معامله مانیتور دفتر خانه: این مانیتور ایسر با قیمت 114 دلار به فروش می رسد


مانیتور Acer KW272U

والمارت | گتی

مانیتورها، برای بسیاری از ما اکنون یا به طور دائم از خانه کار می‌کنیم یا با برنامه‌های ترکیبی موافقت کرده‌ایم، یک جزء کلیدی در دفاتر خانه ما هستند.

اگر به یکی نیاز دارید اما بودجه‌تان کم است، فروش جدید Walmart’s Rollbacks and More شامل یک 27 اینچی جمع‌وجور است. مانیتور Acer KW272U تنها با 114 دلار، 58 درصد تخفیف از قیمت معمولی 272 دلاری خرده فروشی، یا صرفه جویی 158 دلاری.

Acer KW272U یک صفحه نمایش 27 اینچی با وضوح WQHD (2560×1440) با نرخ تازه سازی 75 هرتز و نسبت تصویر 16:9 است. این مانیتور IPS مناسب برای یک میز کوچک یا تنظیم گوشه، همچنین دارای AMD FreeSync و تعدادی پورت است.

رویداد اکتبر Walmart، بازگشت‌های جدید و موارد دیگر، شامل تخفیف در فناوری، لوازم جانبی، لوازم خانگی، اسباب بازی، لباس و هدایای کریسمس است. زمان‌بندی خرده‌فروشی ایالات متحده با رویداد جدید آتی آمازون، فروش اولیه دسترسی زودهنگام، همزمان است.

رویداد شبه روز پرایم راه اندازی شده است تا از فصل خرید سرمایه گذاری کند و در عین حال مصرف کنندگان را برای ثبت نام برای عضویت در پرایم ترغیب کند. با این حال، اگر علاقه مند به کاوش در فروش والمارت و آمازون هستید، می توانید برای یک دوره آزمایشی 30 روزه برای دسترسی به دومی ثبت نام کنید.

فروش بازگرداندن جدید و بیشتر Walmart در 13 اکتبر ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی به پایان می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-office-monitor-deal-this-acer-monitor-is-on-sale/#ftag=RSSbaffb68