معامله مدیریت رمز عبور Dashlane: 50٪ در Premium صرفه جویی کنید

چه کاربر Android یا iOS باشید، این یک ابزار عالی برای محافظت از گذرواژه‌های شما است و این مدیر رمز عبور بسیار عالی است که آن را در انتخاب‌های خود برای بهترین مدیران رمز عبور گنجانده‌ایم. از کد استفاده کنید web50neverbreached در پرداخت به معامله را دریافت کنید. این کد فقط تا 7 سپتامبر خوب است، بنابراین قبل از منقضی شدن آن، حتماً از این قرارداد روز کارگر استفاده کنید. پس از سال اول، هزینه اشتراک 59 دلار در سال یا 6.49 دلار در ماه خواهد بود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/dashlane-deal-coupon-code-promo-sale-password-manager/#ftag=RSSbaffb68

Dashlane می تواند فروشگاه یکپارچه شما برای همه رمزهای عبور شما باشد. با کار کردن در همه دستگاه‌های شما، می‌تواند تضمین کند که رمزهای عبور شما نه تنها رمزگذاری شده است، بلکه می‌توانید به حساب‌های خود در هر کجا دسترسی داشته باشید و وارد آن شوید. در حالی که اشتراک رایگان آن‌ها تنها می‌تواند 50 رمز عبور را در یک دستگاه مدیریت کند، بسته ممتاز تعداد نامحدودی رمز عبور را در دستگاه‌های نامحدود ذخیره می‌کند و آن را برای کسانی که تلفن، تبلت و موارد دیگر دارند، انتخاب بهتری می‌کند.

علاوه بر این ویژگی همگام‌سازی رمز عبور، امکان پر کردن خودکار پرداخت‌ها، VPN اختصاصی و دسترسی به یک تولید کننده رمز عبور قابل تنظیم را نیز خواهید داشت. برای کسانی که نگران وب تاریک هستند، اگر هر چیزی از شما در تاریک وب ظاهر شود، نظارت و هشدار دریافت خواهید کرد.

داشلین

اخیرا نگران هکرها هستید؟ با هجوم ناگهانی تلاش‌های هک، منطقی است که رمزگذاری رمز عبور را برای امنیت بیشتر انتخاب کنید. اگر قبلا هرگز یکی را امتحان نکرده اید، داشلین مدیر رمز عبور در حال حاضر 50٪ تخفیف برای مشتریان جدید میزبانی می کند. با کد ویژه می توانید بسته پریمیوم را دریافت کنید فقط 30 دلار برای یک سال.