نسل بعدی USB این افزایش سرعت را برای شما به ارمغان خواهد آورد

این یک پیروزی دیگر برای USB-C است که اروپا تصمیم گرفته است آن را برای همه تلفن‌ها و گجت‌ها استاندارد کند. بلومبرگ در ماه می گزارش شده است اپل در حال آزمایش مدل های آینده آیفون بود که پورت شارژ لایتنینگ خود را با USB-C جایگزین می کنند. اولین آیفون با USB-C در سال 2023 است، یک سال قبل از اینکه اروپا به آن نیاز داشته باشد. اپل همچنین می تواند یک آیفون بدون پورت شارژ.


منبع: https://www.zdnet.com/article/next-generation-of-usb-is-going-to-bring-you-this-huge-speed-boost/#ftag=RSSbaffb68این گروه همچنین قصد دارد مشخصات USB-C و USB Power Delivery (USB PD) را به‌روزرسانی کند تا عملکرد داده بالاتری را فعال کند.

کابل داده شارژ USB-C سفید، نوع C

تصویر: Getty Images/iStockphoto

دیدن: DeFi: ارتقاء CosmWasm پروتکل Injective عملکردهای بیشتری را برای توسعه دهندگان و کاربران اضافه می کند.

گروه پروموتر USB، USB4 نسخه 2.0 را معرفی کرده است، مشخصاتی که در آینده ارائه خواهد شد که سرعت محدودیت انتقال 40 گیگابیت بر ثانیه مشخصات USB4 فعلی را نسبت به USB-C دو برابر خواهد کرد.

این مشخصات با استفاده از کابل‌های غیرفعال USB-C با سرعت 40 گیگابیت در ثانیه و کابل‌های فعال USB Type-C با سرعت 80 گیگابیت در ثانیه، سرعت 80 گیگابیت در ثانیه را فعال می‌کند.

USB4 با USB4 نسخه 1.0، USB 3.2، USB 2.0 و Thunderbolt 3 به عقب سازگار خواهد بود. همچنین با آخرین نسخه های DisplayPort و PCIe همراستا می شود، در حالی که به روز رسانی های معماری داده USB، تونل داده USB 3.2 را قادر می سازد تا از 20 گیگابیت بر ثانیه بیشتر شود.

به گفته برد ساندرز، رئیس گروه USB Promoter Group، دستگاهی که بیشترین سود را از اتصال سریعتر می بیند، نمایشگرهای با کارایی بالاتر، فضای ذخیره سازی و هاب ها و داک های مبتنی بر USB است.

گروه تبلیغ کننده USB، که شامل اپل، اچ پی، اینتل و مایکروسافت در میان دیگران است، مشخصات USB4 40 گیگابیت بر ثانیه را در سال 2019 اعلام کرد. این اولین باری بود که این مشخصات از فناوری تاندربولت اینتل استفاده می کرد. و همچنین سرعت مشخصات قبلی خود را دو برابر کرد.

USB Promoter Group قصد دارد به‌روزرسانی‌های مشخصات خود را قبل از سری رویدادهای توسعه‌دهنده USB DevDays که برای نوامبر برنامه‌ریزی شده است، منتشر کند. به‌روزرسانی‌ها به مشخصات USB4، USB Type-C و USB PD می‌رسند.

اجرای این فناوری به عهده سازندگان تلفن، لپ تاپ، رایانه شخصی و کابل USB خواهد بود. این گروه نگفته است که انتظار دارد محصولات USB4 نسخه 2.0 چه زمانی در دسترس باشند. این شرکت در نظر دارد دستورالعمل‌های برندسازی و بازاریابی را به‌روزرسانی کند تا USB 80 گیگابیت در ثانیه را هم برای شناسایی محصولات تأیید شده و هم برای کابل‌های تأیید شده در بر بگیرد.