نصب دوربین مداربسته در تهران_09120734506 نصب دوربین مداربسته در تهران | arya-cctv

به یاد داشته باشید که حتما کمی کابل اضافه تر برای نگهداری و اشتباهات هنگام جمع کردن اتصالات خود در نظر بگیرید. با برقراری تماس با تیم نوین پویا نت از طریق شماره موجود در سایت، ما نیرو های تکنسین فنی اجرایی حرفه ای و با تجربه شرکت نوین پویا نت را سریعا به مکان مورد نظر اعزام خواهیم کرد. دوربین تحت شبکه اطلاعات را بر روی شبکه عمومی جابه جا می کند و برخلاف دوربین های توربو اچ دی که این تصاویر را از طریق کابل ها و شبکه ی خصوصی انتقال می دهد میتواند توسط هکر ها مورد حمله قرار بگیرد. دوربین های مداربسته IP ثابت سونی با گارد محافظ برای استفاده در محیط های خارجی و داخلی. دستگاه DVR را به برق متصل نموده و سیم آن را به فضای ذخیره سازی(هارد دیسک) وصل کنید. برای راه اندازی دوربین های تحت شبکه، لازم است تا cat 6 و باقی تجهیزات مورد نیاز را به دوربین وصل نمایید.

  • شما می‌توانید با اینترنت تصاویر دوربین مداربسته خود را، بر روی گوشی و هر جا که هستید، مشاهده کنید.
  • فرد باید چه در محل قرارگیری دوربین ها و چه در محلی که در آن از تلفن همراه خود برای بررسی دوربین ها استفاده میکند به اینترنت دسترسی داشته باشد تا امکان ارتباط بیسیم برقرار گردد.
  • در محیط کار، استفاده از دوربین مدار بسته باعث می شود تا بتوان به طور دائم فعالیت کارمندان و طرز رفتار و عملکرد آن‌ ها را مشاهده کرد.
  • 2.پس از نصب وارد برنامه شده و نام کاربری و رمز عبور برای آن تعیین کنید.

به همین دلیل آموزش نصب دوربین مداربسته نیز اهمیت پیدا کرده است. یک فرد متخصص و حرفه ای در زمینه آموزش نصب دوربین مداربسته میتواند درآمد قابل توجهی از این حوزه به دست آورد. اگرچه این منابع عموما جامعیت لازم برای ارائه مطالب را ندارند اما برای شروع مناسب هستند. عدم وجود یک منبع کامل و جامع سبب شده است تا بسیاری به فکر تهیه دوره آموزش نصب دوربین مداربسته باشند.

درآمد نصب دوربین مدار بسته

سیستم مدار بسته تلویزیون برای کنترل ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی ساختمان برای ورود افراد غریبه یا سارقان در یک منطقه مسکونی نصب می شود. علاوه بر این، با نظارت بر نوع تردد در پارکینگ، چشم ناظر بسیار دقیقی از وسایل نقلیه ساکنین است. کنترل جریان کار خدماتی، نظافت، عوامل کنتور خوان و پیک ها از دیگر اهداف نصب دوربین مدار بسته در مناطق مسکونی می باشد. همچنین برای انتقال تصویر دوربین مداربسته اکسوم در سیستم ها و کامپیوتر ها میتوان از نرم افزار گارد استیشن استفاده کرد. نرم افزار دوربین اکسوم برای انتقال تصویر نرم افزار گارد ویوور است.

نصب دوربین های مدار بسته آنالوگ دارای مراحلی می باشد که در ادامه آنها را شرح می دهیم :

برای هر دوربین باید یک کابل RG59 (در سیستم آنالوگ) یا کابل شبکه (در سیستم تحت شبکه) در نظر بگیرید. کابل برق می تواند به صورت مشترک برای دوربین ها استفاده شود یعنی در کل مسیر دوربین های شما تنها یک کابل برق وجود داشته باشد، و از آن انشعاب بگیرید. برای مسیرهای کوتاه 7 تا 10درصد و برای مسیرهای بلند 2 تا 5 درصد پرتی قابل قبول است. سه عامل مهم که در قیمت تمام شده یک سیستم مداربسته تاثیرگذار هستند را در این بخش بررسی می کنیم.

دزدگیر اماکن سایلکس مدل +SG8 سیمکارتی

خب مسلماً اگر تعداد دوربین ها زیاد باشد و یا مساحتی که دوربین ها در آن نصب میشوند وسیع باشد نیاز به کابل، داکت، لوله و به طور کلی تجهیزات بیشتری خواهید داشت و همین طور هزینه نصب به مراتب مجله خبری دوربین مداربسته آریا بیشتر خواهد شد. در تصویر پ دستگاه ان وی ار انتخابی ما دارای هر دو پورت HDMI و VGA است. لازم به ذکر است در برخی مدل های دستگاه های ضبط ممکن است تعداد این درگاه ها از یکی بیشتر باشد.

http://66toolkit.ir