معامله Razer: ماوس گیمینگ بی سیم Orochi V2 50 درصد تخفیف دارد

ماوس بی سیم Razer Orochi V2

آمازون

ماوس بازی شما به اندازه دستگاه بازی شما مهم است، و اگر جلسات طولانی بازی را انجام می دهید، به ماوسی نیاز دارید که عمر باتری طولانی داشته باشد. از شما دعوت می کنم که نگاهی به آن بیندازید ماوس بازی بی سیم موبایل Razer Orochi V2، یک موس قابل حمل که در حال حاضر برای فروش به فروش می رسد فقط 34 دلار.

در زیر کاپوت، می‌توانید انتظار یک سوئیچ مکانیکی ۲ نسلی را داشته باشید که با نقاط تماس با روکش طلا، تا ۶۰ میلیون کلیک را تضمین می‌کند. همچنین می‌توانید انتظار دو حالت بی‌سیم مختلف را داشته باشید – HyperSpeed ​​و Bluetooth – تا مطمئن شوید که می‌توانید بیشترین بهره را از کار و بازی خود ببرید. به‌علاوه، می‌تواند 18000 DPI را برای دقت بهتر تحمل کند.

وقتی این معامله را پیدا کردم، در ابتدا فکر کردم عمر باتری یک اشتباه تایپی است — اینطور نیست، و شما می توانید تا 950 ساعت با یک باتری AA با استفاده از تنظیمات بلوتوث بازی کنید. وزن آن کمتر از 60 گرم است و با فرم فشرده کوچک طراحی شده است، بنابراین برای بسته بندی و سفر در حین بازی نیز سبک وزن است.

در حالی که فقط در سه رنگ مختلف می آید مدل سفید در حال حاضر در فروش است. اگر نسخه تخصصی Strike می خواهید، می توانید انتظار داشته باشید 10 دلار بیشتر بپردازید. در غیر این صورت، اگر به رنگ ها اهمیت نمی دهید، می توانید رنگ سفید را دریافت کنید با 50 درصد تخفیف، یا فقط 34 دلار. حتما همین امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/razer-orochi-v2-wireless-gaming-mouse-deal-coupon-promo-code-sale/#ftag=RSSbaffb68