ناسا در حال ایجاد یک مسیر الهام بخش است. ما باید مطمئن شویم که همه می توانند آن را دنبال کنند

این یک روند نگران کننده است، با توجه به فرصت هایی که در حال حاضر برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته های فنی باز شده است. با توجه به الزامات قراردادی دولت که مستلزم انجام تجارت با شرکت های کوچک است، اقتصاد فضایی با رشد سریع فرصت های روشنی برای کارآفرینان جوان دارد.

اما برای موفقیت واقعی در فضا، نسل بعدی به چیزی بیش از رویاها و تشویق نیاز دارد – آنها نیز به حمایت واقعی در زمین نیاز دارند.

افتتاحیه دوشنبه ZDNET

قبل از بازگشت فضانوردان واقعی به ماه، ناسا با آموزش LEGO همکاری می کند تا دو مجسمه به نام های کیت و کایل را با هدف الهام بخشیدن به کودکان خردسال برای یادگیری در مورد فضا به ماه بفرستد. این دو مجسمه شخصیت های اصلی هستند ساخت برای راه اندازی: سری اکتشاف STEAM، یک ابزار 10 قسمتی با تمرکز بر علوم، فناوری، مهندسی، هنر و ریاضیات.

هجوم فعالیت های امسال تنها آغاز دوره جدیدی از اکتشافات فضایی است. دانشمندان ناسا و بخش خصوصی پروژه‌های بلندمدتی را برای اکتشاف مریخ، مطالعه سیارات فراخورشیدی و اکتشاف محدوده‌های بیرونی کیهان آغاز می‌کنند.

مطمئناً در این سال ها پیشرفت هایی صورت گرفته است. در نامه اشاره شده است که بیش از نیمی از مدارس علوم کامپیوتر ارائه می دهند – از 35٪ در سال 2018. از سوی دیگر، دانش آموزان اسپانیایی تبار، زبان آموزان انگلیسی، دانش آموزان دارای معلولیت و دانش آموزانی که از نظر اقتصادی محروم هستند در علوم کامپیوتر دبیرستان کمتر حضور دارند. به جمعیت ایالتی خود.

و قطعاً شواهدی وجود دارد که نشان می دهد اکتشافات فضایی جوانان را برای تحصیل علم ترغیب می کند.

نمایش نظرات


منبع: https://www.zdnet.com/article/nasa-is-blazing-an-inspirational-trail-we-need-to-make-sure-everyone-can-follow-it/#ftag=RSSbaffb68 samplecollection-2crew-xeva-final2.png

ناسا

در نامه‌ای که اخیراً منتشر شده است، بیش از 600 رهبر از سازمان‌های غیرانتفاعی، دانشگاهی و دنیای فناوری خواستار افزایش علوم رایانه در مدارس شدند. «ایالات متحده از نظر فناوری در جهان پیشتاز است، اما تنها 5% از دانش‌آموزان دبیرستانی ما در رشته کامپیوتر تحصیل می‌کنند.”

گزارش NSF می‌گوید: «ممکن است خطوط آکادمیک برای زنانی که مدارک پیشرفته در علوم کامپیوتر دریافت می‌کنند، تحت‌تاثیر قرار گیرد، تا جایی که ثبت‌نام فارغ‌التحصیلان تحت تأثیر نسبت کمتری از زنانی که مدرک لیسانس در علوم رایانه دریافت می‌کنند، خواهد بود».

حتی شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ما در تشویق دانش‌آموزان با پیشینه‌های مختلف برای ورود به برخی رشته‌های STEM بدتر می‌شویم. به عنوان مثال، سال گذشته، بنیاد ملی علوم (NSF) داده هایی را منتشر کرد که نشان می دهد سهم زنان دریافت کننده مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر کاهش یافته است از 27 درصد در سال 1998 به 19.9 درصد در سال 2018. در دو دهه گذشته، سهم زنانی که مدرک لیسانس خود را در رشته ریاضیات و آمار دریافت می کنند نیز کاهش یافته است.

با این حال، مهم است که در نظر داشته باشیم که آیا پیشگامان فضایی فردا از حمایت لازم برای تحقق رویاهای خود برخوردار هستند یا خیر.

کنت باورسوکس، یکی از مقامات ناسا در اوایل سال جاری گفت: «بنابراین، اگر من یک دانش‌آموز با یک ایده خوب بودم، اجازه نمی‌دادم این واقعیت که یک شرکت تک نفره هستم، مرا از انجام این کسب‌وکار بترساند». “اگر اشتیاق دارید و ایده هایی دارید، می توانید راهی پیدا کنید تا در سیستم قرار بگیرید و بخشی از کارهایی شوید که ما در مدار پایین زمین انجام می دهیم و کارهایی که فراتر از مدار پایین زمین انجام خواهیم داد.”

به عنوان شورای روابط خارجی اشاره شد در سال گذشته، درصد فارغ التحصیلان دارای مدرک لیسانس در رشته های علوم و مهندسی در اواخر دهه 1960، تقریباً در زمان فرود ماه به اوج خود رسید، اما پس از آن برای چندین دهه به آرامی کاهش یافت تا اینکه دولت فدرال شروع به تأکید مجدد بر اهمیت آموزش STEM کرد. در همین حال، مطالعه‌ای در سال 2009 در مجله نیچر نشان داد که برنامه آپولو به این نتیجه رسیده است الهام بخش نیمی از دانشمندان بررسی شد.

شراکت یکی از بسیاری است همکاری ها و ابتکارات از ناسا طراحی شده است تا دانش آموزان را در مورد ماموریت آرتمیس هیجان زده کند. آژانس فضایی با سازمان هایی مانند پیشاهنگان دختر ایالات متحده آمریکا و میزبانی مسابقاتی مانند لوناباتیک و Lunabotics Junior چالش هایی که دانش آموزان را موظف به ساخت ربات های قمری می کرد. ناسا همچنین مجموعه‌ای از رمان‌های گرافیکی و پلتفرم‌های دیجیتال تولید کرده است. اولین زن، که داستان تخیلی اولین زنی را روایت می کند که ماه را کشف کرد.

در حالی که ابتکارات فعلی ناسا شامل توسعه فناوری‌های پیشرفته و پیشبرد درک بشر از جهان است، آنها همچنین شامل تلاش‌هایی هستند که به طور خاص با هدف تشویق مشارکت متنوع در زمینه‌های STEM انجام می‌شوند. قابل توجه، ماموریت آرتمیس – به نام خواهر دوقلوی آپولو – با فرود ناسا اولین زن و اولین فرد رنگین پوست روی ماه به اوج خود می رسد.

کار فعلی ناسا مسلماً الهام‌بخش‌ترین کار در 50 سال گذشته است و از یکی از آن‌ها حمایت می‌کند. ماموریت های کلیدی: برای حمایت از تلاش های آموزشی در علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات (STEM).

این یک تابستان هیجان انگیز برای طرفداران فضایی بود: ناسا تاریخ پرتاب آرتمیس 1 را تعیین کرده است، اولین مرحله از بازگشت بلندپروازانه به ماه، و ماه گذشته شاهد انتشار اولین تصاویر تمام رنگی از تلسکوپ فضایی جیمز وب بودیم. به بشریت دورترین نگاهش به فضا را می دهد.

دوشنبه افتتاحیه ZDNet برداشت ابتدایی ما از هفته فناوری است که توسط اعضای تیم تحریریه ما نوشته شده است.

قبلاً در افتتاحیه دوشنبه ZDNET:

مطمئناً نسل بعدی فضانوردان و دانشمندان در حال تماشای آخرین دستاوردهای علم و فناوری ناسا هستند و رویای ماجراجویی های آینده خود را در سر می پرورانند.