ناسا مطالعه یوفو را با تیمی 16 نفره آغاز کرد

ناسا گفته است که بخشی از وزارت دفاع آمریکا نیست گروه ویژه پدیده های هوایی ناشناس یا جانشین آن، گروه همگام سازی مدیریت و شناسایی اشیاء در هوا. با این حال، آژانس با سایر سازمان های دولتی در مورد بهترین روش برای مطالعه علمی UAP ها کار کرده است. مقامات وزارت دفاع شهادت داد در یک کمیته فرعی مجلس در ماه مه، در اولین جلسه استماع عمومی در مورد UAP ها در بیش از 50 سال گذشته.


منبع: https://www.zdnet.com/article/nasa-kicks-off-ufo-study-with-16-member-team/#ftag=RSSbaffb68

دیوید اسپرگل، اخترفیزیکدان – رئیس بنیاد سیمونز در شهر نیویورک و قبلاً رئیس بخش اخترفیزیک دانشگاه پرینستون – رهبری تیم را بر عهده خواهد داشت. برجسته‌ترین عضو درگیر، فضانورد سابق ناسا اسکات کلی است که فرماندهی ایستگاه فضایی بین‌المللی را در طی ماموریت‌های متعدد برعهده داشت و به عنوان خلبان شاتل فضایی دیسکاوری برای سومین مأموریت خدماتی هابل خدمت کرد.

در حالی که با این مطالعه جدید ارتباطی ندارد، ناسا در حال حاضر یک برنامه اختر زیست شناسی دارد که بر منشاء، تکامل و توزیع حیات در خارج از زمین تمرکز دارد. این آژانس موضوعاتی مانند آب در مریخ و “دنیای اقیانوس ها” مانند تیتان و اروپا را مطالعه می کند. همچنین از ماموریت هایی مانند تلسکوپ فضایی هابل برای جستجوی سیارات فراخورشیدی قابل سکونت استفاده می کند. ناسا همچنین تحقیقات فضایی را تأمین می کند که بر امضاهای فناوری – امضاهای فناوری پیشرفته در فضای خارج از جو – از سیارات دیگر متمرکز است.

مطالعه UAP ها برای اطمینان از ایمنی هوا و امنیت ملی مهم است که با یکی از آنها همسو است اهداف ناسا برای تضمین ایمنی هواپیما.

space-dust-1.jpg

ژوریک پیتر / شاتر استوک

این مطالعه در واقع یک نگاه اولیه به UAP ها است و بر یافتن داده های ارزشمند متمرکز است – این تیم به داده های جمع آوری شده توسط نهادهای دولتی، داده های تجاری، یافته های دانشگاهی و سایر اطلاعات در دسترس عموم برای تعیین آنچه مرتبط است، نگاه می کند. این تیم همچنین بهترین روش جمع‌آوری داده‌های آینده را در نظر خواهند گرفت و بررسی خواهند کرد که چگونه ناسا می‌تواند از این داده‌ها برای پیشبرد درک علمی UAPها استفاده کند.

ناسا روز دوشنبه یک مطالعه 9 ماهه را آغاز کرد که برای کمک به دانشمندان برای یادگیری بیشتر در مورد پدیده های هوایی ناشناس (UAP) – که بیشتر به عنوان یوفو شناخته می شود، طراحی شده بود. آژانس اخیرا 16 نفر را انتخاب کردند که تیم مطالعه مستقل را تشکیل خواهند داداز جمله دانشمندان برجسته، متخصصان داده و هوش مصنوعی، کارشناسان ایمنی هوافضا و سایر کارشناسان در زمینه مربوطه خود.

پس از نه ماه، این گروه یافته های خود را در یک گزارش مستقل و طبقه بندی نشده به اشتراک خواهند گذاشت. ناسا انتظار دارد تا اواسط سال 2023 گزارش کامل را برای عموم منتشر کند. علاوه بر این، آژانس انتظار دارد یک جلسه عمومی کامل از تیم مطالعه مستقل UAP در اواخر بهار 2023 برگزار کند. این جلسه برای عموم پخش خواهد شد.

توماس زوربوخن، معاون مدیر علوم در مقر ناسا در واشنگتن، اوایل سال جاری به خبرنگاران گفت: «تثبیت رویدادها، خواه طبیعی باشند یا نیاز به توضیح دیگری داشته باشند، بسیار با اهداف ناسا همسو هستند. .

او ادامه داد: “بخشی از وظیفه ما در ناسا، نه تنها انجام تحقیقات بنیادی بلکه به عنوان بخشی از آن یافتن حیات در جای دیگر است.”

دانیل ایوانز گفت: «ناسا تعدادی از دانشمندان برجسته جهان، متخصصان داده و هوش مصنوعی، کارشناسان ایمنی هوافضا را گرد هم آورده است، همگی با هزینه ای خاص، که به ما می گوید چگونه تمرکز کامل علم و داده را در UAP اعمال کنیم.» ، مسئول اداره ماموریت علمی ناسا که مسئول سازماندهی این مطالعه است. یافته‌ها در ارتباط با اصول شفافیت، باز بودن و یکپارچگی علمی ناسا برای عموم منتشر خواهد شد.