معامله هدفون جمعه سیاه 2022: 57 دلار در Sennheiser Momentum 4 صرفه جویی کنید

جدای از ویژگی‌های حذف نویز و سازگاری با کنترل صدا، طراحی خود پدهای گوش چرمی و اجزای فولادی را برای طراحی سرگرم‌کننده و پر زرق و برق ترکیب می‌کند. آنها همچنین جمع می شوند، بنابراین می توانید آنها را در چمدان دستی خود قرار دهید – اگرچه در صورت عدم استفاده نیز می توانند دور گردن شما قرار گیرند.

پیدا کردن هدفون عالی می تواند مشکل باشد، اما پیدا کردن آنها با قیمت مناسب به همان اندازه دشوار است. با هدفون بی سیم Sennheiser Momentum 4، شما می توانید بهترین های هر دو جهان را برای فقط 292 دلار — این 57 دلار از برچسب قیمت اصلی 349 دلار است.

حرکت سنهایزر 4

شما می توانید تا 60 ساعت بدون یک بار شارژ صدای عالی دریافت کنید و اگر عمر باتری شما تمام شود، یک شارژ سریع 10 دقیقه ای می تواند 6 ساعت دیگر شما را تقویت کند. این هدفون با درایورهای ارتقا یافته و حالت های گوش دادن، از جمله حالت شفافیت و حالت حذف نویز عرضه می شود.

آنها نه تنها با الکسا، بلکه با سیری و دستیار گوگل نیز سازگار هستند. بنابراین مهم نیست که از چه گوشی هوشمندی استفاده می کنید، می توانید با دوستان و خانواده خود با این هدست خوش دست صحبت کنید.

همانطور که گفتیم، آنها هستند در حال حاضر به قیمت 292 دلار به فروش می رسد، یا 17٪ تخفیف قیمت اصلی آنها. اگر صدای عالی می‌خواهید و تصمیم به تهیه این هدفون دارید، توصیه می‌کنیم زودتر آن‌ها را بردارید. ما نمی دانیم که فروش چقدر طول می کشد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/black-friday-headphone-deal-2022-sennheiser-momentum-4-sale/#ftag=RSSbaffb68