می توانید از یک ماشین زمان هوش مصنوعی استفاده کنید تا ببینید در دوره های مختلف در طول تاریخ چه شکلی خواهید بود

همچنین: چشم نواز: تصاویر آینده بد سلامتی را برای رانندگان تحویل می دهد

سپس از مضامین موجود در سایت استفاده می کند تا شرایط مناسب را برای مدل ایجاد کند تا یک عکس فوق العاده واقعی از آنچه که شخص در یک دوره زمانی خاص به نظر می رسد ایجاد کند.

برخی از رندرهای هوش مصنوعی MyHeritage از خودم در دوره‌ها و میراث‌های مختلف: ساکسون، یونان باستان، ملکه ایرانی، سلطنتی فرانسوی، عروس قرن 18، و پرتره رامبراند (بالا سمت چپ به پایین سمت راست).

سابرینا اورتیز/ZDNET

وقتی ایمیل را دریافت می‌کنید، می‌توانید تم‌هایی را که می‌خواهید ایجاد کند انتخاب کنید و یک تا دو دقیقه طول می‌کشد تا نتایج ارائه شود. مراقب باشید: برخی از عکس‌ها شما را نفس‌گیر می‌کنند، در حالی که برخی دیگر چیزهای زیادی را برای شما باقی می‌گذارند.

برای رندر کردن تصاویر خودم، ابتدا سه شنبه شب را در حدود ساعت 4 بعد از ظهر بررسی کردم و در آن زمان 12 دلار شارژ می شد. سپس روز چهارشنبه صبح ساعت 8 صبح دوباره امتحان کردم و دکمه دوباره “رایگان” می خواند.

در روند اخیر TikTok که بیش از 30 میلیون بازدید به دست آورده است، مردم عکس‌های واقعی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را از آنچه در دوره‌های زمانی مختلف تاریخ ظاهر می‌شدند به اشتراک می‌گذارند. شما هم می توانید به این سرگرمی بپیوندید — به صورت رایگان.

عکس ها توسط یک “ماشین زمان هوش مصنوعی” ایجاد شده توسط شرکت تبارشناسی MyHeritage. تا روز دوشنبه، این شرکت 44 میلیون تصویر خروجی تولید کرد که از این تعداد 3 میلیون برای اشتراک گذاری دانلود شد. به گزارش MyHeritage.

تصاویر هوش مصنوعی MyHeritage از زن در دوره های مختلف

مردم در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های صمیمانه خود را نسبت به این تصاویر به اشتراک می‌گذارند، که برای خیلی‌ها تاثیرگذار بود.

این تصاویر می‌تواند شامل قطعات اصلی قرن بیستم مانند فلپر دهه 1920، ستاره دهه 1930 هالیوود یا هیپی دهه 1970 باشد. همچنین می‌توانید به گذشته برگردید و به‌عنوان یک وایکینگ، رومی، مایا، کاشف جهان، خانواده سلطنتی قرن شانزدهم و غیره به تصویر کشیده شوید.

برخی از مردم، مانند اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی Tefi، از شباهت عکس های تولید شده به اعضای واقعی خانواده متاثر شدند. افراد دیگر احساس می کردند که به دوران متفاوتی تعلق دارند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/you-can-use-an-ai-time-machine-to-see-what-youd-look-like-in-different-eras-throughout-history/#ftag=RSSbaffb68

به گفته سایت، این وب سایت تعدادی از عکس‌هایی را که آپلود می‌کنید، می‌گیرد و با استفاده از فناوری متن به تصویر مبتنی بر Stable Diffusion، مدلی را می‌سازد که برای به تصویر کشیدن یک فرد در حالت‌های مختلف و نورهای مختلف استفاده می‌شود.

رندری از چیزی که قرار بود من به عنوان یک بانوی اشرافی فرانسوی باشم، اما در عوض شبیه Ghost Rider است.

سابرینا اورتیز/ZDNET

رندر عکس یک زن در دهه های مختلف با استفاده از AI Time Machine

سابرینا اورتیز/ZDNET
هوش مصنوعی رندر بانوی اشراف فرانسوی

سپس از شما خواسته می شود که 10 تا 25 عکس از خود در زوایای مختلف ارسال کنید تا دقیق ترین عکس ممکن را ایجاد کنید. پس از ارسال عکس، 30 تا 90 دقیقه دیگر طول می کشد تا مدل ایجاد شود و پس از آماده شدن، ایمیلی دریافت خواهید کرد.

برای امتحان کردن آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سایت مراجعه کنید وب سایت MyHeritage و بر روی دکمه “اکنون به صورت رایگان امتحان کنید” کلیک کنید. اگر به این صفحه رسیدید و دکمه‌ای را مشاهده کردید که می‌گوید «اکنون آن را امتحان کنید»، به این معنی است که پنجره رندرهای رایگان بسته شده است و برای تولید عکس‌هایتان باید ۱۲ دلار هزینه بپردازید. با این حال، یک راه حل وجود دارد.

همچنین: چگونه از DALL•E 2 برای تبدیل وحشیانه ترین تخیلات خود به هنر ملموس استفاده کنید

من 10 عکس ارسال کردم و عکس های نمایه ام را همانطور که خواسته بود آپلود نکردم، بنابراین شاید به همین دلیل بود که با تصاویر زیادی روبرو شدم که من را شبیه یک شخصیت از یک فیلم ترسناک نشان می داد. توصیه من — تعداد زیادی عکس ارسال کنید.

اگر واقعاً می‌خواستید این مدل هوش مصنوعی را امتحان کنید، اما نمی‌خواهید هزینه‌ای را بپردازید، کافی است در ساعات مختلف روز به صفحه مراجعه کنید و منتظر بمانید تا دوباره دکمه «اکنون رایگان امتحان کنید» را نشان دهد.