من آمازون را برای وسایل مسخره سفر جستجو کردم. هرگز فکر نمی کردم این را ببینم

من خوش شانس بودم که با دیدن این موضوع از نمایندگان روابط عمومی سازندگان نیز شنیدم.

اما خداروشکر این بار این ابزار را برای شما پیدا کردم.

همچنین: 35+ معاملات جمعه سیاه در آمازون

و به همین دلیل آمازون را جست‌وجو کردم تا ببینم آیا می‌توانم چیزی مناسب و با شکوه مضحک پیدا کنم که عبور شما را راحت کند.

آیا این شادی نوآورانه را در ذهن شما تداعی می کند؟ نه؟ لطفا اجازه بدهید دوباره امتحان کنم. یکی از آن بالش‌های گردن را تصور کنید که طول آن به‌اندازه‌ی بالشتک معمولی شما باشد و انگشتان آن در انتهای آن باشد.

من تمایل دارم از ابزارها در هواپیما استفاده نکنم. کتابی که از کاغذ ساخته شده، ساندویچی که مزه اش می تواند باشد و من خوبم.

من دوست دارم هر از گاهی در آمازون بگردم. چرا، من اخیراً از سایت عجیب ترین ابزارهای فناوری آن را پرسیدم و انگار آمازون این سؤال را متوجه نشد. یا، بهتر است بگویم، هرگز این کلمه را نشنیده بود عجیب و غریب قبل از.

من نمی دانم که آیا این فرودگاه های آمریکا را در روزها و ماه های آینده پر می کند یا خیر. نمی‌دانم چند نفر باور خواهند کرد که این آناکوندای آیفون‌دار بهترین هدیه تعطیلات است.

این یک مار است که می تواند گردن شما را نرم کند و آیفون شما را نگه دارد.

آیا نام محصولات را در آمازون دوست ندارید؟ انجام میدهم. تقریباً به همان اندازه که من توصیفات محصول را دوست دارم.

زیرا هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید از بالش گردن استفاده کنید و مثلاً گوشی خود را نگه دارید. یا شاید آن را روی میز سینی کوچک خود قرار دهید.

آن را با رنگ قرمز بخرید تا مردم شما را از آن طرف هواپیما نیز ببینند. و ببینید، این برای همه به جز نوزادان محبوب است.

یا شاید من فقط فکر می کنم که هستم.

همچنین: 12 ایده هدیه برای مسافران

2385864-2

ادویه زندگی

شما تعجب خواهید کرد که چگونه این چیز صاف می ماند. خب، سازندگان توضیح می‌دهند: «با یک ساختار داخلی قابل چرخش، هر کسی می‌تواند به راحتی از این بالش متحرک استفاده و تنظیم کند. ساختار مهره‌مانند آن صدایی آرام از «ترک» ایجاد می‌کند. [when] خم شده است.”

200703-yamato-506-sleep

ادویه زندگی

تنها چیزی که می دانم این است که اگر دیدید من از یکی از این موارد استفاده می کنم، لطفاً با مهماندار هواپیما تماس بگیرید، مرا از هواپیما اسکورت کنید و برای معاینه و بهبودی به یک موسسه مناسب بفرستید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/i-scoured-amazon-for-ridiculous-travel-gadgets-i-never-thought-id-see-this/#ftag=RSSbaffb68

اونا پیشنهاد دادند:

زود به فرودگاه می رسم. من نیازی به استراحت در سالن ندارم. امیدوارم کسی مزاحم کنارم ننشیند، مخصوصاً یک نوزاد. و امیدوارم هواپیما به موقع حرکت کند، به موقع برسد و شرکت هواپیمایی چمدان من را گم نکند.

من یک مسافر نسبتاً بردبار هستم.

به طور دقیق تر، نگهدارنده.

چگونه در مورد این: “کاربران می توانند پشتیبانی از گردن، شانه ها و سر و استفاده از تلفن همراه را به طور همزمان سفارشی کنند! ریزدانه های داخل بالش برای حداکثر راحتی به گردن کاربر می رسد.”

با این حال، شاید شما خیلی بیشتر به ابزارهای خود نیاز دارید. شما می خواهید که آنها شما را آرام کنند، تقویت کنند و شما را سرگرم کنند – حتی اگر یک پرواز چهار ساعته باشد.

در حالی که شما همه اینها را در نظر می گیرید، لطفاً اجازه دهید شخصی را در کنار من در هواپیما در نظر بگیرم که یکی از این چیزها را جلوی صورتش می چسباند. و سپس به سرعت چرخید تا از من بپرسد که سرویس غذا کی شروع می شود.

در حالی که وقتی شاهد این موضوع بودم، صدایی آرام از صدا درآوردم.

برای این است بالش موبایل Spice Of Life – خاکستری | نگهدارنده دستگاه انعطاف پذیر چند زاویه ای، بالشتک گردن، مهره های میکرو فوم، پایه قابل حمل، پایه صفحه نمایش دستگاه، لوازم جانبی سفر | تلفن، تبلت، گوشی هوشمند، کتابخوان الکترونیکی.

بالش بلند 56 اینچی پر از مهره‌های ریز است و می‌تواند به شکلی سفارشی برای پشتیبانی گردن، شانه‌ها، کمر و سر خم شود تا در هنگام مشاهده دستگاه هوشمند خود از آن استفاده کنید! استریم، زمان چهره، بازی، خواندن هر چیزی بدون دست. فعالیتی که انجام می دهید حمایت و راحت باشید! محبوب در میان کودکان خردسال، نوجوانان، دانشجویان و بزرگسالان. برای سفر در تعطیلات عالی است! آن را با رنگ قرمز بخرید تا واقعاً جشن باشد!

در این بین می نشینم، می خوانم و شاید خوابم می برد. (کار؟ جدی میگی؟)

همچنین: 12 گجت خانه هوشمند که هدایای عالی را می سازد