معرفی و راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ ایسوس (ارزان ترین تا پرچم دار)

از جمله بهترین لپتاپ گیمینگ بازار ایران به حساب میآید. این پردازنده که مجهز به 6 هسته واقعی و 6 هسته مجازی و فرکانس پردازنده پایه 2.6 گیگاهرتز است، برای تمامی کارهای سنگین گرافیکی و پردازشی مناسب است. با توجه به کیفیت قطعات و قیمت مناسب و همچنین طراحی ظریفتر و سبکتر و ظاهری لوکس، این محصول لنوو میتواند یک گزینه مناسب برای طیف وسیعی از کاربران باشد. با توجه به چنین موردی، یقینا مک بوک ایر هم میتواند ذهن گیمرها را به خود مشغول کند تا بتوانند از این لپ تاپ قدرتمند برای بازی هم استفاده کنند. نمایشگر این نوت بوک گیمینگ ۱۵.۶ اینچی از نوع IPS FHD بوده که از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی میکند، این لپ تاپ تجربه گیمینگ فراتر از انتظار را برای گیمرها و علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری به ارمغان میآورد. اما در کنار این گزینه ها، برخی از گیمرها لپ تاپ ها را برای گیمینگ خود انتخاب می کنند. استفاده شده است. به طبع این پردازش فوقالعاده میتواند نوید بخش اجرای بدون لگ بازی ها با بهترین فریم ریت و همینطور سرعت باشد. اما به هر حال نسبت به مدلهای دیگر بازار ارزانتر است و میتواند نیازهای شما را به عنوان یک گیمر برآورده کند.

صفحه نمایش این لپتاپ در کنار کیبورد فوقالعادهای که دارد از جمله اصلیترین نکاتی است که بر اساس آن پیشنهاد میکنیم این لپتاپ را بخرید. البته لاز به ذکر است که این لیست هرچه پیشتر میرود مدلهایی با قیمت کمتر و امکانات محدودتر به شما پیشنهاد میکند. کمپانی ایسر یک لپ تاپ گیمینگ به عنوان یک گزینه اقتصادی و با قیمت مناسب را روانه بازار کرد. ویرا سرور با بیش از 2 دهه فعالیت در حوزه فروش قطعات کامپیوتر، قطعات لپ تاپ ، تجهیزات شبکه و نصب و راه اندازی شبکه مورد توجه اهل فن و کسب و کارهای بزرگ است. لپ تاپ گیمیگ omen 15 یکی از مدلهای میان رده این شرکت است. این بار این شرکت متفاوت ظاهر شده است. وگرنه در لیست برترین لپتاپهای گیمینگ گزینههایی توسط مقالات معرفی میشود که قطعاً با این لیست متفاوت خواهد بود. در صورتی که قصد خرید لپ تاپ دارید میتوانید با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای خود لپ تاپ گیمینگ مناسبی را انتخاب کنید. در این لپ تاپ هم مانند بسیاری دیگر از لپ تاپ های گیمینگ میان رده مناسب از 4 گیگا بایت گرافیک GeForce GTX 1650 استفاده شده است.

بین بازه ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان، اوضاع بهتر میشود و میتوانید لپتاپی بخرید که بازیهای بیشتری با تنظیمات گرافیکی بهتری اجرا کند؛ اما متأسفانه حتی با این قیمت هم نمیتوانید لپتاپ گیمینگ فوقالعادهای تهیه کنید که همه بازیهای روز را با بالاترین سطح تنظیمات گرافیکی و بهراحتی اجرا کند. اگر اهل استریم هستید بهتر است که دوربین وبکم این لپتاپ را فراموش کنید. اگر قرار است از سخت افزار AMD استفاده شده باشد، بهتر است این قطعه را CPU لپ تاپ تشکیل داده باشد. برند اچ پی بعنوان یک برند معتبر تولیدکننده لپ تاپ مطرح بوده است. مطمئناً با استفاده از این لپ تاپ تجربه یک گیم لذت بخش را میچشید و لحظات پر هیجان خوبی را برای شما به ارمغان میآورد! سلام، خیر. پیشنهاد میکنم به پست بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان مراجعه کنید چون مدل های رو معرفی کردم که کارت گرافیک و پردازنده قدرتمندی دارن و میتونن این بازی ها رو بدون مشکل اجرا کنن. این لپتاپ پیشنهاد خارقالعادهای بهحساب میآید. اگر از قدیمیهای دنیای ویندوز باشید میدانید که شرکت لنوو یکی از بزرگترین، مهمترین و شناخته شده ترین برندهای تولید کامپیوترهای شخصی و لپتاپ و نوتبوک است. ✔️ اولین و مهمترین نکتهای که در هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ باید به آن توجه کنید کارت گرافیک است.

آپشن های صفحه نمایش عبارتند از: OLED در سراسر برد، با رزولوشن Full HD و 4K. برخی از مدل های این سری از قلم فشاری 4096 پشتیبانی می کنند. سرعت و کیفیت دکمه های آن حائز اهمیت است و باید در هنگام بازی به شما آسودگی خاطر بدهد تا بتوانید راحت تر بازی خود را انجام دهید. اگر شما گمیر هستید و دوست دارید استریمر خوب شوید شرط مهم چگونه استریمر شویم این اسا که شما باید بهترین سیستم گیمینگ را در اختیار داشته باشید تا بتواند اکثر بازیها رو بازی کنید. به هر حال اگر میخواهید هزینه کمتری پرداخت کنید باید انتظار این دو عیب را داشته باشید. این لپتاپ ارزش خرید فوقالعادهای نسبت به مشخصات و امکانات فنی خود دارد. این لپتاپ عمر باتری فوقالعادهای دارد.

از طرفی ایسوس از کارت گرافیک RTX 2080 SUPER در بسیاری از کامپیوتر های خود عرضه کرده است . سال 2020 برای لپ تاپ های گیمینگ و افراد گیمر سال خوبی بود، به این دلیل که، تنوع زیادی از لپ تاپ های گیمینگ به بازار عرضه شدند و سختافزارهای مورد نیاز برای اجرای بازیها با پیشرفت بسیار خوبی مواجه شد. علاوه بر پرفرمنس بسیار عالی که این لپ تاپ ارائه میدهد، به یک سیستم خنک کننده نوآورانه نیز مجهز است که باعث جلوگیری از سوختن لپ تاپ میشود. بهره مندی از گرافیک نسل جدید GeForce RTX 2060 انویدیا با ۶ گیگابایت حافظه ویدئویی، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی، پردازنده نسل جدید Core i7-8750H اینتل و همینطور حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی SSD ویژگیهاییست که در کنار قیمت مناسب این محصول، آن را به خوبی تعریف میکند. همچنین لازم است تا تعداد پورتها و ورودیهای آن را با توجه به وسایل جانبی که در نظر دارید، بررسی کنید. کارتهای گرافیک جدیدی که روی لپ تاپهای بالارده استفاده میشوند به تکنولوژی تشخیص حرکت نور مجهز هستند و RTX نام دارند. در صورتی که کارت گرافیک لپ تاپ گیمینگ از این موارد نباشد، نمیتوان روی آن حساب کرد.

این دستگاه به خوبی میتواند نیاز مخاطب خود را برآورده سازد. تهیه بهترین لپ تاپ بازی هنوز هم می تواند یک سرمایه گذاری باشد، اما به اندازه خرید یا ساخت رایانه شخصی بازی خود از ابتدا گران نیست. گرافیک RTX 2060 6GB این لپ تاپ در کنار کیفیت ساخت بسیار بالا و فن های حرفه ای، باعث گردیده تا کسانی که میخواهند لپ تاپ آنها از پردازنده شرکت اینتل بهره برده باشد، در خرید این لپ تاپ تردیدی نداشته باشند. البته قیمت لپتاپهای مایکروسافت بسیار بالا است. “خرید لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت کارت گرافیکی بالا، مشخصات فنی و امکان مقایسه بین مدل ها و معتبرترین برندها، بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس. از جمله این ویژگی ها می توان به کاربری های متنوع هر یک از مدل های لپ تاپ ایسوس با توجه به نیاز کاربر ، استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا که به صورت انحصاری توسط مهندسین ایسوس طراحی شده اند و از همه مهم تر قیمت های مناسب و توجه به هر نوع سطح کاربر می باشد . در کنار این گرافیک یک صفحه نمایش 15.6 اینچ IPS با نرخ به روز رسانی 120 هرتز، پردازنده Ryzen 7 سری 5800H شرکت ای ام دی، 8GB رم با باس 3200MHz، حافظه سرعت بالای SSD از نوع PCIe و یک سیستم خنک کننده حرفه ای باعث می گردند تا این لپ تاپ گیمینگ نگاه هر گیمیری را به خود جذب کند.

خرید بهترین لپتاپ گیمینگ یکی از مهمترین دغدغههای علاقهمندان به بازیهای کامپیوتری و بازی های فکری است. این بار همه چیز آماده است که سیستم شما بتواند بازیهای فوقالعاده سنگین مبتنی بر ویندوز را اجرا کند. کامپیوترهای رومیزی همچنان پادشاه بازیهای رایانهای محسوب میشوند. اما آیا واقعاً خرید لپ تاپ که معمولاً توسط وبسایتهای حوزه تکنولوژی لیست میشوند ارزش خرید در بازار ایران را دارند یا صرفاً ترجمهای ماهرانه از سایتهای تکنولوژی – خبری خارجی هستند؟ این لپ تاپ به پورت HDMI هم مجهز شده است که برای اتصال مانیتور خارجی و تلویزیون بسیار مناسب است. با این که CPU لپتاپ بسیار قدرتمند است، اما تعداد رم آن 4 گیگابایت از نوع DDR4 است. این نوت بوک گیمینگ قدرت خود را از پردازنده نسل جدید Core i7 میگیرد و در عین سادگی قادرست بازیها را با وضوح ۱۰۸۰ و بدون هیچ نقصی اجرا کند.

کاربران این لپ تاپ گیمینگ میتوانند بازیها را با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل اجرا کنند و از کیفیت مطلوب آن لذت ببرند. این لپ تاپ گیمینگ ۱۵ اینچی با ظاهر باریک خود به لپ تاپهای ویندوز شباهت دارد، اما با این تفاوت که این ایسوس مخصوص گیم و بازی است. این پردازنده گرافیکی به حافظه اختصاصی ۲ گیگابایتی هم دسترسی دارد. حافظه داخلی این مدل ۵۱۲GB و رم آن نیز ۱۶GB میباشد. متأسفانه نرخ نجومی ارز و مشکلات موجود بر سر واردات کالا باعث شد تا قیمت لپتاپ نیز همچون دستگاههای الکترونیکی دیگر، بهصورت سرسامآوری افزایش یابد؛ بهطوری که امروز بهسختی میتوان لپتاپ کاملا کارآمدی را تا ۱۵ یا ۲۰ میلیون تومان نیز پیدا کرد؛ بنابراین چنانچه بودجهی کمی دارید، شاید بد نباشد که نیمنگاهی هم به بازار لپتاپهای کارکرده بیاندازید. پردازنده: با توجه به نوع مصرف شما نسبت به این وسیله چگونه باشد، شما میتوانید انتخابهای متفاوتی داشته باشید. همچنین به خاطر بسپارید که AMD این روزها به عرصه ی گیمینگ بازگشته است و دارای تراشه های Ryzen و واحد پردازش گرافیکی Radeon با کیفیت بالاست. یکی از قابلیتهای به کار رفته در این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت و قابلیت اسمارت است. داریوهای SSHD از دسته درایوهای هیبریدی هستند که حافظه بالا و در مقایسه با انواع SSD قیمت پایینتری هم دارند.

با این حال با کاهش میزان رم یا نرخ رفرش صفحه نمایش حتی میتوان قیمت را از این هم پایینتر بهترین لپ تاپ تا ۴۰ میلیون آورد! شاید تنها تفاوتی که در این دو مدل وجود دارد، میزان ظرفیت حافظه رم و نوع حافظه داخلی باشد که در ادامه به آنها هم اشاره خواهیم کرد. بنابر آخرین گزارش IDC (شرکت آمریکایی متخصص در تحلیل و پژوهش بازار) در سه ماهه اخیر سال 2012 ، نوت بوک ایسوس باسرعتی بی سابقه به رتبه های بالا در جداول فروش جهانی صعود کرده و در حال حاضر میزان فروش این لپ تاپ ها شرکت هایی را که زمانی بازار را تحت سلطه خود داشتند ، پشت سر گذاشته است. البته در برخی برندها ممکن است صفحه نمایشگر خیلی قوی نباشد که معمولاً زمانی این اتفاق می افتد که بودجه شما زیاد نباشد! خیلی سخت و نشدنی است که وقتی در مورد بهترین لپتاپها در هر زمینه صحبت میکنیم اشارهای به شرکت تایوانی Asus یا ایسوز نداشته باشیم. اگر نمیخواهید برای کارت RTX هزینه زیادی صرف کنید، کارت گرافیک ۱۶۶۰ti یکی از جذاب ترین گزینهها به شمار میرود. همینطور از نظر فنی – قیمتی نیز مدل برتر و کاملتری است و اگر میخواهید بهترین لپتاپ گیمینگ اقتصادی موجود در بازار را تهیه کنید، شاید بهتر باشد که نگاهی با این محصول شرکت دل بیندازید.

برند ایسوس از جمله برند های است که در هر رنج قیمتی محصولی با کیفیت را ارائه داده است. تقریبا هیچ کسی نیست که با ویندوز آشنایی نداشته و با این سیستم عامل جامع و کاربردی کار نکرده باشد. علاوه بر این لپتاپ بیان شده دارای نمایشگر 1080 پیکسلی با نرخ فریم 60 هرتز بوده که برای یک لپتاپ گیمینگ اقتصادی، گزینههای بسیار مناسبی هستند. گرافیک این دستگاه بسیار شگفت انگیز بوده و همچنین در دو رنگ صورتی و مشکی عرضه شده است. شرکت Nvidia و در برخی محصولات AMD از برترین شرکتها در زمینه تولید قطعه گرافیک هستند. شرکت Razer لپ تاپ گیمینگ خود با نام بلید ۱۵ را با مشخصاتی نظیر سرعت بالا، باتری خوب و ظاهری زیباتر ارائه کرده است. باتری این لپ تاپ هم از نوع لیتیوم پلیمر است و با ظرفیت ۴۲ وات ساعتی در داخل آن تعبیه شده است. از طرفی یک مشکل در این لپتاپ وجود دارد و آن هم وزن و حجم بالا نسبت به دیگر رقبا است.