نحوه راه اندازی و استفاده از VPN در آیفون خود

بیایید نگاهی بیندازیم که VPN چیست، چگونه سرویس VPN مناسب خود را پیدا کنیم، و چگونه VPN را در آیفون خود تنظیم کنیم.

NordVPN به یک سرویس در فرانسه در برنامه آیفون متصل است

NordVPN

سرعت: VPN ها می توانند اتصال شما را کمی کند کنند. شما می خواهید مطمئن شوید که VPN را انتخاب می کنید که سرعت خوبی ارائه می دهد.

  • خبر خوب این است که می‌توانید از چند ابزار اساسی برای دفاع از خود استفاده کنید و به یک هدف کمتر مطلوب برای هکرها تبدیل شوید. نرم افزار آنتی ویروس می تواند از شما در برابر ویروس ها و سایر انواع بدافزار محافظت کند. اما برنامه های آنتی ویروس معمولاً فقط دستگاه های فیزیکی شما را ایمن می کنند. برای ایجاد یک اتصال ایمن و محافظت از فعالیت اینترنتی خود، به یک VPN نیاز دارید تا از اطلاعاتی که به دستگاه خود ارسال می کنید و از آن می فرستید محافظت کنید.

    اگر نیاز دارید VPN خود را به صورت دستی پیکربندی کنید، باید بتوانید راهنمای دقیقی برای VPN و سیستم عامل خاصی که با آن کار می کنید پیدا کنید. در اینجا چند راهنمای نصب VPN برای چندین پروتکل با تعداد انگشت شماری از بهترین ارائه دهندگان VPN آورده شده است:

    تضمین بازگشت پول: مطمئن شوید که یک VPN دریافت می کنید که ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد. اگر این سرویس را دوست ندارید، می توانید به راحتی اشتراک خود را در بازه زمانی تعیین شده لغو کنید.

  • اگر به دنبال ایمن نگه داشتن اطلاعات اینترنت آیفون خود و حفظ خصوصی اطلاعات خود هستید، باید به فکر نصب VPN بر روی آیفون خود باشید. یک VPN همچنین می‌تواند موقعیت مکانی شما را پنهان کند و محتوای محدود جغرافیایی را از حالت انسداد خارج کند، که همچنین آنها را به ابزارهای مفیدی برای پخش جریانی و اشتراک‌گذاری فایل P2P تبدیل می‌کند.

    با اجازه دادن به برنامه برای اضافه کردن تنظیمات VPN، تنظیمات خود را نهایی کنید.

    دستی که آیفونی با NordVPN در دست دارد نمایش داده می شود

    NordVPN
    برنامه های کاربر پسند: برخی از برنامه های VPN دارای ویژگی های غنی هستند، در حالی که برخی دیگر ساده هستند. اطمینان حاصل کنید که برنامه ای دریافت می کنید که استفاده از آن آسان است و همه گزینه های مورد نظر شما را دارد.

  • این روزها، امنیت سایبری چیزی است که همه باید به آن فکر کنند، نه فقط دولت ها و شرکت های بزرگ.

    پیکربندی دستی پیچیده‌تر است و پس از راه‌اندازی، معمولاً به ویژگی‌های موجود با یک برنامه VPN دسترسی نخواهید داشت – حتی تعویض سروری که به آن متصل هستید نیز آسان نیست. بنابراین، اگر در زمینه فناوری اطلاعات کافی نداشته باشید، بهتر است از VPN با پشتیبانی برنامه بومی برای سیستم عامل خود استفاده کنید.

    اگر حساب کاربری ندارید، باید آن را بسازید.

    برنامه VPN را باز کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

    تنظیم پیکربندی NordVPN VPN برای آیفون
  • NordVPN

    خرید کردن، خواندن نظرات و آزمایش ویژگی‌ها ایده خوبی است. برای اطمینان از یافتن یک VPN که برای شما کار می کند، در اینجا چند فاکتور را در نظر بگیرید:

    • همچنین: سریع ترین VPN ها: نتایج تکان دهنده ای پیدا کردیم

      خط پایین

      می توانید از طریق فهرستی از مکان های سرور NordVPN جستجو کنید یا یک مکان را از نمایش نقشه انتخاب کنید. هنگامی که مکان سروری را که می خواهید به آن متصل شوید را پیدا کردید، کافی است روی مکان مورد نظر ضربه بزنید یا دکمه اتصال سریع را فشار دهید.

    دستگاه سازگاری: اگر بیش از یک دستگاه دارید، یک VPN می خواهید که بتوان روی همه آنها نصب کرد.

  • همچنین: ارزان ترین VPN هایی که در واقع هنوز کار می کنند و از داده های شما محافظت می کنند کدامند؟

    نحوه پیکربندی دستی VPN و دستگاه های iOS

    حتی دستگاه های اپل که معمولاً مشکلات کمتری با بدافزار دارند، 100٪ ایمن نیستند. بنابراین، اگر می‌خواهید اطلاعات شخصی خود را از سرقت نبرید، راه‌اندازی VPN در آیفون شما مهم است.

    راه اندازی و استفاده از VPN در آیفون یا سایر دستگاه های iOS به طور کلی یک فرآیند سریع و آسان است. مراحل زیر نحوه راه‌اندازی VPN با برنامه NordVPN را نشان می‌دهد، اما شما مراحل بسیار مشابهی را برای راه‌اندازی تقریباً هر VPN در iPhone خود دنبال خواهید کرد.

    VPN یا شبکه خصوصی مجازی ابزاری است که می تواند برای بهبود امنیت و حریم خصوصی اینترنت شما استفاده شود. این کار با ایجاد یک تونل رمزگذاری شده برای ترافیک اینترنتی شما و پنهان کردن اطلاعاتی که می تواند شما را شناسایی کند، مانند آدرس IP شما، کار می کند. این امر ردیابی عادات مرور شما یا دیدن اطلاعات شخصی شما را برای دیگران دشوارتر می کند.

    همچنین: کدام VPN را باید در iPhone و iPad استفاده کنید و آیا گزینه رایگان وجود دارد؟

    VPN چیست و چگونه کار می کند؟

    نصب برنامه اصلی iOS ارائه‌دهنده VPN ساده‌ترین راه برای راه‌اندازی و اجرای VPN بدون نیاز به دسترسی به تنظیمات آیفون است. با این حال، موارد نادری وجود دارد که ممکن است نیاز به پیکربندی دستی VPN داشته باشید، مانند زمانی که نسخه قدیمی‌تری از یک سیستم عامل را اجرا می‌کنید که توسط برنامه اصلی VPN شما پشتیبانی نمی‌شود.

    برنامه NordVPN iOS که مکان های سرور را نشان می دهد

    NordVPN
  • من پیشنهاد می کنم قبل از ایجاد حساب کاربری خود بهترین معامله را برای سرویس VPN که می خواهید پیدا کنید. گاهی اوقات، قیمت‌ها یا گزینه‌های طرح اشتراک بر اساس اینکه از طریق تلفن همراه یا دسکتاپ ثبت‌نام می‌کنید تغییر می‌کنند. متوجه شده ام که ارزان ترین برنامه های بلندمدت همیشه هنگام ثبت نام از طریق برنامه تلفن همراه در دسترس نیستند.

    امنیت و اعتماد: برخی از VPN ها با فروش تبلیغات یا داده های شما درآمد کسب می کنند. مهم است که به ارائه دهنده VPN خود اعتماد کنید. شرایط خدمات را بخوانید و به دنبال ممیزی های مستقل شرکتی باشید که تأیید می کند VPN سطح امنیتی مورد ادعای خود را ارائه می دهد.

    • صفحه اعلان های برنامه iPhone NordVPN

    NordVPN

    بارگیری NordVPN از فروشگاه برنامه iOS

    NordVPN

    صفحه ورود به حساب iPhone NordVPN

    NordVPN

    اکثر VPN ها یک ماه یا بیشتر به شما فرصت می دهند تا خدمات را امتحان کنید و در صورت نارضایتی بازپرداخت کامل دریافت کنید. بنابراین آسان است که یک VPN را امتحان کنید و ببینید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، لیست ما از بهترین VPN ها را برای دستگاه های iOS بررسی کنید.


    منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/how-to-set-up-and-use-a-vpn-on-your-iphone/#ftag=RSSbaffb68

    اما VPN ها برای کارهای دیگر خارج از محافظت از ترافیک اینترنت و داده های شما در برابر چشمان کنجکاو نیز مفید هستند. می‌توانید از VPN برای رفع انسداد سایت‌ها و سرویس‌های پخش با محدودیت جغرافیایی استفاده کنید، یا از آن برای آپلود یا بارگیری ایمن فایل‌ها استفاده کنید.

    یک سرویس VPN داده های شما را رمزگذاری می کند و به طور ایمن آنها را از طریق سرور VPN در مسیر رسیدن به مقصد نهایی خود هدایت می کند. این به شما سطحی از امنیت و ناشناس بودن می‌دهد زیرا ارائه‌دهنده اینترنت شما و سایت‌هایی که به آنها دسترسی دارید نمی‌توانند شما را ردیابی کنند یا مکان شما را تعیین کنند.

    چرا به VPN برای آیفون خود نیاز دارید

    با این حال، به احتمال زیاد شما یک VPN برای رفع انسداد خدمات پخش یا رویدادهای ورزشی با محدودیت مکان بخواهید. VPN ها همچنین برای به اشتراک گذاری فایل P2P یا تورنت محبوب هستند زیرا می توانند فعالیت شما را از ارائه دهنده خدمات اینترنتی پنهان کنند.

    یک VPN می‌تواند در درجه اول برای محافظت از داده‌های حساس شما، به‌ویژه زمانی که به شبکه‌های Wi-Fi عمومی متصل می‌شوید، استفاده شود. اگر مرتباً از کافی شاپ ها کار می کنید یا نیاز به اتصال به شبکه های وای فای رایگان در فرودگاه ها دارید، پس یک VPN خوب برای محافظت از خود در طول سفر می خواهید.

    VPN ابزار مهمی است که برای رمزگذاری اتصال اینترنت شما و حفظ حریم خصوصی آنلاین شما استفاده می شود.

    اعلان‌های برنامه را مجاز یا غیرمجاز کنید. اکنون VPN شما باید برای اتصال و محافظت از اتصال آیفون شما آماده باشد.

    پس از برقراری ارتباط، دکمه‌های Pause و Disconnect را برای مکان مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید پروتکل VPN یا سایر تنظیمات VPN خود را تغییر دهید، ممکن است مجبور شوید اتصال VPN را خاموش کنید. سپس، می توانید یک اتصال رمزگذاری شده جدید با یکی از دیگر پروتکل های VPN در دسترس خود ایجاد کنید.

    همچنین: چگونه VPN های برتر مقایسه می شوند: به علاوه، آیا باید یک VPN رایگان را امتحان کنید؟

    نحوه راه اندازی و استفاده از VPN در آیفون خود

    علاوه بر ارائه سطح امنیتی اضافی، VPN ها همچنین ابزارهای ضروری برای دسترسی به محتوای محدود جغرافیایی هستند. در شدیدترین موارد، VPN ها می توانند برای دور زدن سانسور اعمال شده توسط دولت های مستبد و حفظ جریان آزاد اطلاعات مورد استفاده قرار گیرند.

    همچنین: معاملات VPN که در واقع در هزینه شما صرفه جویی می کند

    همه VPN ها یکسان ایجاد نمی شوند. سطح امکانات، سودمندی، امنیت و خدمات از یک شرکت به شرکت دیگر بسیار متفاوت است. یک مکان خوب برای شروع این است که بفهمید چرا یک VPN برای آیفون خود می خواهید و خدمات ما را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند و متناسب با بودجه شما است. اکثر بهترین VPN ها دارای دوره ضمانت بازگشت پول 30 روزه یا بیشتر هستند.

    App Store را باز کنید و VPN مورد نظر خود را جستجو کنید، سپس Install را انتخاب کنید.

    سرور شبکه: هر چه یک VPN سرور بیشتری داشته باشد، انتخاب های بیشتری برای مسیریابی ترافیک خود خواهید داشت.

  • VPN های رایگان وجود دارد، اما در بیشتر موارد، شما می خواهید از این خدمات اجتناب کنید. یک VPN رایگان اغلب دارای محدودیت های شدید داده یا عملکرد و ویژگی های کمتری نسبت به یک سرویس پولی است. و این بهترین سناریو است. VPN های رایگان می توانند با فروش داده های شما یا بمباران شما با تبلیغات درآمد کسب کنند. و حتی خدمات رایگان با نیت خوب ممکن است منابع لازم برای حفظ سطوح بالای امنیت و خدمات را نداشته باشند.

    همچنین: استفاده از VPN برای تورنت یک منطقه خاکستری بدون فکر و قانونی است، بنابراین کدام بهترین است؟

    نحوه انتخاب سرویس VPN