من بطری آب مبتنی بر عطر کیم کارداشیان را امتحان کردم: یک آشفتگی با مزه بود

مشکل Air Up از اینجا شروع می شود. بطری آب پلاستیکی برای سرد نگه داشتن آب شما موثر نیست و مهمتر از همه، زمانی که بیش از یک درجه کج شود نشت می کند. البته، اگر از نوشیدن آب طعم‌دار که دمای اتاق است مشکلی ندارید، می‌توانید اولین تماس را نادیده بگیرید.

درب بطری دارای یک بند حمل محکم است.

ژوئن Wan/ZDNET

باز هم، بطری Air Up با اجازه دادن هوا به داخل آب کار می کند تا بتوانید طعم غلاف معطر را تجربه کنید. این کار را از طریق یک سوراخ در نی و یک شیر یکسان سازی فشار انجام می دهد. این به این معنی است که مطابق تصویر زیر، اتصال دهانی هرگز با بطری هم سطح نخواهد شد. توجه داشته باشید که چگونه مهر و موم لاستیکی کمی بالا می رود.

بطری Air Up صاف نگه داشته شد

بیشتر: پنج بهترین دوچرخه ورزشی که پلوتون را شکست دادند

به اعتبار Air Up، در وب سایت خود هشدار می دهد: “لطفاً توجه داشته باشید که آب ممکن است از طریق دریچه یکسان سازی فشار نشت کند، بنابراین لطفاً همیشه یک Pod را روی دهانه قرار دهید و درب آن را محکم ببندید.”

با داخل غلاف، آب مزه مرکبات و طراوت داشت، شبیه طعم آبی که با میوه واقعی تزریق شده است.

همچنین: این دستگاه بطری های پلاستیکی آب را به فیلامنت پرینت سه بعدی بازیافت می کند

منفی

  • مشکل نشت ناخوشایند است
  • بطری پلاستیکی آب را سرد نگه نمی دارد
  • پادها فقط در وب سایت شرکت موجود هستند

غلاف پرتقال روی پوزه بطری Air Up.

سابرینا اورتیز/ZDNET

اگرچه این روش از نشتی جلوگیری می کند، اما کارآمدترین راه حل نیست زیرا هر بار که می خواهید یک جرعه آب بنوشید، باید درپوش را بردارید و سپس آن را به طور ایمن بچرخانید. مشکل دیگر این سیستم این است که اگر درپوش را به اندازه کافی پیچ نکنید، بطری به نشت ادامه می دهد، به خصوص اگر در کیف شما بچرخد.

این همچنین به این معنی است که هر بار که بطری به سمت بالا می رود، آب از بطری به بیرون نشت می کند. خوشبختانه، این فقط آب است، درست است؟ Air Up در ویدئویی که توضیح می دهد که چرا طراحی بطری به نشت کمک می کند، این موضوع را تایید می کند. تنها راه حل واقعی استفاده از درب بطری قابل جدا شدن و پیچاندن آن بسیار محکم است.

طرفداران

  • آب شما را بدون مواد افزودنی طعم دار می کند
  • در انواع رنگ های بطری و غلاف های معطر برای پالت های مختلف موجود است
  • می تواند تا 32 اونس مایع را بطری کند

در نهایت، تنها یک راه وجود دارد که بطری Air Up را بدون ریختن روی شما بنوشید: بطری را در حالت عمودی نگه دارید و از نی میل کنید. به نظر می رسد که در حال نواختن یک ساز هستید (تصویر زیر را ببینید)، اما به من اعتماد کنید، این تنها و بهترین راه برای نوشیدن است.

بیشتر: کم آب شده؟ بهتر است از بهترین بطری های آب هوشمند جرعه جرعه بنوشید

تست طعم: کدام یک را باید دریافت کرد و از کدام یک اجتناب کرد

پوزه و غلاف بطری Air Up از نزدیک

تنها راهی که باید از بطری Air Up بنوشید.

ژوئن Wan/ZDNET

خط پایین

بیشتر: بهترین هدایای فناوری ارزان زیر 75 دلار

یکی دیگر از عوامل مهم در بحث طعم این است که چه مدت می توان از غلاف ها استفاده کرد. جای تعجب نیست، زمانی که غلاف برای اولین بار در آن قرار می گیرد، قوی ترین طعم را خواهید داشت و با گذشت زمان محو می شود. با توجه به Air Up، هر غلاف برای طعم دادن به حدود 1.3 گالن آب طراحی شده است. اگر هفته‌ای یک گالن آب بنوشید، می‌توانید انتظار داشته باشید که تا پایان آن بیشتر طعم یک غلاف را بنوشید. طبق تجربه من، تخمین شرکت درست است. یک هفته زمان ایده آلی است که بتوانید طعم مطلوب را در هر غلاف بدست آورید.

طراحی بطری چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد

سپر لاستیکی شکاف کوچکی برای نشت آب ایجاد می کند.

سابرینا اورتیز/ZDNET

توصیه من هنگام انتخاب طعم‌های غلاف این است که طعم‌هایی با رایحه‌های قوی‌تر و شیرین‌تر تهیه کنید تا طعم آن هنگام نوشیدن بیشتر قابل تشخیص باشد. در غیر این صورت، با همان مشکلی که قبل از شروع سفر Air Up داشتید، باقی می‌مانید. با توجه به ارزشی که دارد، Air Up دارای طیف گسترده ای از طعم ها برای انتخاب در وب سایت خود است.

تاثیرگذاری غلاف‌های عطر کاملاً به طعمی که در آن می‌گذارید بستگی دارد. اولین غلافی که در بطری آزمایش کردم طعم “خیار” بود و وقتی اولین جرعه خود را خوردم بسیار ناامید شدم. آب مزه… آب می داد و دیگر هیچ. حتی وقتی غلاف را قبل از گذاشتن آن روی بطری بو می‌کشیدم، به سختی بو می‌داد – چه برسد به خیار. با این حال، وقتی غلاف “Orangeade” را در آن قرار دادم، تجربه ای کاملا متفاوت داشتم.

غلاف آنقدر رایحه قوی دارد که بعد از زدن آن روی بطری، دستم بویی می داد که انگار تازه پوست پرتقال را جدا کرده باشم. با این غلاف، آب طعم مرکباتی و با طراوت داشت، شبیه طعم آبی که با میوه واقعی تزریق شده است.

اگر با نوشیدن آب کافی هر روز مشکل دارید، بطری Opard Sports باید کمک کند. این بطری دارای علائم زمانی و پیام‌های انگیزشی است تا مطمئن شود که آب مصرفی ایده‌آل دریافت می‌کنید و علاوه بر این، دارای یک دمنده میوه است تا طعم بیشتری به آب شما بدهد. بهترین بخش این است که تقریباً ¼ هزینه سیستم Air Up است.

من با توضیح ترفند جادویی خوش طعم بطری شروع می کنم. با قرار دادن غلاف‌های معطر روی خرطوم بطری، طعم‌ها از طریق گیرنده‌های بویایی شما و به مغز شما منتقل می‌شوند، بنابراین زمانی که واقعاً فقط آب می‌نوشید، عطر را به عنوان یک مزه درک می‌کنید. مفهوم چشیدن چیزی که بو می کنید «بوی رترونازال» نامیده می شود. آیا تا به حال دچار شلوغی شده اید و نتوانید طعم غذای خود را بچشید؟ اینجا هم همین مفهوم است اما برعکس. همانطور که از نام بطری مشخص است، هوا برای کارکرد این سیستم ضروری است. هوای طعم‌دار با آب ترکیب می‌شود و از طریق بینی آزاد می‌شود تا طعم مورد نظر را به شما بدهد.

آویزان بطری Air Up

این بطری 25 دلاری استیل ضد زنگ آب شما را ساعت‌ها در دمای دلخواه شما نگه می‌دارد و به لطف کیت میوه‌دهی همچنان می‌تواند طعم بهتری داشته باشد.

نشت لب بطری Air Up

بطری آب با کیسه های غلاف پراکنده روی میز

HidrateSpark TAP یک بطری آب هوشمند است که هر بار که باید آب بنوشید روشن می شود. این برنامه همراه با اپلیکیشنی کار می کند که میزان آب مصرفی شما را ردیابی می کند و اهداف هیدراتاسیون روزانه را تعیین می کند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/kitchen-household/air-up-water-bottle-review/#ftag=RSSbaffb68

ممکن است تعجب کنید که چرا من به Air Up امتیاز 10 از 10 را ندادم. به طور خلاصه، برخی از ایرادات طراحی وجود دارد که در طول آزمایش (یا نوشیدن) مشکل ساز بودند، به خصوص در یک قیمت 40 دلار و هزینه 7.99 تا 12.99 دلار برای یک بسته سه غلاف. برای اینکه بدانید آیا این سیستم ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر، ادامه مطلب را بخوانید.

علم پشت Air Up

متخصصان توصیه می کنند که انسان به طور متوسط ​​حدود نیم گالن آب در روز بنوشد. علیرغم تمام فوایدی که آب برای سلامتی دارد، به یک دلیل ساده نمی توانم خودم را به اندازه ای که باید بنوشم – من واقعاً از نرمی آب خوشم نمی آید. این چیزی است که بطری Air Up را بسیار جذاب می کند. بدون افزودن شکر و کالری، بطری می تواند طعم آب را معطر کند. به معنای واقعی کلمه خیلی خوب به نظر می رسد که درست باشد.

سابرینا اورتیز/ZDNET

در نهایت، بله، Air Up به من انگیزه داده است که آب بیشتری بنوشم، حتی اگر به قیمت این باشد که هر بار نیاز به برداشتن و بستن مجدد کلاهک داشته باشم یا در معرض خطر ریختن آب از اینجا و آنجا باشم.