معامله X-Chair: X-1 Flex Mesh Task Chair 100 دلار تخفیف دارد

این صندلی دارای دسته های قابل تنظیم دو بعدی است تا از پشتیبانی ارگونومیک مناسب در طول روز کاری خود اطمینان حاصل کند. با این حال، مهم ترین آن، تکیه گاه کمر متغیر پویا است که در پشت صندلی تعبیه شده است. با شما تغییر می کند تا اطمینان حاصل شود که در تمام مدت نشستن از پشتیبان مناسب برخوردار می شوید. و اگر نیاز به خم شدن به پشت دارید، Extensive Variable Recline به شما کمک می کند در حین کشش از شما حمایت کند.

این صندلی‌ها معمولاً به فروش نمی‌رسند – بنابراین اگر به دنبال فضای اداری خود هستید، حتماً امروز آن را بردارید. نمی دانیم این تخفیف تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. همچنین مطمئن شوید که انتخاب های ما را برای بهترین صندلی برای دفتر خود بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-office/x-1-task-chair-deal-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68صندلی X-1 Flex Mesh Task دارای هر چیزی است که در یک صندلی میز راحت نیاز دارید. بین یک مش انعطاف پذیر خاکستری یا مشکی انتخاب کنید. شما می توانید آن را با گرم کردن، ماساژ و سرمایش با 150 دلار اضافی سفارشی کنید. اگر فقط به دنبال یک صندلی راحت برای حفظ جریان هوا در حین کار هستید، این صندلی یک گزینه عالی برای آن است. همچنین چرخ ها و تکیه گاه ها و زیرپایی قابل ارتقا هستند.

پیدا کردن یک صندلی میز اداری عالی – یا حتی یک صندلی بازی – می تواند بسیار مشکل باشد، به خصوص زمانی که در تلاش برای مدیریت شگفتی های غیرمنتظره مانند کمردرد یا درد مچ هستید. من شخصاً چند سالی است که از خط X-Chair استفاده می کنم. این فوم نه تنها در طول سال‌ها مقاومت کرده و تکیه‌گاهی را که برای کمرم نیاز دارم فراهم کرده است، بلکه کاملاً قابل تنظیم است. اما مهمتر از آن، اگرچه این صندلی می تواند گران باشد، در حال حاضر در فروش است به قیمت 789 دلار. میتونی گل بزنی 100 دلار از صندلی مشبک در حال حاضر.