نحوه استفاده از Photo Unblur در سری Google Pixel 7

Photo Unblur meter را می توان به دلخواه تنظیم کرد.

ژوئن Wan/ZDNET

در اینجا یک قبل (چپ) و بعد (راست) با استفاده از Photo Unblur آمده است.

ژوئن Wan/ZDNET

اگر صاحب یک پیکسل 7 یا 7 پرو هستید، در اینجا نحوه استفاده از ویژگی نرم افزار انحصاری برای زنده کردن خاطرات قدیمی خود با کمی وضوح بیشتر آورده شده است.

مراحل رفع محو کردن عکس Google

بیایید با آن روبرو شویم، اگر گرفتن عکس های تار یک ورزش المپیکی بود، همه ما تا به حال برنده مدال طلای بازنشسته شده بودیم. از گرفتن یک کوچولو در حال پرش در پارک گرفته تا گرفتن یک سلفی ستاره‌دار با *یک فرد مشهور را در اینجا وارد کنید*، کاری ساده به نظر می‌رسد ضربه زدن روی دکمه شاتر دایره‌ای همیشه نتیجه‌ای عالی ایجاد نمی‌کند.

Google Photo Unblur نمونه 1

می‌توانید از تب «پیشنهادات» یا «ابزارها» از «حذف محو کردن» استفاده کنید.

اسکرین شات: ژوئن Wan/ZDNET

اگر برنامه Google Photos شما به‌روز است، در کاتالوگ تصاویر خود پیمایش کنید و یکی را انتخاب کنید که می‌خواهید محو شود. روی عکس ضربه بزنید تا بزرگ شود و سپس روی آن ضربه بزنید ویرایش کنید گزینه در منوی پایین

با این حال، همه ویرایش‌ها بی‌نقص نیستند، به همین دلیل است که می‌توانید سطح فیلتر را پایین بیاورید تا خروجی کمتر واضح یا مصنوعی باشد. در حالی که در منوی ویرایش هستید، می توانید برای مشاهده بهتر تغییرات، عکس خود را با فشار وارد کنید.

برای شروع، تمام ویرایش ها را از طریق برنامه Google Photos انجام خواهید داد، بنابراین مطمئن شوید که به آخرین سیستم عامل به روز شده است. توجه داشته باشید که داشتن برنامه در مدل غیر پیکسل 7 به این معنی نیست که قفل این ویژگی را باز خواهید داشت. هنوز نه، حداقل.

این به هیچ وجه فناوری جدیدی نیست — شما می توانید مکانیزم های شارپنینگ مشابه را در Adobe Photoshop انجام دهید — اما این عامل یک کلیک و سهولت استفاده است که باعث می شود Photo Unblur بسیار اعتیادآور باشد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-use-photo-unblur-on-the-google-pixel-7-series/#ftag=RSSbaffb68 رفع تاری پیکسل 7 متر

در هر دو مورد، پس از انتخاب رفع محو کردن، برنامه در حالی که خطوط مختلف، منحنی ها و عناصر عکس شما را مطالعه می کند، به مدت 2 تا 3 ثانیه بافر می شود و سپس آن را بازسازی می کند تا موضوع(ها) بهتر تعریف شود.

اگر از لمس کردن راضی هستید، ضربه بزنید انجام شده و سپس صرفه جویی. تصویر محو نشده به عنوان یک کپی ذخیره می‌شود، بنابراین شما هنوز نسخه اصلی را برای یادگاری در اختیار دارید.

از اینجا، دو راه برای دسترسی به ابزار Photo Unblur وجود دارد. اگر Google تشخیص دهد که عکس تار است، برای شروع، تغییر ویژگی در عکس ظاهر می شود پیشنهادات برگه در غیر این صورت، روی ضربه بزنید ابزار دسته و سپس رفع محو کردن.

رفع محو کردن Google Photo در Pixel 7 Pro

ژوئن Wan/ZDNET

محصول نهایی در سطح فیلتر 100% ظاهر می شود، به این معنی که دیگر نمی توان (یا نباید) تیز کرد. در بیشتر موارد، حداکثر خروجی پیکسل را مناسب و به‌طور تکان‌دهنده‌ای طبیعی دیدم.

همچنین: پاک کن جادویی گوگل پیکسل می تواند زشت ترین بمب افکن های عکس را از بین ببرد

نحوه استفاده از Photo Unblur در پیکسل 7

تیم دوربین پیکسل گوگل ظاهراً یک یا دو چیز در مورد آن می داند و دیگر در بخش سخت افزاری چیزها منتظر نیست تا به شما کمک کند عکس های لرزان خود را اصلاح کنید و خطوط را برطرف کنید. جدیدترین ویژگی Google Photos، Photo Unblur، به هوش مصنوعی برای اسکن تصاویر گرفته شده قبلی کمک می‌کند و از یک فیلتر شفاف‌کننده استفاده می‌کند که به‌طور جادویی سوژه(ها) را «از بین می‌برد».

توجه داشته باشید: همانطور که از نام آن پیداست، Photo Unblur فقط روی عکس‌ها کار می‌کند، نه فیلم‌ها.