معامله Philips Hue: لامپ های هوشمند در آمازون 56 درصد کاهش یافتند

با برنامه رایگان Hue Bluetooth، می‌توانم وارد شوم و تنظیمات ساده‌ای را از روشن کردن تا تیره شدن انجام دهم. متناوبا، آنها با الکسا و گوگل کار می کنند، و بنابراین می توانم از دستورات صوتی برای تنظیم نور و حتی خاموش کردن آنها هنگام خواب استفاده کنم.

لامپ هوشمند Philips Hue

آمازون

شما همچنین می توانید در هنگام تسویه حساب، 15٪ اضافی در این لامپ ها صرفه جویی کنید زمانی که کوپن آمازون را قبل از افزودن آنها به سبد خرید خود اعمال می کنید، قیمت را بیشتر پایین می آورد.

تا اینکه نصب کردم لامپ های هوشمند Philips Hue White و Color Ambiance LED در آپارتمانم نمی دانستم نورپردازی واقعاً چقدر می تواند عالی باشد. اکنون که آنها را در خانه خود دارم، نمی توانم تصور کنم که به لامپ های معمولی برگردم. در حالی که آنها می توانند نسبتاً گران باشند، در حال حاضر، می توانید آنها را به قیمت فروش دریافت کنید فقط 79 دلار، 41٪ صرفه جویی در شما روی این لامپ های هوشمند

اکنون که این چراغ ها در خانه من ادغام شده اند، نمی توانم به اندازه کافی چیزهای عالی در مورد این چراغ ها بگویم – من از اینکه چقدر استفاده از آنها آسان است – و در 41% تخفیف (به علاوه 15%)، قیمت 73 دلار یک سرقت کامل است زیرا آنها برای کار بیش از 22 سال طراحی شده اند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/philips-hue-smart-bulbs-deal-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68

این بسته سه لامپ کم مصرف می تواند به شما کمک کند حال و هوای خانه خود را تنظیم کنید، شامل تنظیمات اختصاصی مطالعه و تمرکز برای زمان مطالعه است. اگر من محیط های پاییزی را ترجیح می دهم، لامپ ها نیز من را با سایه های اختصاصی قرمز و نارنجی پوشانده اند. با این حال، 16 میلیون رنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد که تجربه ای واقعا قابل تنظیم را ارائه می دهد.

به‌علاوه، وقتی سایر جنبه‌های سیستم خانه هوشمند خود را با این لامپ‌ها ادغام می‌کنید، می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید تا در هنگام تماشای تلویزیون، محیط را تنظیم کنید، بنابراین اگر آن فیلم ترسناک را تماشا می‌کنید، نورهای تاریک دریافت خواهید کرد – و محیط رنگارنگ هنگام تماشای آهنگ های موسیقی. مراقب باشید، باید در آن سرمایه گذاری کنید فیلیپس Hue Hub برای انجام این تنظیمات، اما کاملاً ارزشش را دارد (و این همچنین 50 دلار تخفیف در حال حاضر). در حالی که من در یک آپارتمان زندگی می کنم و نمی توانم آنها را در فضای باز بکار ببرم، آنها برای فضای باز مناسب هستند و می توانید برای امنیت بیشتر آنها را طوری برنامه ریزی کنید که در زمان های خاصی روشن و خاموش شوند.