نحوه اضافه کردن فونت به فتوشاپ

من نمی توانم به اندازه کافی روی این موضوع تاکید کنم: همیشه یک وب سایت معتبر برای دانلود فایل ها انتخاب کنید. من بیش از یک دهه است که از Dafont استفاده می کنم، اما بسیاری از موارد دیگر مانند Envato، 1001Fonts، Google Fonts، Creative Market و بسیاری دیگر وجود دارند که می توانید استفاده کنید.

مرحله 2: روی دانلود کلیک کنید

فونت های جدید Adobe اضافه کنید

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

برخی از اطلاعات مفید از Adobe، شما می توانید این پیام را در آینده دور بزنید.

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

فونت Adobe اضافه شده بلافاصله با استفاده از ابزار متن در فتوشاپ در دسترس است و هر جا که وارد حساب Creative Cloud خود شوید با شما همراه خواهد بود.

سوالات متداول

برای افزودن فونت به فتوشاپ، روی دکمه کنار فعال کردن فونت کلیک کنید. این بلافاصله آن را به فتوشاپ اضافه می کند و بلافاصله آماده استفاده خواهد بود.

با این کار وب سایت Adobe fonts باز می شود که در آن می توانید فونت هایی را جستجو کنید که با معیارهای شما مطابقت دارند. من یکی به نام هاچورا را انتخاب کردم، رنگ بنفش که روی آن نوشته شده بود: «هر چیزی که جامد است در هوا ذوب می‌شود».

مرحله 3: فونت را فعال کنید

به راحتی می توانید فونت جدید را در فتوشاپ پیدا کنید

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

با استفاده از ابزار متن در فتوشاپ، به منوی کشویی فونت های خود بروید و روی نماد Creative Cloud کلیک کنید تا فونت های Adobe را مرور کنید.

مرحله 2: فونت را انتخاب کنید

بسیاری از فونت‌ها برای استفاده رایگان در بسیاری از وب‌سایت‌ها در دسترس هستند، فقط قبل از دانلود، حتماً توضیحات را بخوانید. فونت های Adobe با اشتراک Creative Cloud رایگان هستند.

این احتمالاً بهترین روش است زیرا می توانید بدون نیاز به ورود به حساب Creative Cloud خود این کار را انجام دهید، رایگان است و فونت را در اختیار خواهید داشت تا از آن برای هر برنامه دیگری که از فونت استفاده می شود استفاده کنید، نه فقط Photoshop.

مرحله 1: فونتی را برای دانلود انتخاب کنید

نحوه اضافه کردن فونت به فتوشاپ

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet
فونت آماده است

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

فونت ها برای استفاده های مختلف مانند استفاده شخصی و تجاری مجوز دارند، یا سایر فونت ها 100٪ رایگان هستند یا از طریق donationware به دست می آیند. وقتی به دنبال فونتی برای اضافه کردن به فتوشاپ هستید، به این فکر کنید که برای چه کاری از آن استفاده خواهید کرد. اگر از آن برای استفاده شخصی استفاده می کنید، به راحتی فونت های رایگان زیادی را در دسترس خواهید یافت. اگر به یک فونت برای استفاده تجاری نیاز دارید، قبل از استفاده مطمئن شوید که دارای مجوز برای آن یا به عنوان دامنه عمومی است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/how-to-add-fonts-to-photoshop/#ftag=RSSbaffb68 فونت را در Downloads پیدا کنید

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

هنگامی که روی فایل فونت در پوشه Downloads خود دوبار کلیک می کنید، یک پنجره جدید ظاهر می شود که در آن می توانید فونت را پیش نمایش کنید و سپس بر روی دکمه Install Font کلیک کنید.

من “Somebody Else” را برای افزودن به فتوشاپ انتخاب خواهم کرد. اگر می خواهید خانواده فونت را مشاهده کنید، روی نام آن در سمت چپ کلیک کنید. برای دانلود فونت، روی دانلود در سمت راست کلیک کنید.

مرحله 3: فونت دانلود شده را پیدا کنید

از آنجایی که شما یک فونت را دانلود و بر روی رایانه خود نصب کرده اید، اکنون می توانید از آن در فتوشاپ یا هر جا که می توانید از فونت استفاده کنید استفاده کنید. این شامل صفحات، ورد، اکسل و غیره می شود.

استفاده از فونت های Adobe:

دانلود فونت

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet
فونت ها را با گزینه های فیلتر در سمت چپ جستجو کنید

فقط یک پیام مفید از طرف Adobe هنگامی که فونت خود را فعال کردید.

مرحله 4: فونت آماده استفاده است

هنگامی که فونت شما نصب شد، فورا آماده استفاده است. فقط فتوشاپ را باز کنید و فونت جدید خود را با استفاده از ابزار متن پیدا کنید.

پس از نصب، فونت جدید شما بر روی کامپیوتر شما قابل مشاهده خواهد بود.

مرحله 5: از فونت خود استفاده کنید

برخی از اطلاعات مفید از Adobe

آیا تا به حال در تمام فونت های خود پیمایش کرده اید و به سادگی نمی توانید فونت مناسب برای کار خود را پیدا کنید؟ هنگام ایجاد یک پروژه بصری، یافتن فونت مناسب کلید آنچه می خواهید با طراحی خود منتقل کنید، است. هیچ کس از Comic Sans استفاده نمی کند مگر اینکه مثلاً بخواهد جدی گرفته شود. و ممکن است به یاد داشته باشید که چگونه Times New Roman برای ترکیب بندی ها و Arial پیش فرض برای سازندگان وب سایت بود.

به راحتی می توانید فونت جدید را در فتوشاپ پیدا کنید

اما با فونت های نامحدودی که به صورت آنلاین در دسترس هستند، فقط زمان زیادی است که بخواهید گزینه های جدیدی را به کارنامه خود اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن فونت به فتوشاپ

علاوه بر دانلود و نصب فونت، می‌توانید فونت‌ها را مستقیماً با استفاده از حساب Adobe Creative Cloud خود در فتوشاپ اضافه کنید. در اینجا به این صورت است:

مرحله 1: به Adobe Fonts بروید

فونت جدید شما در یک فایل فشرده در پوشه Downloads شما خواهد بود. هنگامی که آن را پیدا کردید، روی آن دوبار کلیک کنید تا باز شود و فایل های فونت واقعی داخل آن را پیدا کنید.

دو راه ضروری برای افزودن فونت به فتوشاپ وجود دارد، می‌توانید فونت‌ها را بر روی رایانه خود دانلود و نصب کنید و در فتوشاپ از آنها استفاده کنید یا می‌توانید از طریق حساب Creative Cloud خود بروید و آنها را از طریق فونت‌های Adobe اضافه کنید. ما در اینجا به هر دو روش خواهیم پرداخت.

فونت ها را دانلود و نصب کنید:

فونت ها را با گزینه های فیلتر در سمت چپ جستجو کنید

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet

فونت نصب شده است

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet
فایل فونت از حالت فشرده خارج شده است

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet
نمونه های وب سایت های فونت

فونت ها معمولاً در فرمت های فایل TTF یا OTF هستند. هر دو را می توان پس از دانلود در ویندوز یا مک نصب کرد. فایل‌های فونت TTF یا TrueType فرمت قدیمی‌تری هستند و اگر به کار با فونت‌ها عادت دارید، احتمالاً بیشتر دیده‌اید. فایل‌های فونت OTF یا OpenType فرمت جدیدتری با گزینه‌های مقیاس‌پذیرتر هستند، اما برای کاربر معمولی، هر دو فایل به یک اندازه قابل استفاده هستند.

مرحله 4: فونت را نصب کنید

Dafont.com و 1001Fonts تنها چند نمونه از محل دانلود فونت های رایگان هستند.

وقتی روی فایل فونت دوبار کلیک کنید، پنجره جدیدی باز می شود

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet فونت را فعال کنید

تصویر: ماریا دیاز / ZDNet
وقتی روی فایل فونت دوبار کلیک کنید، پنجره جدیدی باز می شود