نشتی واحد AC | فناوری های ساختمانی فریگ کورپ

در طول این تابستان داغ به واحد AC خود ضربه ای شدید زده اید؟ اکثر مردم باید سعی کنند در گرمای طوفان خنک بمانند و به اندازه کافی منصفانه باشند. اما همانطور که به پیتر پارکر گفته شد، با قدرت زیاد مسئولیت بزرگی به همراه دارد! در حالی که ما از قدرت فوق‌العاده برای خنک نگه داشتن خود در گرما استفاده می‌کنیم و از آن استفاده می‌کنیم، بسیاری از آنها مسئولیت نگهداری از واحد AC را بر عهده نمی‌گیرند تا اطمینان حاصل کنند که هوای خنک را برای شما تامین می‌کند و در نهایت گودالی روی شما باقی نمی‌گذارد. فرش.

واحد داخلی AC شما حاوی سیم پیچ اواپراتور است که هوای گرم دمیده شده روی آن را خنک می کند. این باعث می شود که تراکم (رطوبت) روی سیم پیچ ایجاد شود، درست مانند شکل گیری قطرات آب در یک لیوان آب سرد در یک روز گرم. رطوبت روی کویل به داخل یک ظرف تخلیه می‌چکد و یک خط تخلیه میعانات گازی (یک لوله PVC سفید) که به بیرون از خانه شما منتهی می‌شود، می‌ریزد.


منبع: https://frigcorp.com.au/beware-the-leaking-ac-unit/درست مانند بدن ما، هنگامی که واحدهای AC مورد استفاده قرار می گیرند و مورد سوء استفاده قرار می گیرند، در نهایت بیمار می شوند و دچار مشکل می شوند. بنابراین چه چیزی باعث می شود که واحد AC شما احساس بیماری کند و آب نشت کند؟