذاری ROI با تکنولوژی هایی همچون تجزیه و تحلیل هوشمند(VCA)، تشخیص چهره نموده است که این کار منجر به ارائه محصولات ویدئویی با کیفیت بالا می گردد.

بعد از اتمام پروسه سیم کشی، مرحله بعدی اتصال سیستم دوربین مداربسته است. دزدگیر خط ثابت با اتصال به خط تلفن خط ثابت کار می کند. یکی دیگر از انواع دزدگیر اماکن gmk نوع سیم دار آن است. این سیستم دارای سنسورهای است است و زمانی که فردی غیر مجاز در محدوده تحت کنترل این دستگاه وارد می شود آژیر آن به صدا در می آید. در غیر این صورت توصیه می کنیم با کمی هزینه بیشتر، از یک نصاب دوربین مداربسته کمک بگیرید تا از نصب مطمئن و استاندارد سیستم مداربسته و دستگاه ضبط تصاویر خود اطمینان حاصل کنید. نظارت بر نحوه کارکرد پرسنل , تشخیص خاطی در وقایع پیش آمده , کنترل موجودی انبار و ورود و خروج کالا , کنترل و نظارت بر بخش های اداری و مالی از مهمترین اهداف نصب دوربین مداربسته در محیط های صنعتی و تولیدی است. دزدگیر اماکن gmk نحوه استفاده بسیار آساند است.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار زیاد مدیران رستوران ها با آن مواجه می شوند بحث وقوع سرقت در این مکان ها است. فرمان چشم های هر زون را باهم سری کنید و به ترمینال زون مربوط به آن وصل کنید. برای انتقال تصویر شما باید حتما از اپلیکیشن های مخصوص دوربین مدار بسته برای انتقال تصویر استفاده کرده و آن ها را بر روی گوشی موبایل یا لپتاپ نصب کنید . عملکرد دستگاه دزدگیر اماکن موضوع مهم و قابل توجهی قبل از خرید آن می باشد. دزدگیر اماکن gmk دارای بهترین مدلهای تلفن کننده و بدون تلفن کننده است که با خیال راحت می توانید به سیستم امنیتی اطمینان کنید و در منازل یا مغازه های خود این نوع را نصب نمایید. این مجموعه می تواند چند رله خروجی آزاد را هم در اختیار شما بگذارد تا با اتصال آن به سیستم روشنایی یا گرمایش منزل، از راه دور هم آن ها را فعال یا غیر فعال کنید.

دزدگیر اماکن اکثر سنسورهای آن را نمیتوان خارج از محیط داخلی، مانند :حیاط، پارکینگ و غیره کارکرد زیرا درصد خطای آن بسیار بالا است، و قطعاً همیشه مهمترین و حساس ترین قسمت هر مکان ،درب اصلی ساختمان می باشد که مایل هستید آن را کنترل و چک کنید، پس تنها سنسوری که می توان در آن منطقه از آن استفاده نمود مگنت ها می باشند ،در صورتی که منزل شخصی باشد و یا مدیریت خوبی جهت رفت و آمد در ساعتی از شبانه روز ساختمانها عمومی انجام شود میتوان از این سنسور پرکاربرد استفاده نمود. می توان آن ها را در جاهایی مانند ورودی ها، راهرو ها بالکن و غیره نصب کرد.

حال اگر این دزدگیر برای جلوگیری از ورود به مکانی باشد دزدگیر اماکن نام دارد و در صورت استفاده از آن در خودرو یا موتورسیکلت، دزدگیر خودرویی نام گرفته است. یکی از بهترین مدل هایی که می توانید از آن استفاده کنید، دزدگیر آژیری تلفن کننده است که به شما کمک می کند حتا بدون حضور در محل از ایمنی منزل و مغازه خود اطلاع داشته باشید. داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا میبرد. با نصب دوربین مدار بسته از طرف ما می توانید انتقال تصویر رایگان و ۱۸ ماه گارانتی تعویض محصولات Infinity با ضمانت و گارانتی ۱۸ ماه آریا را داشته باشید. اگر قصد خرید اینترنتی دارید می توانید به سایت محصولات gmk مراجعه کنید و هر نوع دزدگیری از جمله دزدگیر آژیری تلفن کننده برای مکان مورد نظر خود را سفارش بدهید. این شرکت دارای استاندارد ISO9001 میباشد و تمامی محصولات spyte از استانداردهای مختلف بین المللی مانند CE ، FCC و RoHS برخوردار میباشند. تلفن کننده سیمکارتی دزدگیر هنگام آژیر دزدگیر در کسری از ثانیه به افرادی که در سیستم از قبل تعریف شده پیامک هشدار سرقت را ارسال می کند و سپس مانند تلفن کننده خط ثابت با شماره های تعریف شده تماس می گیرد و پیغام ضبط شده بر روی دستگاه دزدگیر را پخش می کند.

مزیت بزرگ سیستم های تلفن کننده سیم کارتی دزدگیر سرعت عمل بالای آن ها در هنگام اعلام سرقت است . پس از خرید دزدگیر اماکن gmk حال نوبت به نصب آن می رسد. بهترین مارک این نوع دزدگیر جی ام کا است که قابلیت های بالایی دارد در ادامه مقاله بیشتر با آن آشنا میشوید. از آن زمان، این شرکت به سرمایهگذاری در ایجاد قابلیتهای تحقیق و توسعه قوی، برای فناوری و نوآوری جدید ادامه داده است. از معروف ترین برند های دزدگیر اماکن می توان به کلاسیک، بتا و پارادوکس هستند. هر سیستمی که باعث جلوگیری از سرقت و یا کند شدن و دشواری سرقت هر وسیله ای گردد، یک نوع دزدگیر می باشد. ساختار سیستمی این دوربین ها به گونه ای است که شما می توانید با تنظیم آدرس IP بر روی آن ها، از طریق شبکه یا اینترنت به صورت آنلاین تصاویر ارسال شده از دوربین های مداربسته را دریافت و مشاهده نمایید. همینطور بهتر است از سنسورهای استفاده کنید که بر اساس وزن معینی از افرادی که از محل تحت پوشش آن عبور می کنند، عمل کند و به این ترتیب در اثر رد شدن کودک و یا حیوانات خانگی که وزن کمی دارند آژیر ایران فعال نمیشود.

اما می توانید از باتری های 12 آمپر هم استفاده کنید. دو نکته در رابطه با این مدل دزدگیر وجود دارد یکی اینکه به دلیل مصرف باتری و نیاز به خرید باتری هزینه نگهداری بالاتری دارند. بخش مرکزی و اصلی یک دزدگیر اماکن نیز دارای پنل مشخص و ویژه ای است. انواع مختلفی از سنسور یا حسگر برای سیستم دزدگیر اماکن وجود دارد که اتصال آنها به پنل مرکزی اهمیت بالایی دارد. این حسگر را می توانید در هر جای ساختمان به کار روند. برای مثال اگر می خواهید سنسور درب ورود را فعال کنید باید از دستگاهی استفاده کنید که این حسگر را ساپورت کند. تفاوت های بین این دو مدل وجود دارد که شما باید بر حسب نیاز و شرایط و همینطور میزان هزینه خود یکی را انتخاب کنید. همانطور که دیدید فواید استفاده از دوربین­های مدار بسته نسبت به معایب آن بیشتر است اما باز هم استفاده از آن بستگی به شرایط شما و هزینه­هایی که در نظر گرفته­اید خواهد داشت. این نوع از دزدگیر اماکن جی ام کا در بازار موجود است و افراد می توانند برای سیستم امنیتی منزل مغازه یا فروشگاه از آن استفاده کنند.

با تنظیم دوربین ها در مناطق جداگانه ، ممکن است نصب کنندگان بین تنظیمات ویدئویی بین دوربین و ویدئو کار کنند. در فرآیند نصب دزدگیر منزل به روش نوین استفاده از پیام رسان و تلفن کننده امری حیاتی محسوب می شود. خرید دزدگیر اماکن یکی از از کارهای موثر برای ایجاد امنیت در منزل یا مغازه است که امروزه افراد زیادی روش را انتخاب می کنند و اقدام به خرید دزدگیر اماکن می نمایند. انواع دزدگیر آژیر دادن تلفن کننده در زمان سرقت یا فعال شدن سیستم با تلفن ثابت یا سیم کارتی تماس حاصل می کنند و به این گونه علاوه بر ایجاد سر و صدا با آژیر با تلفن نیز افرادی که از آن محل دور هستند را باخبر می کنند. شماره افرادی که در آن زمان به آنان پیام یا تماس داده می شود باید در حافظه سیستم دزدگیر سیم کارتی سیو شود. شکل زیر نشان دهنده ترمینال های مربوط به اتصال مدار آژیر یا SIREN می باشد که در دزدگیر ها با علامت اختصاری SIR نمایش داده می شوند.

نوع سیم دار نیاز به نصاب کار بلد برای سیم کشی و اتصال به پنل اصلی دارد. مایلستون (MILESTONE): مایل استون یک شرکت دانمارکی است که به طور تخصصی در زمینه تولید نرم افزارهای نظارتی و حفاظتی مرتبط با سیستم های مداربسته فعالیت دارد. به طور مثال برای راه اندازی دوربین مدار بسته در فروشگاهها جهت نظارت رویصندوق، کاربرد دارد. این مدل از دزدگیرها نیز انواع مختلفی دارند، اما به طور کلی نحوهی عملکرد آنها به این صورت است که در صورت احساس خطر، آژیر سیستم با صدایی بلند و پشت سر هم، به افرادی که در نزدیکی محل دزدگیر قرار دارند، هشدار میدهد. دوربینهای مداربسته (CCTV) دسته ای از دوربینها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار میگیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند. برای مثال سنسورهای چشم الکترونیک، سنسور های داخلی که به امور افراد حساس هستند و سنسورهایی که درخارج از در ورودی منزل و مغازه قرار می گیرد. 1) تجهیزات و سنسورهایی که قرار است دسترسی غیر مجاز و یا ورود غیر مجاز را تشخیص دهند. بطور کلی همگی آنها دارای یک هدف مشترک میباشند و آن اعلام هشدار های صوتی , نوری و تماسی پس از ورود فرد غیر مجاز است.

اگر دستگاه دزدگیر شما به تلفن کننده سیمکارتی دزدگیر مجهز است به آسانی می توانید آن را بوسیله ی اپلیکیشن و یا نرم افزار دزدگیر خود از راه دور کنترل کنید. برخی از سیستم های تلفن کننده خط ثابت دارای رله خروجی می باشد که این امکان را به کابر می دهد که دستگاه تلفن کننده را از راه دور خاموش یا روشن کند و یا وسیله ای برقی را از راه دور راه اندازی کند. یکی دیگر از مزایای کاربردی دزدگیر ها، قابلیت نظارت از راه دور می باشد. همانطور که گفته شد دزدگیرهای اماکن جی ام کا برای منازل، آپارتمان ها، مغازه و فروشگاه ها بسیار پرکاربرد هستند و دارای انواع متفاوتی هستند که شما با توجه به کاربرد و میزان هزینه ای که می خواهید انجام دهید می توانید هر کدام از انواع آن ها را خریداری کنید.