من اپل واچ اولترا را در تست استقامت نهایی قرار دادم: در اینجا نحوه ماندگاری آن آمده است

طرفداران

  • صفحه نمایش بزرگ 49 میلی متری که روشن و مسطح است
  • با دوام با شیشه تیتانیوم، سرامیک و یاقوت کبود ساخته شده است
  • دکمه های اضافی و بلندگوهای دوگانه
  • بهترین عمر باتری در اپل واچ
  • سرویس سلولی یکپارچه برای ردیابی

زمانی که 15K را کامل کردم، نوار سفید اقیانوس در گل غلیظ شده بود (قبل و بعد را در زیر ببینید) و من مجبور شدم یک کاوشگر را از سوراخ های باند عبور دهم تا همه آن را بیرون بیاورم. با این حال، گروه عموماً خیلی بهتر از آنچه پیش‌بینی می‌کردم بود، و پس از استفاده از آن برای این رویداد و پوشیدن آن، دوباره این سبک را سفارش می‌دهم – حتی اگر غواصی نکنم.

799 دلار


طراحی جدید اپل واچ

سمت راست Apple Watch Ultra، با تاج دیجیتال برجسته.

متیو میلر/ZDNET

سمت چپ دارای یک دکمه Action اضافی است که می توانید آن را به عملکرد دلخواه خود سفارشی کنید. من Tough Mudder را با دستکش اجرا کردم و توانستم ساعت را بدون درآوردن آنها کار کنم. این سطح دسترسی و کنترل زمانی بسیار مهم است که دماهای سردتر، شرایط مرطوب و سایر عوامل محیطی اتفاق بیفتد.

باند سفید اقیانوس عالی به نظر می رسد و برای فعالیت های آبی مناسب است.

متیو میلر/ZDNET

پوشش تیتانیومی و سه گزینه باند

مقاومت IP6X در برابر گرد و غبار و 100 متر مقاومت در برابر آب

49 × 44 × 14.4 میلی متر، 61.3 گرم

Apple Watch Ultra ضربان قلب من را در طول رویداد ثبت کرد و در مقایسه با COROS Vertix 2، میانگین 3-5 ضربان در دقیقه بیشتر بود. من یک مانیتور قفسه سینه برای مقایسه اندازه‌ها نداشتم، اما اپل واچ مطمئناً به اندازه کافی قابل اعتماد بود تا پیشرفت من را در طول 15K دنبال کند و باید برای سناریوهای کم‌تر گیج کننده به خوبی نگه داشته شود.

باند اقیانوس

باتری

HR نوری، فشارسنج، قطب نما، ارتفاع سنج، پالس Ox، دمای پوست و آب، عمق سنج

قبلاً هرگز تشخیص سقوط روی من نبوده است، اما این پرش ها و فرودها کاملاً شدید بودند، و حتی نفسم را برای چند ثانیه قطع کرد، بنابراین واقعاً دیدن عملکرد این عملکرد عالی بود – حتی اگر من هرگز قصد دیدن آن را در عمل نداشتم.

ذخیره سازی

aw-ultra-tough-mudder-6

aw-ultra-5

بیایید به برخی از محیط ها و شرایطی که Apple Watch Ultra در آن قرار گرفت نگاه کنیم:

دویدن در مسیر

همچنین ببینید: اپل واچ جدید می خواهید؟ ما 5 بهترین مدل موجود را با هم مقایسه کردیم

از آنجایی که این یک واحد جدید است، ارزیابی کامل عمر باتری مورد انتظار ساعت کمی زمان می برد. واضح است که ساعت های ورزشی GPS عمر طولانی تری خواهند داشت. من یک COROS Vertix 2 روی مچ دست دیگرم داشتم که به عنوان یک استاندارد برای اندازه‌گیری استفاده می‌شد و در همان 2 ساعت و 40 دقیقه فقط 5 درصد باتری خود را از دست داد.

Apple Watch Ultra در مقابل ساعت های ورزشی GPS

اپل به وضوح به دنبال بازار ساعت‌های ورزشی ناهموار با Ultra است، اما من فکر نمی‌کنم هنوز آنقدرها خوب باشد. ساعت‌های ورزشی GPS هفته‌ها دوام می‌آورند – نه چند روز، دارای معیارهای زیادی برای ردیابی در طول تمرین هستند، شامل نقشه‌برداری آفلاین هستند تا بتوانید از آن‌ها برای راهنمایی مسیر استفاده کنید، و با هزینه کمتر به اندازه Apple Watch Ultra مقاوم هستند.

Apple Watch Ultra من یک روز قبل از رویداد Tough Mudder وارد شد، بنابراین همه چیز را تنظیم کردم و صبح روز بعد با 100% شروع کردم. کمی بیش از 30 دقیقه تا محل رویداد رانندگی کردم و پس از آن حدود 45 دقیقه قبل از شروع به پارک کردن، چک کردن، کشش و صحبت با تیمم فرصت داشتم.

شروع مسابقه (بالا) در مقابل پایان (پایین).

متیو میلر/ZDNET

شوک الکتریکی

پس از دو ساعت و 40 دقیقه، Watch Ultra به 76 درصد کاهش یافت. این به 9 درصد مصرف در ساعت می رسد که بسیار زیاد است. به گفته یکی از روزنامه نگاران، به طور کلی، شما می توانید 4-6٪ از دست دادن باتری در ساعت را انتظار داشته باشید. بررسی ری میکر، اما اتصال فعال سلولی مطمئناً میزان مصرف من را افزایش داد. صادقانه بگویم، من هنوز تحت تأثیر قرار گرفتم که یک اپل واچ می تواند به اندازه آن دوام بیاورد.

برای شروع، اپل واچ اولترا دارای یک قاب تیتانیومی با صفحه نمایش شیشه ای کریستال یاقوت کبود تخت و قاب پشتی سرامیکی است. این دستور العملی برای یک ساعت هوشمند بادوام و مقاوم است. تاج دیجیتال بزرگتر از همیشه است و بخشی از ساعت است که از سمت راست برآمده می شود. این نیز جنبه جدیدی از طراحی اپل واچ است و برای لمس و بازخورد دکمه ها بسیار مورد نیاز است.

مشابه دیوار نوردی، انتظار داشتم مچ دستم در هنگام گرفتن و تاب خوردن بر روی اشکال مختلف میله‌های میمون تحت تأثیر ساعت قرار گیرد. به طور معمول، با ساعت‌های سبک ناهموار، اگر دست‌های شما زاویه دار باشد، سخت‌افزار حجیم‌تر می‌تواند به پوست شما ضربه بزند. در حالی که من بارها در طول موانع زمین خوردم، علت بیشتر به قدرت و چنگال من مربوط می شد و کمتر به ساعت.

aw-ultra-tough-mudder-1

ابعاد

یکی دیگر از زمینه‌هایی که در مقایسه با ساعت‌های ورزشی GPS طراحی‌شده برای ورزشکاران در اپل واچ اولترا وجود ندارد، عدم دسترسی مبتنی بر وب یا دسکتاپ به داده‌های Apple Watch است. می‌توانید داده‌ها را به یک برنامه شخص ثالث صادر کنید، اما Garmin، Polar، و COROS وب‌سایت‌های بسیار خوبی دارند که می‌توانید در آن‌ها جزئیات داده‌ها را بررسی کنید، برنامه‌های آموزشی ایجاد و همگام‌سازی کنید، و گزارش‌هایی را توسعه دهید تا به شما در آموزش و تعالی خود کمک کند. فعالیت — تقریباً از هر دستگاهی.

خط پایین

اپل واچ اولترا با استاندارد MIL-STD 810H با مقاومت IP6X در برابر گرد و غبار و مقاومت 100 متری در برابر آب تست شده است. من دو ویژگی دوام اول را آزمایش کردم، اما در طول 15K فقط حدود 5 فوت در آب فرو رفتم. گفته می‌شود، من گزارش‌های روزنامه‌نگاران همکار در مورد تجربه غواصی با ابزارهای پوشیدنی را خوانده‌ام و این احساس عموماً مثبت است.

ماندگاری

موانع متعددی وجود داشت که مجبور شدم با دست و زانو روی سنگ ها، در گل و لای و از میان آب خزیدم. یکی شامل محفظه ای با بخار منتول بسیار قوی بود که چشمانم را آب می کرد. مطمئناً فکر می‌کردم که سنگ‌ها و کثیفی‌ها باعث ایجاد خراش در سراسر Apple Watch Ultra می‌شوند، اما نمایشگر و کناره‌های آن بدون عیب و نقص به نظر می‌رسند، تنها با چند خراش بسیار جزئی در یک گوشه جلو.

موانع متعددی با آب وجود داشت – برخی با آب یخ بسیار سرد – و ویژگی خود تمیز شوندگی اپل واچ اولترا به خوبی کار می کرد. فشار دادن و نگه داشتن روی Digital Crown بلندگوها را به صدا درآورد، ارتعاش کند، و هر آبی را که به دستگاه پوشیدنی نفوذ کرده بود، خارج کند.

قابلیت اتصال

با اپل واچ اولترا و COROS Vertix 2 سومین Tough Mudder را تکمیل کردم.

متیو میلر/ZDNET

سالانه رویداد Tough Mudder 15K شما را مجبور می‌کند از طریق یک سری چالش‌های بی‌رحمانه، از جمله یک استخر آب سرد یخی پر از “مارماهی‌های برقی” تکان دهنده و کوه‌هایی از موانع پر از گل، با مانع، صعود، شنا، اردک زدن و شیرجه بروید. این یک ماراتن فوق‌العاده برای یک ساعت هوشمند Ultra است.

Tough Mudder 15K شامل 30 مانع با نام هایی مانند Mud Mile، Lumberjacked، Electric Eel، Arctic Enema و Ladder to Hell است. این موانع عبارتند از خندق های گل آلود، پل های تاریک، آب یخ، 10000 ولت برق، تمرینات تیمی و موارد دیگر. اصولاً برای بدن بسیار مضر است.

تا 36 ساعت

aw-ultra-pre-and-after

نمایش دادن

LTE، WiFi، بلوتوث، ANT+، چند باند و GNSS فرکانس دوگانه

aw-ultra-tough-mudder-5

واچ فیس های اپل در نمایش اطلاعات مهم بهتر می شوند.

متیو میلر/ZDNET

من در طول 15K یک برنامه معمولی داشتم. ابتدا به دلیل سطح فعالیت و حرکت مچ، نمایشگر اپل واچ را قفل کردم. وقتی نیاز به استفاده از آن داشتم، Digital Crown را فشار می دادم تا آب را از ساعت خارج کرده و قفل صفحه نمایش را باز کند. لحظاتی وجود داشت که ضربه‌ای را از دست می‌دادم و به‌طور تصادفی تمرین را متوقف می‌کردم، اما این را تا زمانی که اپل واچ در آن زمان چند روز از عمرم می‌گذشت، بیان می‌کردم.

چیزی که من در مورد Apple Watch Ultra بسیار دوست دارم این است که اگرچه به اندازه کافی قدرتمند است تا بتواند در شدیدترین محیط ها عبور کند، اما به اندازه یک ساعت هوشمند استاندارد قابل اعتماد است.

اپل جدید را تبلیغ می کند تماشای Ultra به عنوان قوی ترین و قوی ترین ساعت هوشمند تا به حال. طبیعتاً، به‌عنوان یک علاقه‌مند به ساعت‌های ورزشی و مالک چند ابزار پوشیدنی بیش از حد، من شیفته هجوم شرکت به بخش مهم اما مهم بودم و یکی را برای خودم خریدم.