معامله هدفون Cyber ​​Monday 2022: هدفون Skullcandy Indy ANC به 50 دلار کاهش یافت

اگر قصد استفاده از هدفون Indy ANC در باشگاه، پس IPX4 مقاومت در برابر تعریق و آب به این معنی است که شما اطمینان دارید که آنها یک همراه تمرین طولانی مدت خواهند بود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/cyber-monday-headphone-deal-2022-skullcandy-indy-anc-earbuds/#ftag=RSSbaffb68همچنین: بهترین معاملات هدفون Cyber ​​Monday

اول، راحتی. من تمایل دارم تا چندین ساعت در یک زمان از هدفون استفاده کنم، و این به این معنی است که اگر آنها ناراحت هستند، فقط نمره را نمی گیرند. هدفون‌های Indy ANC دارای 3 ژل گوش و 2 ژل گوش پایدار است تا بتوانید در حین حرکت در جای خود قرار بگیرید.

به دنبال یک جفت هدفون مناسب با حذف نویز خوب برای رفت و آمد یا ورزشگاه هستید، اما این کار مانند ایرپادهای اپل انجام دادن؟ این هدفون بلوتوث Skullcandy Indy ANC کیفیت صدای عالی، راحتی، عمر باتری فوق العاده و طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهند و در حال حاضر با قیمتی باورنکردنی پایین در دسترس هستند.

عمر باتری نیز باورنکردنی است، با جوانه ها و کیس 32 ساعت کارکرد (9 ساعت در جوانه ها و 23 ساعت در کیس) با حذف نویز خاموش، و 19 ساعت (5 در جوانه ها و 14 ساعت در کیس) با حذف نویز روشن

در قسمت جلویی صدا، این هدفون‌ها صدای سطح بالایی را با باس پررونق و سه‌بلند فوق‌العاده ارائه می‌کنند. عالی برای موسیقی، فیلم، پادکست و کتاب های صوتی.

هدفون بلوتوث حذف نویز Skullcandy Indy ANC

همچنین: 22 بهترین پیشنهاد جمعه سیاه با قیمت کمتر از 30 دلار

در مورد هدفون های Indy ANC چیزهای زیادی وجود دارد که دوست دارم، و آنها به هدفون های غیر اپل مورد علاقه من تبدیل شده اند.

هدفون بلوتوث Skullcandy Indy ANC

آبنبات اسکلتی