نام تجاری Rode X متمرکز بر بازی Rode با دو میکروفون جدید و نرم افزار جدید راه اندازی شد


نرم افزار Rode's Unify و میکروفون XDM-100

نگاهی به رابط نرم افزار Unify جدید Rode در کنار میکروفون جدید XDM-100 که برای کار با آن طراحی شده است.

سوار شد

احتمالاً محصولات Rode زیادی را دیده‌اید، حتی اگر لزوماً متوجه آن نباشید. نام Rode روی بسیاری از میکروفون‌ها، پایه‌های میکروفون، یا سایر تجهیزات صوتی که به آرامی در مقابل افراد مشهور یا پادکستر مورد علاقه‌تان نشسته‌اند، ظاهر می‌شود، در حالی که کار خود را برای کمک به ضبط صدای حرفه‌ای انجام می‌دهد.

لوگوی Rode X

این اولین برند فرعی این شرکت است.

سوار شد

این واقعیت که Rode در سال‌های اخیر گزینه‌های عالی و مقرون به صرفه‌ای نیز ساخته است به این معنی است که تجهیزات آن روی میز بسیاری از استریمرهای مطرح و گیمرهای حرفه‌ای قرار دارد.

در حال حاضر، Rode تصمیم گرفته است تا با راه‌اندازی یک برند فرعی کامل که به تولید نرم‌افزار و سخت‌افزار برای بازی اختصاص دارد، از عطش موجود برای سخت‌افزارهای بازی استفاده کند.

این بخش جدید که Rode X نام دارد با سه پیشنهاد راه اندازی می شود: دو میکروفون و یک پلت فرم نرم افزاری جدید به نام Unify. این شرکت Unify را به عنوان یک راه حل ترکیبی مجازی که به صورت سفارشی برای پخش و بازی طراحی شده است، توصیف می کند.

هدف آن ادغام عملکرد چندین برنامه در یک بسته است. این شامل ترکیب ورودی حداکثر چهار میکروفون USB یا سایر دستگاه‌های صوتی با حداکثر شش منبع صوتی مجازی، مانند صدای بازی، چت صوتی و موسیقی است.

همچنین: بهترین چراغ ها برای پخش جریانی در توییچ، یوتیوب و تیک تاک

Unify همچنین از ایجاد میکس‌های فرعی مستقل برای خروجی‌های مختلف، افزودن پردازش صوتی «در حد استودیو» به کانال‌های میکروفون جداگانه، جلوه‌های صوتی، ضبط چند آهنگ و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. این نرم افزار با تمام محصولات Rode X به صورت رایگان ارسال می شود و همچنین از طریق اشتراک ماهانه در دسترس است.

زنی که از سخت افزار Rode و نرم افزار Unify استفاده می کند

XDM-100 در کنار نرم افزار Unify استفاده می شود.

سوار شد

برای بهره برداری از قابلیت های Unify، Rode X نیز با دو میکروفون جدید وارد جهان می شود.

اولین مورد، XDM-100، شبیه میکروفون Rode Procaster است که اخیراً در یک بررسی از آن تمجید کردم، اما با زیبایی گیمر قرمز و مشکی، و تکیه بر اتصال USB-C به جای خروجی XLR.

میکروفون پویا مجهز به فناوری «پیش تقویت‌کننده انقلابی با نویز بسیار کم، با بهره بالا» و «تبدیل دیجیتال آنالوگ با وضوح بالا 24 بیت/48 کیلوهرتز» Rode است. سازنده دستگاه های صوتی ادعا می کند که این “کیفیت صدای بکر” را تضمین می کند.

میکروفون Rode's XDM-100

XDM-100 دارای یک پورت مانیتورینگ داخلی با تأخیر صفر است تا بتوانید مستقیماً صدای خود را دریافت کنید.

سوار شد

سایر ویژگی‌ها عبارتند از سپر غیرعادی پاپ با اسکلت بیرونی لاستیکی داخلی، پایه شوک همراه و جک 3.5 میلی‌متری با تأخیر صفر برای نظارت بر صدای شما.

Rode's XCM-50 در حال استفاده توسط یک استریمر

XCM-50 ردپای بسیار کوچکتری دارد و برای ارائه صدای گرم با کپسول کندانسور طراحی شده است.

سوار شد

در کنار میکروفون بزرگتر، Rode همچنین اولین میکروفون جمع و جور XCM-50 را معرفی کرد، یک میکروفون خازنی که برای “تولید صدای بسیار دقیق با گرما و حضور باورنکردنی به لطف پاسخ فرکانسی کامل” طراحی شده است. همچنین دارای یک پورت نظارت با تأخیر صفر در کنار خروجی USB-C است، اما برای جلوگیری از صداهای ناخواسته به یک محافظ داخلی داخلی و یک کپسول تعبیه شده در ضربه متکی است.

میکروفون XCM-50 Rode روی پایه همراه آن

هنگامی که از دوربین XCM-50 استفاده نمی کنید، سه پایه رومیزی می تواند کارایی دو چندانی را برای دوربین شما ایجاد کند.

سوار شد

در جایی که XDM-100 به بازو یا پایه برای آن نیاز دارد، XCM-50 با سه پایه رومیزی عرضه می شود.

بیشتر: 5 بهترین میکروفون جریان: آن پادکست یا کانال Twitch را راه اندازی کنید

ما قبلاً هر دو XDM-100 و XCM-50 را برای آزمایش در خانه داریم، بنابراین چشمان خود را برای بررسی کامل هر دو میکروفون و نحوه عملکرد آنها با استفاده از نرم افزار Unify جدید Rode نگه دارید.

با نگاهی به آینده، Rode همچنین قصد دارد دستگاه های Rode X دیگری را در سال 2023 و پس از آن معرفی کند. مدیر عامل Rode، Damien Wilson ادعا می کند که “محصولات پیشگامانه ای در حال حاضر در حال توسعه هستند که آینده صدا را برای پخش و بازی شکل می دهند.”


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/rodes-gaming-focused-rode-x-brand-launches-with-two-new-mics-new-software/#ftag=RSSbaffb68