نحوه تغییر طرح صندوق ورودی جیمیل (و چرا ممکن است بخواهید)

پنجره سفارشی سازی طرح بندی پیش فرض.

تصویر: جک والن از چیدمان بهبود یافته جیمیل خود لذت ببرید!


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-change-your-gmail-inbox-layout-and-why-you-might-want-to/#ftag=RSSbaffb68 پنجره سفارشی سازی برای طرح پیش فرض جیمیل.

هر نوع صندوق ورودی با گزینه‌های سفارشی‌سازی که ارائه می‌کنند متفاوت است. مثلا:

این گزینه Inbox Type است که ما روی آن تمرکز خواهیم کرد زیرا بیشترین تفاوت را در نحوه نمایش Gmail برای شما ایجاد می کند.

در اینجا گزینه هایی هستند که در قسمت Inbox Type پیدا خواهید کرد:

gmail-app-1

اتحاد گتی/تصویر

به عنوان مثال، به طور پیش فرض، Gmail معمولاً پنج تب را نمایش می دهد: اصلی، تبلیغات، اجتماعی، به روز رسانی ها و انجمن ها. چگونه می‌توانید این را به طرحی تغییر دهید که برای ایده کارآمدی شما مناسب‌تر باشد؟ بگذار نشانت دهم.

Gmail چند گزینه سفارشی سازی را ارائه می دهد، مانند:

در پنجره باز شده، می توانید تب های مختلف را فعال/غیرفعال کنید. تنها برگه ای که نمی توانید آن را غیرفعال کنید Primary است. برای مثال، اگر ایمیل‌هایی از انجمن‌ها دریافت نمی‌کنید، آن تب را غیرفعال کنید.

روی Customize در قسمت Default کلیک کنید، که پنجره تنظیمات برای طرح پیش فرض ظاهر می شود (شکل 3).

صفحه تنظیمات جیمیل

همانطور که قبلاً گفتم، ممکن است مدتی طول بکشد تا بفهمید کدام نوع Inbox/Customization برای شما بهترین کار را دارد. نکته خوب این است که Gmail گزینه های زیادی برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهد، بنابراین نیازی به زحمت کار با یک سرویس شخص ثالث نخواهید داشت.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که با یک مرورگر وب وارد حساب کاربری جیمیل خود شوید.

2. بخش تنظیمات را باز کنید

پس از انجام سفارشی سازی، روی ذخیره کلیک کنید و کارتان تمام شد.

برای بسیاری، طرح پیش فرض جیمیل خوب است. کار می کند، پس چرا به فکر تغییر آن هستید؟ با این حال، برای دیگران، همیشه راه بهتری برای انجام کارها وجود دارد – یا حداقل راهی که با نیازهای آنها سازگارتر باشد. و اگرچه چیدمان خارج از جعبه جیمیل ممکن است برای چشمان آسان باشد، ممکن است کارآمدترین راه برای تعامل نباشد.

بخش تایپ صندوق ورودی جیمیل در تنظیمات.

صفحه تنظیمات جیمیل جایی است که تنظیمات لازم وجود دارد.

تصویر: جک والن

همچنین: نحوه استفاده از Google Drive به عنوان کوله پشتی مجازی (و چرا باید)

بهترین کاری که می توانید برای خود انجام دهید این است که هر طرح بندی را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما بهتر عمل می کند.

تغییر طرح بندی جیمیل

1. وارد جیمیل شوید

بخش Inbox Type در قسمت تنظیمات Gmail.

تصویر: جک والن

سپس، با کلیک بر روی نماد چرخ دنده در سمت راست بالای پنجره، صفحه تنظیمات جیمیل را باز کنید. با این کار تنظیمات لازم برای تغییر طرح ظاهر می شود (نیازی به کلیک روی مشاهده همه تنظیمات نیست. شکل 1).

به قسمت Inbox Type در قسمت پایین بروید (شکل 2).

در بخش Inbox Type، یک طرح بندی متفاوت را انتخاب کنید تا ببینید چگونه به نظر می رسد. یکی از مواردی که می‌توانید با آن شروع کنید، سفارشی‌سازی طرح‌بندی پیش‌فرض است.

3. طرح بندی پیش فرض را سفارشی کنید

توجه: هر برگه ای که غیرفعال کنید ایمیلی را که معمولاً با آن برگه دسته بندی می شود به Primary ارسال می کند. همچنین می‌توانید پیام‌های ستاره‌دار را در برگه اصلی فعال/غیرفعال کنید.